PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در تنها بازی معوقه نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال ایران ، تیم پرسپولیس به لطف پیروزی 5 - 0 مقابل گل گهر سیرجان، بالاتر از سپاهان و استقلال در صدر جدول ایستاد و برترین تیم دور رفت لقب گرفت . 
- با توجه به تعویق یک هفته‌ای مسابقات لیگ برتر قرار بود تیم‌های استقلال و سایپا در دیدار تدارکاتی به مصاف هم بروند. با این وجود هماهنگی‌های لازم برای برگزاری این مسابقه فراهم نشد و کادر فنی دو تیم برای زمان این مسابقه به توافق نرسیدند.
- به دنبال دو باخت پیاپی سپیدرود در لیگ دسته دوم فوتبال کشور مقابل تیمهای ملی حفاری و شهرداری همدان ، سهیل حق شناس  مربی این تیم ازسمت خود استعفاداد.
-  مهدی قائینی بازیکن جوانان شهرخودرو در یک حادثه رانندگی جانش را از دست داد.
- به دنبال جدایی مجتبی حسینی ازسمت مربیگری نفت مسجدسلیمان و پیوستن او به ذوب آهن اصفهان ،  حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید تیم نفت انتخاب شد.
-  علیرضا بیرانوند سنگربان ایرانی باشگاه آنتورپ بلژیک که در دیدار تیمش برابر گلاسکو رنجرز از ناحیه کشاله ران مصدوم شده بود، بعد از بررسی و انجام MRI مشخص شد که مصدومیتش جدی نیست و می‌تواند در دیدار بعدی تیمش به میدان برود.
- امیر قلعه‌ نویی سرمربی تیم گل گهر ،که به دلیل حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در دیدار با پرسپولیس روی نیمکت تیمش حضور نداشت، یکی از سنگین‌ترین شکست های دوران مربیگری اش را متحمل شد. پس از این مسابقه حالِ سرمربی گل‌ گهر به قدری خراب شد که زیر سرم رفت! 
- طی روزهای شنبه و یک شنبه این هفته شاهد سه بازی حساس در لیگهای آلمان ، انگلیس و ایتالیا خواهیم بود که بین تیم های بایرن با فرانکفورت (بوندس لیگا) ،  اورتون با لیوپول ، منچسترسیتی با آرسنال (لیگ جزیره) ، اینتر با آث میلان (سری آ) برگزار می شود.
-  افشین داوری سرپرست فدراسیون دوچرخه سواری، محمود رشیدی رئیس پیشین فدراسیون ورزش های رزمی را به عنوان مشاور خود منصوب کرد، ضمن اینکه درخواست عضویت رشیدی در هیات رئیسه این فدراسیون نیز برای وزارت ورزش ارسال شده است.
- گفته می‌شود حضور حمید درخشان در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان به دلیل مخالفت هواداران منتفی شده است!
-  سعید ملایی عضو سابق تیم‌ملی جودوی ایران و ملی پوش حال حاضر مغولستان با شکست در مقابل بولتابوئف ازبکستانی در فینال مسابقات گرند اسلم جودو ، مدال نقره این رقابت‌ها را کسب کرد.
- داراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در تماسی تلفنی با مهدی طارمی، درخشش او را تبریک گفت و با لحنی جالب و طنزآمیز از او خواست تا همه گل‌های خود را در اروپا خرج نکند، چرا که در تیم‌ملی و برای صعود به جام‌جهانی نیز اسکوچیچ به درخشش طارمی نیازمند است.
- در دوبازی باقی مانده از هفته نهم لیگ دسته دوم فوتبال ایران ، تیم نفت و گاز گچساران با یک گل بر ملی حفاری اهواز غلبه کرد و دیدار تیمهای نفت امیدیه و پاس همدان از گروه دوم نیز بدون گل خاتمه یافت .
- در آغاز دور تازه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : وولورهامپتون یک - لیدز صفر ، برست 2 - لیون 3 ، بیلفیلد صفر - وولفسبورگ 3 ، فیورنتینا 3 - اسپیزا صفر ، کالیاری صفر - تورینو یک ، رئال بتیس یک - ختافه صفر و... 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار