ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۶۲۳۲۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
زردپوشان وستفالن در بیستمین بازی خود در فصل جاری بوندس‌لیگا متحمل شکستی خارج از خانه شدند تا سریال نتایج بی ثبات آنها همچنان ادامه داشته باشد.
کیهان ورزشی-
به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیستم بوندس‌لیگا، امشب (شنبه) 5 دیدار برگزار شد که در مهمترین آنها تیم فوتبال بوروسیا دورتموند در خانه تیم فرایبورگ با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد.

یئونگ وو یئونگ در دقیقه 49 و جاناتان اشمید در دقیقه 52 فرایبورگ را پیش انداختند و یوسف موکوکو در دقیقه 76 یکی از گل‌های خورده را برای دورتموند جبران کرد.

با این نتیجه دورتموند هشتمین شکستش را در این فصل بوندس‌لیگا متحمل شد و با 32 امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند. فرایبورگ اما 30 امتیازی شد و به رده هشتم صعود کرد.

در بازی همزمان بایرلورکوزن با نتیجه 5 بر 2 میهمان خود تیم اشتوتگارت را در هم کوبید. کریم دمیربای در دقایق 18 و 31، لئو بایلی در دقیقه 56، فلوریان ویرتز در دقیقه 68 و دمارای گری در دقیقه 84 برای لورکوزن گلزنی کردند. ساشا کالادزیچ در دقایق 50 و 77 هم گل‌‌های اشتوتگارتی را به نام خود ثبت کرد.

لورکوزن با این پیروزی قاطعانه که دهمین بردش در این فصل بود، 35 امتیازی شد و به رده چهارم جدول صعود کرد. اشتوتگارت هم با 25 امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در سه بازی دیگر نتایج زیر رقم خورد:

آگزبورگ صفر - ولفسبورگ 2
شالکه صفر - لایپزیگ 3
ماینتس یک - یونیون برلین صفر

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها