PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۶۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
تیم فوتبال پرسپولیس با برتری ۵ بر صفر برابر گل‌گهر سیرجان با ۳۰ امتیاز قهرمان نیم فصل نخست لیگ برتر فوتبال ایران شد.
کیهان ورزشی-

در جریان دیدار معوقه از هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان از ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه شهید قاسم سلیمانی سیرجان میزبان پرسپولیس بود که این دیدار در نهایت با برتری ۵ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

برای پرسپولیس در این دیدار احمد نوراللهی در دقیقه ۳۰،  امید عالیشاه در دقیقه ۶۲، مهدی شیری در دقیقه ۶۸ و احمدرضا زنده‌روح (گل به خودی) در دقیقه ۷۱ و سیامک نعمتی در دقیقه ۸۶ گلزنی کردند.

نیمه نخست

در ۱۵ دقیقه نخست این دیدار شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم و بازی در بیشتر دقایق در میانه زمین در جریان بود. عملکر خوب هافبک‌های دو تیم باعث ایجاد یک جنگ تماشایی در میانه زمین بود. با این حال در دقیقه ۱۸، شاگردان امیر قلعه‌نویی صاحب یک ضربه کرنر شدند و زنده‌روح با استفاده از این فرصت توپ را روی دروازه ارسال کرد که توپ مستقیما به تیر افقی دروازه برخورد کرد و در ادامه این فرصت از دست رفت.

در دقیقه ۲۳، آبی پوشان زمین حرکتی را از سمت چپ انجام دادند و زکی‌پور توپ را روی دروازه ارسال کرد که  با عملکرد خوب مدافعان پریسپولیس این فرصت به گل تبدیل نشد.

در دقیقه ۳۰، حرکت خوب سعید آقایی که از سمت چپ انجام شد، با ارسال توپ به درون محوطه جریمه گل‌گهر همراه بود و در ادامه با دخالت احسان پهلوان توپ به مقابل دروازه آمد و احمد نوراللهی با یک تکل توپ را به گل تبدیل کرد.

در دقیقه۳۷، وحید امیری درون محطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید و با یک شوت پای چپ دروازه را هدف قرار داد اما عملکر خوب بشاگردی اجازه نداد توپ به گل تبدیل شود.

در قیقه ۳۹، روی یک یک ارسال که از سمت چپ محوطه جریمه پرسپولیس انجام شد، یونس شاکری با یک ضربه سر دروازه پرسپولیس را هدف قرار داد که توپ با واکنش خوب لک راهی کرنر شد.

در دقیقه ۴۲ یک بار دیگر وحید امیری صاحب موقعیت گلزنی شد اما توپ او را در حالت تک‌به‌تک، دروازه‌بان گل‌گهر دور کرد.

نیمه دوم

در نیمه دوم این دیدار، پرسپولیس بازی را به مراتب بهتر آغاز کرد  سعی داشت با انجام بازی هجومی گل دوم را به ثمر برساند. در مقابل گل‌گهر که یک گل از حریف خود عقب بود، سعی در کنترول بازی داشت تا بتواند با تسلط بر بازی، فرصت گلزنی ایجاد کند.

در دقیقه ۶۲، امید عالشیاه  با حرکت خوبی از سمت راست، وارد محوطه جریمه گل‌گهر شد و توپ را از بین پاهای دروازه‌بان گل‌گهر وارد دروازه این تیم کرد.

در دقیقه ۶۷، مهدی شیری جرکت خوبی از سمت راست آغاز کرد و با یک پاس به سمت راست سیامک نعمتی را صاحب توپ کرد اما شوت این بازیکن را بشاگردی مهار کرد و در ادامه مهدی شیری با استفاده از توپ برگشتی، گل سوم را برای تیمش به ثمر رساند.

 در دقیقه ۷۱، مهدی شیری با حرکت از سمت راست و ارسال توپ به درون محوطه جریمه قصد داشت فرصتی برای مهاجمان پرسپولیس ایجاد کند اما توپ با برخورد به پای احمدرضا زنده‌روح، وارد دروازه گل‌گهر شد.

در دقیقه ۷۷، با حرکتی که از سمت راست پرسپولیس انجام شد، توپ درون محوطه جریمه  گل‌گهر به مهدی عبدی رسید و این بازیکن با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد اما توپ به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در دقیقه ۸۶ روی ارسال علی شجاعی، توپ با اشتباه دروازه‌بان حریف به سیامک نعمتی رسید و این بازیکن با گل پنجم را برای تیمش به ثمر رساند.

پرسپولیس با این نتیجه ۳۰ امتیازی شد و به قهرمانی نیم فصل دست پیدا کرد.

ترکیب پرسپولیس: حامد لک، سیدجلال حسینی، کمال کامیابی‌نیا، مهدی شیری، سعید آقایی، میلاد سرلک، احمد نوراللهی، سیامک نعمتی، وحید امیری (۷۵ مهدی عبدی)، احسان پهلوان  ( ۸۴مهدی مهدی‌خانی)و امید عالیشاه (۸۴ علی شجاعی).

ترکیب گل‌گهر: مهرداد بشاگردی، سیدعلیرضا ابراهیمی، آرمین سهرابیان (۶۵ امین پورعلی)، بهنام برزای، میلاد زکی پور، علیرضا علیزاده، احمدرضا زنده روح، علی اصغر عاشوری، سعید صادقی، رضا محمودآبادی (۵۵ عرفان افراز)، یونس شاکری.
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
فرهادی
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
تیم قلعه نویی بنده خدا را خلع سلاح کردند تا پرسپولیس به صدر برسد گل گهر یک مربی داره و یک مهاجم گلزن قبل از بازی هر دو را محروم کردند تا پرسپولیس صدرنشین بشه و پنج تا گل به گل گهر بزند این کارها نامردی است و اسمش برد و قهرمانی نیست اصلا یک جام به پرسپولیس بدید تا خیال وزیر راحت شود دلارهای وزارت ورزش درخدمت مدیران پرسپولیس است من که دیگه فوتبال نگاه نمی کنم شما را نمی دانم
نوید خرقانی
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
0
0
۱- چهل و دومین سالگرد انقلاب اسلامی را خدمت سید محمد سعید مدنی استاد خودم و همکاران گرامی شان در کیهان ورزشی تبریک می گویم.۲-صدرنشینی تیم پرسپولیس در دور برگشت لیگ برتر را تبریک می گویم.خوشحالم که پرسپولیس با یحیی گل محمدی مربی ایرانی صدرنشین لیگ شد.۳-از استقلالی ها خواهشمندم که حرمت محمود فکری را حفظ کنند. همه چیز برد و باخت نیست. فکری برای استقلال زحمت کشیده است.۴-وریا غفوری به عنوان کاپیتان استقلال نباید رفتارهای دور از شان داشته باشد و قهر کند. قهر کار بچه هاست!۵-سید جلال حسینی ثابت کرد که دود از کنده بلند می شود.۶-رشید مظاهری دروازه بان بزرگی است و باید قدر خودش را بداند.از حاشیه ها دوری کند. حیف است او وارد حاشیه شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار