PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۶۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار با سرمربی تیم‌ملی اتفاق خوبی بود و در مورد خیلی از مسائل صحبت کردیم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، محمد ربیعی در خصوص شرایط تیم مس رفسنجان اظهار داشت: خدا را شکر اوضاع و احوال تیم بد نیست. بعد از چند روز استراحت دیروز تمریناتمان را شروع کردیم و برنامه‌های تیمی را ادامه می‌دهیم.

وی در مورد این که تأخیر یک هفته‌ای مسابقات به ضرر مس رفسنجان شد یا به نفع این تیم، عنوان کرد: ضرر و منفعتی ندارد. ما خودمان را برای بازی آماده می‌کردیم که این برنامه اعلام شد. سعی می‌کنیم ریتم هفتگی را حفظ کنیم و احتمالا یک بازی تدارکاتی را انجام می‌دهیم.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص این که چه برنامه‌ای برای تقویت تیمش دارد و آیا لیست ورودی‌ها و خروجی‌ها در نیم‌فصل را به باشگاه ارائه کرده، گفت: هنوز لیستی به باشگاه نداده‌ام. در مورد تقویت تیم باید به جمع‌بندی نهایی برسم و سپس اعلام می‌کنیم. کلا در نیم فصل گمانه‌زنی زیاد می‌شود و همه تیم‌ها شرایط خاص خودشان را دارند. ما هم در حال بررسی موضوعات خودمان هستیم و هنوز چیزی قطعی نشده است.

ربیعی در خصوص دیدار با دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: اتفاق خیلی خوبی بود. قبل از آن با وحید هاشمیان در ارتباط بودم و بعد به دیدار حضوری در ساختمان پک رفتیم. با اسکوچیچ در مورد خیلی از مسائل صحبت کردیم و نقطه نظرات او در مورد شرایط لیگ و تیم خودمان را مورد تحلیل، بررسی و واکاوی قرار دادیم.

وی در مورد تمجید اسکوچیچ از نوع بازی مالکانه مس رفسنجان گفت: ما سعی کرده‌ایم از لحاظ سبک بازی مواردی را بهتر جلو ببریم. ایده خود من انعطاف‌پذیری استراتژیک است ولی هنوز از نظر قالب بازی خیلی کار داریم. از اسکوچیچ ممنونم که بازی ما را مورد پسند و تمجید قرار داده است.

سرمربی مس رفسنجان در خصوص تمجید محرم نویدکیا (سرمربی سپاهان) از رعایت نظم تاکتیکی این تیم در طول 90 دقیقه عنوان کرد: از محرم نویدکیا واقعا سپاسگزارم. از این مساله خوشحالم و مایه خرسندی است که اکثریت، از بازی و کیفیت تیمی مس رفسنجان تمجید می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنند.

ربیعی در مورد این که فکر می‌کند تیمش در نیم فصل دوم چه عملکردی خواهد داشت و چه نتیجه‌ای می‌گیرد، گفت: هدف ما نگه داشتن مس رفسنجان در اولین سال حضورش در لیگ برتر است. حالا هر چقدر با توجه به شرایطی که داریم، جایگاه بهتر و آبرومندانه‌تری به دست بیاوریم چه بهتر اما در کل هدفمان تثبیت در لیگ برتر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار