PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز (دوشنبه) یک مصاف درون تیمی برگزار کرد.
کیهان ورزشی-

استقلالی‌ها در تمرین امروز (دوشنبه) یک مصاف درون تیمی را برگزار کردند. بازیکنان پیش از شروع بازی، از ساعت ۱۱:۳۰ به گرم کردن بدن‌های خود مشغول شدند. پیش از شروع بازی درون تیمی امروز، بازیکنان تولد فرشید اسماعیلی را به او تبریک گفتند.

استقلالی‌ها در این مصاف درون تیمی به دو تیم زرد و سفید تقسیم شدند. برای تیم سفید رشید مظاهری، عارف غلامی، آرش داجلیری، وریا غفوری، فرشید باقری، رضا آذری، متین کریم‌زاده، فرشید اسماعیلی، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و سبحان خاقانی بازی کردند و برای تیم زرد سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، محمد دانشگر، علی خدابخشی، سینا خادمپور، مسعود ریگی، محمد نادری، مهدی مهدی‌پور، احمد موسوی، شیخ دیاباته و معین عنایتی به میدان رفتند.

این بازی در دو نیمه ۴۰ دقیقه‌ای برگزار شد و دو تیم به تساوی یک - یک رضایت دادند اما در ضربات پنالتی تیم سفید برنده بازی شد.

در ضربات پنالتی دو تیم ۴ ضربه پنالتی زدند و برای تیم سفید وریا غفوری، عارف غلامی، علی سنایی و فرشید باقری پنالتی‌های خود را به گل تبدیل کردند و برای تیم زرد دیاباته، مسعود ریگی و احمد موسوی پنالتی‌های خود را گل کردند و سینا خادمپور ضربه اش را از دست داد تا تیم سفید برنده این بازی شود.

بابک مرادی به دلیل احساس درد نظاره‌گر این بازی بود  و داریوش شجاعیان و مهدی قایدی غایب بودند. غیبت مهدی قایدی در تمرینات استقلال به ۷ روز رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار