PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - April 18 2024
کد خبر: ۶۲۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳
رئیس اسبق فدراسیون وزنه‌برداری، گفت: امیدوارم ۲ سهمیه را برای المپیک توکیو بگیریم و هر دو سهمیه به مدال ختم شود.
کیهان ورزشی- 

حسین رضازاده درباره وضعیت وزنه‌برداری و کسب سهمیه المپبک، اظهار داشت: باید ۲ سهمیه بگیریم، شنیدم مسابقات کلمبیا هم حذف شده و فقط ازبکستان باقی مانده است. وزنه‌برداران در حال حاضر در اردوی اهواز هستند. شرایط سخت است، وزنه‌برداری جزو رشته‌های مدال‌آور است. امیدوارم ۲ سهمیه را برای المپیک توکیو بگیریم و هر دو سهمیه به مدال ختم شود.

رئیس اسبق فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص وضعیت فدراسیون جهانی و نابسامانی‌های ایجاد شده، گفت: کمیته بین‌المللی المپیک برنامه‌های فدراسیون جهانی و دوپینگ را رصد می‌کند. امیدوارم با انتخابات و هیات اجرایی خوب، شرایط بهتر شود. 

وی در پاسخ به این سوال که بارها IOC وزنه‌برداری را له حذف از المپیک تهدید کرده، گفت: وزنه‌برداری قبلا هم به خاطر دوپینگ تهدید می‌شد و هنوز این خطر هست اما امیدواریم با انتخابات فروردین ماه ریاست جهانی و مدیریت خوب این خطر برداشته شود. 

رضازاده در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی براینکه فکر می‌کنید ایران شانس کسب کرسی داشته باشد، خاطرنشان کرد: شرایط سخت است. البته همه از دوستان ما هستند اما باید ارتباطات زیادی گرفت چون در جهان همه برای کسب کرسی رقابت دارند. رقابت سخت است اما امیدوارم ما هم صاحب کرسی شویم. 

رضازاده درباره تمایل دوباره‌اش در کنفدراسیون آسیا، یادآور شد: من هنوز عضو هیات اجرایی کنفدراسیون وزنه‌برداری آسیا هستم، این دوره تمام شود باید فدراسیون نماینده را معرفی کند. علاقه دارم که دوباره کرسی را بگیرم چون از جنس وزنه‌برداری هستم و دوست دارم در این رشته خدمت کنم.

وی درباره اردوهای پاراوزنه‌برداری، گفت: بعد از این بیماری ۳ هفته اردو در تهران برگزار کردیم، مرحله سوم اردو هم در کیش در حال برگزاری است. از فدراسیون جانبازان باید تشکر کرد به خاطر این اردوها که برگزار شد. امیدواریم ۳-۴ مدال در پارالمپیک بگیریم البته رنگ مدال را نمی‌توان پیش‌بینی کرد. سیامند ورزشکار خوبی بود و میرزایی جایگزین او شده است. کادر فنی از او راضی است امیدواریم نتایج خوبی هم کسب شود. 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار