PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- قرار است به زودی یک مسابقه فوتبال بین منتخب پیشکسوتان پرسپولیس و استقلال با هنرمندان یا رسانه ها برای یادبود علی انصاریان فوتبالیست فقید کشورمان برگزار شود.
- مسابقه رفت مرحله نیمه نهایی جام حدفی اسپانیا بین بیلبائو و له وانته ، بانتیجه یک بر یک به پایان رسید . پیکارهای دور برگشت سوم و چهارم ماه مارس برگزار خواهدشد
- یک مقام در کمیته مسابقات فوتبال کشورمان اعلام کرد : برای برگزاری بازی پرسپولیس و تراکتور در سوپرجام ، سه تا 4 تاریخ در نظر گرفته‌ ایم، ما می توانیم در تاریخ 27 اسفند یک مرحله جام حذفی، یک هفته لیگ برتر و حتی بازی سوپرجام را برگزار کنیم ، تصمیم‌گیری درباره برنامه ریزی رقابت‌های داخلی تحت تاثیرنهادهای بیرونی است ، ابتدا باید وضعیت دقیق دیدارهای تیم ملی در ایام فیفا دی و همچنین لیگ قهرمانان آسیا مشخص شود. سپس درباره سایر موارد به جمع بندی برسیم.
- داریوش شجاعیان و شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت دیدار تیمشان مقابل سپاهان را از دست دادند. این مسابقه روز شنبه انجام خواهدشد.
- کادرفنی تیم فوتبال پرسپولیس لیست مدنظر خود برای نقل‌وانتقالات نیم‌فصل را به باشگاه ارائه داده است. یک مهاجم ، هافبک و مدافع در لیست گل محمدی برای تقویت تیم دیده می شود.
- تیم فوتبال استقلال تهران که قرار است روز شنبه از هفته پانزدهم لیگ برتر به مصاف سپاهان برود، آخرین تمرین خود را روز جمعه در تهران برگزار کرده و سپس از طریق فرودگاه مهرآباد عازم اصفهان خواهد شد تا از ساعت 15 روز شنبه برابر سپاهان قرار گیرد. آبی‌پوشان بلافاصله پس از پایان بازی، اصفهان را به مقصد تهران ترک خواهند کرد.
-در هفتادمین دقیقه از دیدار تیم‌های براگا و پورتو در پرتغال، آمبولانسی که برای بیرون بردن دیوید کارمو، مدافع براگا وارد میدان شده بود از حرکت باز ایستاد و با هل دادن بازیکنان از زمین خارج شد.
- شایان مصلح بازیکن سپاهان به دلیل مصدومیت مچ پای چپ، حدود سه هفته از میادین دور خواهد بود و دیدار مقابل استقلال را از دست داد.
- منچسترسیتی اولین تیم در تاریخ لیگ سطح اول انگلیس است که به رکورد 15 برد متوالی در همه رقابت ها می رسد.
- آتالانتا و یوونتوس، فینال کوپا ایتالیا 2020/21 را در روز چهارشنبه 19 می 2021 (19 اردیبهشت 1400) در ورزشگاه سن سیرو برگزار خواهند کرد.
- تیم آنتورپ بلژیک در شبی که بیرانوند را روی نیمکت داشت ، باخت و حذف شد.
- سعید حسین‌پور، بازیکن تیم پرسپولیس که در نیم فصل مورد توجه یحیی گل‌محمدی سرمربی سرخپوشان قرار نگرفت؛ در پستی در صفحه مجازی خود، جدایی‌اش از جمع سرخپوشان پایتخت را اعلام کرد. ظاهرا حسین‌پور به صورت قرضی راهی تیم دیگری خواهد شد.
- همسر مرحوم ناصرحجازی به شدت درگیر بیماری کرونا و در بیمارستان بستری شده است. 
- فینال جام حذفی تنیس مردان در کیش در حال برگزاری است. در اقدام بی سابقه قضاوت یک دیدار بر عهده یک داور زن گذاشته شد. الهه ربیعی دیدار تیم های آکادمی تنیس هرمزگان و توسعه امین داور (الف) را قضاوت کرد. 
- مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو با کسب ۳۲ درصد از آرای مربیان شاغل در این لیگ، عنوان بهترین مهاجم ماه ژانویه را کسب کرده است.
- رافائل نادال با پیروزی قاطعانه و 3 بر 0 برابر حریف آمریکایی خود به دور سوم اوپن استرالیا راه یافت.
- پس از روح الله سیف الهی که قراردادش را فسخ کرد، سعید جلالی راد، گلر و حسن جعفری مدافع شهرخودرو، قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد و رسما جدا شدند.
- دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان در قطر میان تیم‌های الاهلی مصر و پالمیراس برزیل برگزار شد که در پایان 90 دقیقه وقت قانونی تساوی بدون گل رقم خورد؛ در ضربات پنالتی تیم الاهلی مصر 3 بر 2 پیروز شد و رتبه سوم جام جهانی باشگاه‌ها را به خود اختصاص داد.
- مسابقه فینال فوتبال جام باشگاه های جهان بین بایرن آلمان و تایگر مکزیک در قطر انجام شد و نماینده اروپا با پیروزی یک بر صفر مقابل حریف قهرمان شد. بایرن عنوان قهرمانی ششگانه فصل را از آن خود کرد.
- با اعلام باشگاه پاری سن ژرمن ، مصدومیت ران پای چپ نیمار جدی‌تر شده و ستاره برزیلی حداقل چهار هفته از میادین دور خواهد بود.
- رابرت لواندوفسکی به عنوان بهترین بازیکن جام باشگاه های جهان انتخاب شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار