PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
مهاجم تیم فوتبال ماشین‌سازی گفت: بین دو تیم تبریزی تفاوت دیدگاه وجود دارد اما ان‌شالله در نیم فصل دوم نظرات روی تیم ما هم بیشتر شود زیرا حیف است از تیم‌ خوبی مثل ماشین سازی حمایت نشود.
کیهان ورزشی- 

پیمان بابایی در یک برنامه رادیویی درباره برتری یک بر صفر ماشین‌سازی مقابل صنعت نفت آبادان در هفته پایانی نیم‌فصل اول اظهار داشت: در نیم فصل اول خیلی خوب بازی کردیم اما به دلیل بدشانسی و از دست دادن 100 درصد شاکله تیم نسبت به فصل قبل، تا زمانیکه به خودمان بیاییم، نتایج بدی کسب کردیم. روز گذشته هم دیدار سختی با صنعت نفت داشتیم که حکم مرگ و زندگی را برای ما داشت اما خدا را شکر می‌کنم توانستیم با سه امتیاز از زمین بیرون بیاییم.

وی افزود: امیدوارم در نیم فصل دوم با تدابیر کادرفنی و حمایت‌های مدیران باشگاه تیم خوبی جمع شود تا با روحیه و انگیزه بتوانیم در لیگ برتر بمانیم. ماشین‌سازی نیاز به یک برد داشت اما همه دیدند مقابل تیم‌های بزرگی مثل پرسپولیس، استقلال و سپاهان خیلی خوب بازی کردیم و بیشتر شکست‌های مان هم با اختلاف یک گل بود.  جوانی و بی‌تجربگی سبب شد امتیاز‌ها را از دست بدهیم اما در نیم فصل دوم بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

مهاجم تیم ماشین‌سازی درباره مصدومیت اتابک زارعی مقابل صنعت نفت ادامه داد: دیروز مصدومیتی رخ داد که سبب شد زارعی به دلیل مصدومیت از زمین بیرون بیاید و به بیمارستان برود. کل تیم بعد از بازی به عیادت وی رفتند و حتی خودمان اتابک را از بیمارستان به منزلش بردیم. اطمینان دارم با چند روز استراحت می تواند به تمرینات بازگردد.

بابایی درباره اینکه شنیده می‌شود اهالی فوتبال تبریز برخلاف اینکه دوست دارند تراکتور در لیگ برتر قدرتنمایی کرده و شرایط خوبی داشته باشد، نسبت به افتادن ماشین‌سازی موضع خاصی ندارند، توضیح داد: من هم این حرف ها را شنید‌ه ام اما باید از زحمات زنوزی برای فوتبال آذربایجان تشکر کرد. وی در این شرایط اقتصادی دو تیم لیگ برتری را از جیب خودش حمایت می‌کند.

وی ادامه داد: تراکتور هم یک برند است که نه تنها در آذربایجان بلکه در کل ایران طرفداران زیادی دارد. بین دو تیم تفاوت دیدگاه وجود دارد اما ان‌شالله در نیم فصل دوم نظرات روی تیم ما هم بیشتر شود زیرا حیف است از تیم‌ خوبی مثل ماشین سازی حمایت نشود. امیدوارم در نیم فصل دوم با حمایت‌های زنوزی و تدابیر کادرفنی و مدیریت نتایج لازم را کسب کنیم.

مهاجم تیم ماشین‌سازی درباره اینکه با توجه به پیشنهاداتش دوست دارد در نیم فصل دوم در کدام تیم بازی‌ کند، گفت: هیچکس نمی‌تواند در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. زمانی شاگرد فیروز کریمی بودم و حرف قشنگی به من می‌زد. آقا فیروز می‌گفت معلوم نیست فوتبالیست در چه زمانی با کدام تیم قرارداد ببندد بلکه مهم این است وقتی با یک تیم قرارداد دارد با تمام وجود بازی کند. من هم دوست دارم در هر تیمی هستم با تمام وجود بازی‌کنم تا هم برای آ‌ینده ام مفید باشد و هم برای تیمم تاثیرگذار باشم.

بابایی ادامه داد: من از هر دو تیم استقلال و پرسپولیس پیشنهاد دارم. هر بازیکنی هم آرزو دارد در فضای بزرگ‌تری خودش را نشان بدهد. فوتبالیست در هر شرایطی قرار می‌گیرد باید بهترین عملکرد خود را نشان بدهد. ماشین سازی با حضور من در این تیم‌ها مخالفت کرده اما به عنوان بازیکن تحت قرارداد باید وظیفه‌ام را انجام بدهم و هیچ حرفی نمی‌توانم بزنم.

وی تصریح کرد: از طرفی همچنان انگیزه‌ دارم تا با عملکردی خوب در آینده هم چنین پیشنهادهایی داشته باشم و برای فوتبالم در آینده تصمیم‌های بهتری بگیرم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار