PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۲۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

- درجریان مسابقات لیگ های فوتبال کشورهای مختلف اروپا این نتایج رقم خورد : وستهام 2 - تاتنهام یک ، آستون ویلا یک - لستر سیتی 2 ، آرسنال صفر - منچسترسیتی یک ، منچستریونایتد 3 - نیوکاسل یک ، مون پولیه 2 - رن یک ، لانس 2 - دیژون یک ، نیس یک - متز 2 ، نیم 2 - بوردو صفر ، استراسبورگ صفر - آنژه صفر ، لورین یک - لیل 4 ، پاری سن ژرمن صفر - موناکو 2 ، اوکسبورگ یک - له ور کوزن یک ، هرتا صفر - لایپزیگ 3 ، هافن هایم 4 - وردربرمن صفر ، آس میلان صفر - اینترمیلان 3 ، آتالانتا 4 - ناپولی 2 ، بن ونتو صفر - رم صفر ، بارسلونا یک - کادیز یک ، سوسیه داد 4 - آلاوز صفر ، هوئسکا 3 - گرانادا 2 ، بیلبائو یک - ویارئال یک
- مهدی قایدی همچنان از غایبین تمرین استقلال است. این بازیکن با پیشنهاد یک باشگاه پرتغالی مواجه شده و از این رو در صحبت با مسئولان استقلال اعلام کرده که میزان رقم قراردادش بالاتر برود. پیشنهاد از باشگاه پرتغالی و همچنین پیشنهاد دو هفته پیش باشگاه بایرن لورکوزن به قایدی سبب شده تا این بازیکن درخواست اصلاح قراردادش را بدهد که با این حال هنوز این اتفاق صورت نگرفته است.
- مجله ورلدساکر در شماره ماه مارس خود، با یادی از مهرداد میناوند، مطلبی را درخصوص حضور او در اروپا درج کرده است.
- فکری سرمربی استقلال درتمرین خطاب به بازیکنان تاکید کرد: من بارها به مسئولان باشگاه در مورد مطالبات شما صحبت کردم و آنها گفته‌اند تلاش می‌کنند تا مشکلات حل شود اما نمی‌دانم چه اتفاقاتی رخ داده که الان باشگاه دچار این مشکلات شده و پول شما پرداخت نمی‌شود، شاید مشکل من هستم.
- باشگاه استقلال بخشی از مطالبات سیاوش یزدانی مدافع این تیم را پرداخت کرد تا جدایی این بازیکن در نیم فصل منتفی شد.این بازیکن نشستی را با احمد مددی برگزار کرد و در نهایت تا پایان فصل در این تیم ماندنی شد.
- باشگاه لیورپول انگلیس در حالی پس از حدود نود سال چهار بازی پیاپی خانگی خود را با شکست پشت سر گذاشت که در 10 دیدار آخر خود در لیگ برتر، تنها 8 امتیاز کسب کرده تا از این حیث، در رده هفدهم جدول این رقابت‌ها قرار داشته باشد.
- تیم استقلال تهران که حسین پورحمیدی سنگربان جوان خودرا درقبال دریافت صدمیلیون تومان به باشگاه آلومینیوم اراک قرض داده بود پس از عدم دریافت مطالبات خود ، خواستار بازگشت سنگربان با آتیه خود شد.
- استقلالی ها قصد دارند برای نیم فصل دوم بازیکنانی چون سعیدواسعی از تراکتور و امین قاسمی نژاد از شهرخودرو که هنوز قراردادشان به اتمام نرسیده را به خدمت بگیرند .
- درصورتی که ایران به عنوان میزبان قطعی بازی‌های گروه E انتخاب شود، باشگاه پرسپولیس 550 هزار دلار (حدود 15 میلیارد تومان) از سوی AFC کمک نقدی دریافت خواهد کرد.
- پس از حضور  هادی ساعی در سالن رقابت‌های لیگ و نقض محرومیت یک‌ساله ساعی از سوی فدراسیون تکواندو، دبیر سازمان لیگ از سمتش استعفا کرد و برخی شایعات درباره استعفای رئیس سازمان لیگ نیز مطرح شده است.
- استراماچونی مربی اسبق وایتالیایی استقلال گفت : امیدوارم روزی لطف استقلالی‌ها را جبران کنم ،  اینکه 9 میلیون پیام از سوی هواداران استقلال برای من ارسال شد و آن را به یک رکورد جهانی تبدیل کرد، باعث می‌شود که احساس غرور کنم. امیدوارم که یک روز  شرایطی فراهم شود تا بتوانم به آنجا برگردم و در زمین بازی لطف‌شان را جبران کنم.
- تیم فوتبال منچسترسیتی در حال آماده سازی پیشنهاد 430 میلیون پوندی به ابر ستاره فوتبال لیونل مسی آرژانتینی برای همکاری 8 ساله از سال آینده است : 2 سال بازی برای منچسترسیتی ، 2 سال بازی برای نیویورک سیتی ، 4 سال سفیر مجموعه City Football Group
- محمدرضا ساکت، مدیرعامل سپاهان در جواب پیشنهاد باشگاه استقلال مبنی بر خرید مهدی کیانی، هافبک این تیم، پیشنهاد معاوضه مسعود ریگی و بازیکن خود را داد.
-  در مسابقات قهرمانی فرانسه ، حسن تفتیان دونده کشورمان با رکورد 6.62 قهرمان شد.
- مادر رونالدینیو به دلیل ابتلا به بیماری کرونا فوت کرد.
-  سفیر بلغار در ایران و رئیس فدراسیون تکواندوی این کشور از اردوی تیم‌ های ملی تکواندوی مردان و زنان ایران بازدید و تفاهم‌نامه همکاری بین فدراسيون‌های دوکشور را امضاکردند.
- امتیاز باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی تبریز به شرکت "هافمن" واگذار شد.
- اسکوچيچ سرمربی تيم ملی فوتبال ايران به مسئولان فدراسيون اعلام کرد  که می خواهد در عيد نوروز 1400 اردوی تیم ملی را برگزار کند تا ملي پوشان هماهنگ و آماده بازی های خرداد ماه شوند.
- علی کریمی با ارسال نامه به شبکه 3 از حضور در مناظره انصراف داد ، وی گفت : بارها نظراتم را گفته ام .صدا و سیما هم می توانسته با بررسی وضعیت فوتبال نقش خود را ایفا کند و اکنون  این مناظره را یک نمایش می دانم که در آستانه انتخابات  به نفع فوتبال کشور نخواهد بود.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار