PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۲۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- حسین وفایی، ملی‌پوش اسنوکر ایران در مرحله سوم مسابقات جهانی ولز موفق شد جاد ترامپ، مرد شماره یک اسنوکر جهان را با نتیجه 4 بر 2 شکست دهد و به مرحله بعد این رقابت‌ها راه یابد.
- سمیرا زرگری، سرمربی تیم ملی اسکی آلپاین، به دلیل اینکه همسرش او را ممنوع‌الخروج کرده بود، نتوانست به همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی در ایتالیا، ایران را ترک کند. ‌مسابقات جهانی اسکی آلپاین در سال 2021 اسفند ماه به میزبانی شهر «کورتینا دامپزو» در کشور ایتالیا برگزار خواهد شد. 
- اعضای تیم فوتبال پرسپولیس پیش از تمرین در تست‌های مربوط به تشخیص کووید 19 شرکت کردند. با اعلام نتایج این تست‌ها به کادر پزشکی تیم مشخص شد که جواب همه آزمایش‌ها منفی بوده است.
- نشریه ورزشی آبولا نوشت که با توجه به برتری 2 -1 پورتو مقابل یوونتوس در لیگ اروپا ، تیم پرتغالی در بالاترین رقابت های باشگاهی قاره اروپا صاحب برد 115 خود شد و از رکورد برد 114 بنفیکا، رقیب همیشگی اش جلو زد. براساس این نوشته پورتویی ها با انجام 252 بازی دراروپا به این تعداد برد رسیدند.آنها البته 58 تساوی و 79 باخت را نیز کسب کردند.
- کمیته استیناف محرومیت گادوین منشا را تایید کرد ، گل گهر بدون منشا به مصاف پرسپولیس می رود.
- تیم فوتبال شهرخودرو در دیداری دوستانه مقابل تیم پاس مشهد به برتری چهار بر یک رسید.
- پل پوگبا هافبک منچستریونایتد به دلیل مصدومیت تا پایان ماه فوریه به میدان نخواهد رفت.
- دیدار دوستانه بین تیم‌های پیشکسوتان استقلال و منطقه 5 تهران به یاد انصاریان و میناوند با نتیجه 7-7 مساوی به پایان رسید.در این بازی دوستانه شاهين بياني، مجاهد خذيراوي، يدالله اكبري، رضا كنگراني و... پا به توپ شدند.
 - مسعود شجاعی هافبک و کاپیتان کهنه کار تراکتور حاضر به تمرین دادن تیم نشدتا پایان کار او به عنوان سرمربی در این تیم قطعی شود. تلاش ها برای متقاعد کردن او به مربیگری بی فایده بود.
- جدال دوتیم هنرمندان پرسپولیس و هنرمندان استقلال به یا مرحومان انصاریان و میناوند یک بر یک به پایان رسید.
- محمدرضا منصوری، کمک داور فوتبال ایران گفت: دیواری از دیوار داوران کوتاه‌تر پیدا نکرده اند ، قلعه نویی فکر می‌کند یک سری از داور‌ها با او دشمن هستند ، نویدکیا مربی با شعوری است ، ذوب آهن در لیگ امسال از همه بیشتر ضرر کرد ، نمی دانم چرا از داوران تست کرونا نمی‌گیرند؟ 
- ارلینگ هالند مهاجم دورتموند آلمان به اولین بازیکن تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد که در 13 بازی ابتدایی خود 18 گل به ثمر رسانده است وی در 6 بازی بیش از یک گل به ارمغان آورده ، هالند 20 ساله برابر تمام تیم هایی که برابر آنها در این مسابقات بازی کرده موفق به گلزنی شده است.
- با اعلام سایت سازمان لیگ، به دلیل تغییر زمان مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی و به جهت اینکه باشگاه ها فرصت بیشتری برای آماده سازی خود در دور برگشت مسابقات لیگ برتر داشته باشند، مسابقات هفته شانزدهم که قبلا قرار بود 5 و 6 اسفند برگزار شود یک هفته به تعویق افتاد و در روزهای یازده و دوازده اسفند برگزار می‌شود. 
- امیر قلعه نوعی سرمربی گل گهر سیرجان به دلیل محرومیت نمی تواند روز جمعه تیمش را از روی نیمکت برابر پرسپولیس همراهی کند، ازطرفی گادوین منشا ، مهاجم گلزن و خارجی گل گهر نیز به دلیل محرومیت از سوی کمیته انضباطی از این بازی محروم شد.
-علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی تیم آنتورپ بلژیک که در دیدار مقابل رنجرز اسکاتلند در لیگ اروپا اشتباه مهلکی داشت و زمینه‌ساز گل اول شاگردان استیون جرارد بود، در دقیقه 77 به دلیل مصدومیت از ناحیه ران پای راست تعویض شد.
- شنیده ها حاکیست، شهریار مغانلو با دریافت رضایت‌نامه از باشگاه‌سانتاکلارا پرتغال، در آستانه پیوستن به تیم پرسپولیس است. مدیران باشگاه سانتاکلارا به پرسپولیس اعلام کرده اند با دریافت 50 تا 60 هزار یورو رضایتنامه شهریار مغانلو را صادر خواهند کرد.
 - سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کرد مسابقه دو تیم گل گهرسیرجان و پرسپولیس روز جمعه (اول اسفند) و از ساعت 15/40 دقیقه به جای ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان، در ورزشگاه تازه تاسیس سردار شهید قاسم سلیمانی برگزار خواهدشد.
- درآغاز مرحله تازه دور حذفی لیگ فوتبال اروپا در تعدادی از بازیها این نتایج به دست آمد : وولفسبرگر یک - تاتنهام 4 ، سوسیه داد صفر - منچستریونایتد 4 ، ستاره سرخ 2 - آس میلان 2 ، براگا صفر - رم 2 ، اولمپیاکو 4 - آیندهوون 2 ، یونگ بویز 4 - له ورکوزن 3 ، بنفیکا یک - آرسنال یک ، آنتورپ 3 - رنجرز 4 ، سالزبورگ صفر - ویا رئال 2 ، گرانادا 2 - ناپولی صفر ، لیل یک - آژاکس 2 و...

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار