PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۵
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت:به نظرم بازی خوبی داشتیم نیمه اول بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم اسیر یک ضربه کرنر شدیم.
کیهان ورزشی-
محمد ربیعی بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم بازی خوبی داشتیم نیمه اول بازی را کنترل کردیم و در نیمه دوم اسیر یک ضربه کرنر شدیم. این برنامه ما در نیمه دوم نبود بعد به بازی غالب شدیم.

سرمربی مس رفسنجان افزود: به تیم پرسپولیس خسته نباشید و تبریک می‌گویم همین طور به گل‌محمدی و همکارانشان. می‌توانستیم بازنده این بازی نباشیم. در نیمه اول می‌خواستیم گل نخوریم و طبق همین برنامه هم جلو رفتیم.  برنامه‌مان جلو می رفت که اسیر یک کرنر شدیم با اینکه روی این موارد پلت فرم و برنامه‌ریزی داریم ولی متاسفانه گل خوردیم. می‌دانستیم سیدجلال هفته گذشته هم برای پرسپولیس گلزنی کرده است. بارها روی این مساله تاکید کرده بودیم و از این مساله ناراحتم.

ربیعی تاکید کرد: به دنبال جبران گل خورده بودیم، دو سه توپ را نزدیک محوطه جریمه پرسپولیس آوردیم که در دقیقه 70 یک نفر اخراج شد و 10 نفره بازی مقابل پرسپولیس سخت شد با این حال به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم با تمام توان جنگیدند. جاهایی هم دستمان خالی بود برخی جاها بازیکنان ما استرس داشتند و یک جاهایی می‌شد با اعتماد به نفس بهتر بازی را کنترل کنیم. حق می‌دهم به دو سه بازیکن جوان‌مان چون برخی از آنها برای اولین مرتبه در ورزشگاه آزادی بازی می‌کردند به همت و تلاش بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم به عنوان تیمی که تازه به لیگ برتر صعود کرده‌ایم شخصیت مناسبی برای مس رفسنجان ایجاد کرده‌ایم. باید ضعف‌مان را برطرف کنیم.

وی در مورد اخراج بازیکن خود چند دقیقه بعد از تعویض و اینکه با او برخورد کردید یا نه، گفت: کریم زاده جوان است و 23 سال سن دارد و بازیکن بومی رفسنجان است و خوشحال می‌شوم این جوانان پرورش پیدا کنند، اگر اخراج نمی‌شد و یازده نفره می‌ماندیم شانس داشتیم به گل برسیم. تیمی با ظرفیت تیم من در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس  نمی‌تواند تمام بازی را غالب باشد و ما در برخی دقایق غالب بودیم و دو سه فرصت گلزنی ایجاد کردیم . 10 نفره بازی کردن مقابل پرسپولیس برای تیم ما خیلی سخت است، آن هم 20تا 25 دقیقه. این بازی برایم تمام شده است و 4 روز دیگر باید مقابل ذوب آهن بازی کنیم. نتیجه قابل دفاع نیست اما عملکردمان خوب است. به این جوانان بیشتر میدان و بها می‌دهم و باید کسب تجربه کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار