PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در توزیع مدال های قهرمانی جام باشگاه های جهان در قطر یک مدال کم آمد. نویر و فلیک ، کاپیتان و سرمرب بایرن تنها کسانی بودند که مدال دریافت نکرده بودند. دراین میان از هانسی فلیک خواسته شد تا مدال را بردارد اما به اصرار او این مدال به نویر سنگربان و کاپیتان بایرن تعلق گرفت.
- مهدی طارمی در پنج بازی جام حذفی پرتغال پنج گل برای تیم پورتو به ثمر رساند و در تمام مسابقات گلزنی کرده که این یک رکورد بعد از 59 سال است. پیش از این ماریو ژاردل با گلزنی در چهار بازی پیاپی حذفی رکورددار بود.
- تست کرونای محمد نوری بازیکن تیم فوتبال پیکان و در آستانه بازی با پرسپولیس مثبت شد.
- بعد از اظهارات جنجالی یوشیرو موری رئیس کمیته برگزاری بازیهای المپیک توکیو در خصوص زنان، وی از سمت خود استعفا کرد.
- باشگاه پرسپولیس ورزشگاه شهید کاظمی را به عنوان زمین تمرین تیم‌های گروه E در لیگ قهرمانان فوتبال آسیا به AFC پیشنهاد داد.
- کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال ، از نامزدها خواست مطابق تعهد کتبی ارائه شده، از هرگونه اظهارنظر جنجال برانگیز علیه هر شخص حقیقی و حقوقی تا زمان برگزاری انتخابات خودداری کنند.
- دالاکلیف ، کاپیتان تیم‌ ملی تکواندو بلغارستان در خصوص اردوی مشترک این تیم با ملی پوشان کشورمان گفت: از فرصت مهیا شده بسیار خوشحالم؛ ایران یکی از برترین تیم‌های تکواندوی دنیا است و بازیکنان ما و ایران، یکدیگر را از تورنمنت‌های مختلف می‌شناسند تکواندوکاران ایرانی دقیقا همان‌هایی هستند که باید خیلی چیز‌ها از آن‌ها یاد گرفت.
- امیرمهدی علوی سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت : فدراسیون تمام ظرفیت‌های موجود را برای میزبانی در سه مسابقه سرنوشت ساز مورد توجه قرار داده است.نامه نگاری زیادی از سوی دبیر کل و روابط بین الملل فدراسیون فوتبال صورت گرفته است. تا این لحظه هرچه شما می‌شنوید ما هم در رسانه‌های عربی می‌خوانیم. 
- مدیران باشگاه شهرخودرو بعد از پایان مهلت 48 ساعته و پرداخت نشدن مبلغ 8 میلیارد تومان بابت انتقال گل‌محمدی به پرسپولیس قصد دارند هفته آینده از سرخپوشان پایتخت به طور رسمی به AFC شکایت کنند. 
- زمان نشست خبری 2 بازی هفته پانزدهم لیگ برتر اعلام شد . شنبه ۲۵ بهمن : ساعت 13 یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس ، ساعت 13/30 مهدی تارتار سرمربی پیکان ساعت 14 ابراهیم صادقی سرمربی سایپا
- به دلیل اینکه پرواز تیم تراکتور ساعت 16 روز شنبه از تبریزبه تهران انجام می شود.سرمریی تراکتور به نشست خبری بازی با سایپا نمی رسد و فایل صوتی این مربی از طریق مدیر رسانه ای در اختیار رسانه ها قرار می‌گیرد.
- محمد مهدی نظری مهاجم نساجی به دلیل مصدومیت، ادامه بازیهای فصل را از دست داد.
- حمیدرضا قلی‌پور کاپیتان سابق تیم ملی ووشو که با سازمان TGFC قرارداد دارد، نخستین مبارزه خود در رقابت‌های MMA را با پیروزی پشت سر گذاشت.وی که در نخستین گام "اشرف” فایتر پاکستانی را پیش رو داشت، موفق شد حریف خود را در راند دوم ناک اوت و کار خود در این مسابقات با پیروزی آغاز کند.
- درآغاز دور تازه لیگ های فوتبال اروپا نتایج زیر به دست آمد : لایپزیگ 2 - اوگسبورگ یک ، بولونیا یک - بن ونتو یک ، سلتا 3 - الخه یک و...
- در هفته بیست و یکم لیگ آلمان ، طی روزهای شنبه و یک شنبه تیمهای دورتموند و بایرن به ترتیب با هافن هایم و بیله فیلد مصاف خواهند داد.
- درهفته بیست و دوم لیگ ایتالیا ، یووه و آس میلان در خانه ناپولی و اسپیزا به میدان می روند اما تیم اینتر تعقیب کننده آس میلان در صدر جدول در منزل خود ، سفره میزبانی را برای تیم لاتزیو پهن خواهد کرد.
- طی روزهای شنبه و یک شنبه در آغاز هفته بیست و سوم رقابتهای لالیگا ، بارسلونا با آلاوز و رئال با والنسیا روبرو خواهند شد .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار