PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۲۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

-  جلد  روزنامه فرانس فوتبال با تصویری از لیونل مسی با پیراهن پاری سن ژرمن شایعات انتقال این فوق ستاره آرژانتینی را به پارک دو پرنس افزایش داد.
- به دنبال پرداخت مطالبات دیاباته ،  پاداش پیروزی تیم فوتبال استقلال در مصاف با نساجی نیز  به حساب اعضای این تیم واریز شد. 
- درتنها بازی معوقه از هفته نهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با گل دقیقه 51 سیدجلال حسینی یک بر صفر از سد مس رفسنجان گذشت و تا رده سوم جدول بالا آمد.
- سیدجلال حسینی کاپیتان 39 ساله پرسپولیس در مسابقه با مس رفسنجان سومین گل فصل‌ اخیرش را زد. پیش از این حسینی در هیچ فصلی بیش از 2 گل نزده بود. حسینی در فصول گذشته در مجموع 152 بازی، چهار گل برای پرسپولیس زده بود. هر سه گل این بازیکن با ضربه سر به ثبت رسید.
- با توجه به تخلف انتسابی حامد لک، دروازه بان تیم پرسپولیس مبنی بر توهین در فضای مجازی و مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله مفاد مطلب منتشره، تخلف انتسابی محرز و مسلم تشخیص داده شده و مستند به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 93 و 94 این مقررات، حامد لک به توبیخ کتبی و پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.
-  باشگاه پرسپولیس لایحه خود برای شکایت از شجاع خلیل‌زاده را به کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال ارائه کرد.
- تعلیق موقت فدراسیون جودو و تبعات منفی‌اش در حالی چهره ورزش ایران را در سطح جهانی خدشه‌دار کرده که رفتارهای غیرحرفه‌ای مسئولان این فدراسیون بیش از پیش به این معضل دامن زده است. تیر همه انتقادات سمت آرش میراسماعیلی است؛ پرافتخارترین جودوکار کشور که حالا بر مسند ریاست فدراسیون جودو نشسته است. از زمانی که رسیدگی به پرونده تعلیق جودو در دادگاه بین‌المللی حکمیت ورزش (CAS) به جریان افتاده، او مدام با همه در کش‌وقوس بوده است .
- با موافقت یوفا مسابقه بین دو تیم بنفیکا و آرسنال در مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا ، دور رفت  در استادیوم المپیکو رم و مسابقه برگشت در استادیوم گرگیوس کارایکاسیس آتن انجام خواهد شد.
-  دیدار رفت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا بین دو تیم رئال سوسیه داد و منچستریونایتد به دلیل محدودیت های کرونایی کشور اسپانیا در شهر تورین ایتالیا برگزار می شود .
- کمیته انضباطی و اخلاق کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) باشگاه پرسپولیس را به دلیل عدم رعایت حقوق رسانه‌ای و فعالیت بدون مجوز رسانه‌ای در دیدار مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان آسیا به پرداخت 3 هزار دلار محکوم کرد.
- در شرایطی که سیدجلال حسینی در 39 سالگی کماکان یکی از مهره‌های کلیدی پرسپولیس محسوب می‌شود و در دو هفته اخیر نیز دو گل سرنوشت ساز برای تیمش به ثمر رساند ،  رضا وطنخواه پیشکسوت این باشگاه  به او توصیه کرده که آخر فصل از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
- باشگاه تراکتور تبریز  به دنبال این است که استادیوم یادگار را در اختیار گیرد تا نه به عنوان مستاجر بلکه در قامت صاحب زمین از آن بهره ببرد و احتمالا طرح های خود را اجرایی کند.
-  رافائل نادال تنیس باز نامدار جهان با برتری مقابل لاسلو جره ، راهی دور دوم مسابقات تنیس  اوپن استرالیا شد.
- باشگاه شارجه امارات رسما برای میزبانی از گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا 2021 اقدام کرد. شارجه با تیم تراکتور تبریز همگروه  است. 
-  رابرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ به عنوان بهترین بازیکن دیدار این تیم با الاهلی مصر در مرحله نیمه نهایی جام باشگاه های انتخاب شد. او زننده هردوگل باواریایی ها دراین پیکار بود. 
- سایت «newsofbahrain» بحرین خبر داد فدراسیون فوتبال این کشور برای میزبانی از ادامه مسابقات گروه سوم انتخابی جام جهانی 2022 به دلیل شرایط کرونایی اعلام آمادگی کرد. فدراسیون بحرین به کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست داد می تواند این بازی ها  را به صورت متمرکز به میزبانی کشورش برگزار کند.
- دیدار عقب افتاده از هفته اول لالیگای اسپانیا بابرتری دو برصفر رئال برابر ختافه همراه بود، مادریدی ها به فاصله شش دقیقه (60،66) دو بار توسط بنزه ما و مندی به گل رسیدند و پشت سر آتلتیکو در مکان دوم جدول ایستادند.
- با خلق نتیجه تساوی بدون گل در مسابقه برگشت ، تیم یوونتوس به لطف پیروزی 2-1 دیدار رفت مقابل اینتر به پیکارهای فینال جام حذفی ایتالیا راه یافت.فینالیست بعدی ازبین دوتیم آتالانتا و ناپولی انتخاب می شود که روز چهارشنبه شب مصاف می دهند ، بازی رفت بدون گل شده بود.
- یکی از بازیکنانی که محمود فکری به فکر جذبش است، پیمان بابایی است. از این رو باشگاه استقلال طی نامه‌ای رسمی به باشگاه ماشین سازی تبریز خواستار صدور رضایت نامه این بازیکن برای حضور در استقلال شده است که باید دید تبریزی‌ها با جدایی بازیکن کلیدی خود موافقت خواهند کرد یا نه؟ 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار