PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۶۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۷
مرد شماره یک تنیس جهان با ثبت نهمین قهرمانی‌اش در رقابت‌های اوپن استرالیا، فاصله خود را با رکوردداران قهرمانی در گرنداسلم‌ها کاهش داد.
کیهان ورزشی-

پرونده رقابت‌های اوپن استرالیا، گرنداسلم نخست فصل امروز (یکشنبه) با پیروزی قاطع نواک جوکوویچ مرد شماره جهان در این رشته ورزشی مقابل دانیل مدودف روس بسته شد.

جوکوویچ که با هشت قهرمانی رکورددار قهرمانی در رقابت‌های اوپن استرالیا بود، در سه ست متوالی با نتایج 7-5، 6-2 و 6-2 به پیروزی رسید و برای نهمین بار قهرمانی در این رقابت‌ها را جشن گرفت.

با کسب این افتخار، ستاره صرب تعداد قهرمانی‌هایش در گرنداسلم‌های تنیس را به 18 مورد افزایش داد و از این رو فاصله خود با دو تنیسور برتر راجر فدرر و رافائل نادال که هر کدام 20 بار قهرمان این رقابت‌ها شده‌اند را کاهش داد. این بیست‌و‌هشتمین حضور جوکوویچ در فینال‌های گرنداسلم‌ها بود.

همچنین این دومین شکست متوالی مدودف، مرد شماره 4 تنیس جهان در فینال گرنداسلم‌ها مقابل جوکوویچ پس از باختش به او در فینال اوپن آمریکای سال 2019 بود که به این ترتیب او را در حسرت کسب قهرمانی در این رقابت‌ها گذاشت.

اما فینال اوپن استرالیا، تورنمتی که 14 روز به طول انجامید در حالی برگزار شد ورزشگاه راد لاور شهر ملبورن به اندازه 50 درصد از ظرفیتش پذیرای تماشاگران بود و به همین دلیل نگرانی‌هایی درباره فاصله کم میان تماشاگران وجود داشت. به خصوص که تا چند روز پیش به دلیل افزایش شیوع ابتلا به کرونا در استرالیا، ورود تماشاگران به استادیوم‌ها در شهر ملبورن به کلی ممنوع بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار