PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا در کشورهای انگلیس ، ایتالیا و اسپانیا نتایج زیر به دست آمد : برایتون یک - کریستال پالاس 2 ، یوونتوس 3 - کروتونه صفر ، اوساسونا صفر - سویا 2 
-  سعید اخباری سرمربی ماشین‌سازی از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.
- باشگاه فوتبال بعث الرقاب تونس از پیراهن های جدید خود برای فصل جدید رونمایی کرد که نکته جالب این رونمایی، طراحی پیراهن ها از نقشه فلسطین و چفیه این کشور الهام گرفته تا از مقاومت فلسطین حمایت و هر گونه عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را رد کند. این حرکت در فضای مجازی، حمایت هواداران تونسی و فلسطینی را به همراه داشت و این اقدام باشگاه تونسی برای حمایت از فلسط تحسین شد.
- به پیشنهاد جواد نصیری رئیس انجمن موی تای ایران و عضو شورای ریاست فدراسیون بین المللی موی تای(ایفما) و تصویب اعضای هیات رییسه انجمن،  10 فروردین سالروز تولد "گرند مستر" محمدآقا توحیدی بنیانگذار موی تای در ایران به عنوان روز ملی موی تای ایران نامگذاری شد.
- سخنگوی باشگاه استقلال اعلام کرد طی دو روز اخیر  شایعه شده که در نشست هیات مدیره تماسی از طرف وزیر با اعضای هیات مدیره گرفته و به ما اعلام شده که از آقای فکری حمایت کنید ولی از اساسا این موضوع این کذب است.
-  محمود رفتاری، پیشکسوت ورزش کشتی کشور و هم‌دوره جهان پهلوان تختی ،  دار فانی را وداع گفت.
- مهدی قایدی مهاجم استقلال  برای هفتمین روز متوالی در تمرینات تیمش حضور پیدا نکرد. مسئولان استقلال علت غیبت های ستاره خط حمله خود را سرماخوردگی اعلام کرده‌اند اما شنیده می شود که او خواهان اصلاح قرار داد خود شده است . 
- کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال پس از بررسی شکایت علیرضا منصوریان، باشگاه تراکتور را در این پرونده محکوم کرد و بر این اساس باشگاه تبریزی باید مطالبات منصوریان تا پایان فصل جاری را به این مربی پرداخت کند.
- جلسه آنلاین شورای اجرایی اتحادیه تکواندو آسیا روز دوشنبه ( 4 اسفند) برگزار و مقرر شد مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره آسیا که پیش از این قرار بود 24 تا 26 اردیبهشت ماه 1400 به میزبانی اردن برگزار شود، در تاریخ 31 اردیبهشت تا 2 خرداد 1400 انجام پذیرد.
- محمد امینی، مدافع چپ 25 ساله و اسبق باشگاه ذوب‌آهن و فجرسپاسی با عقد قراردادی رسمی به مس رفسنجان پیوست.
- پیمان بابایی مهاجم ماشین سازی با عقد قرارداد رسمی به جمع شاگردان رسول خطیبی ملحق شد.
- حبیب الله شیرازی با کسب 23 رای  به مدت چهار سال دیگر ریاست فوتبال استان تهران را بر عهده گرفت.
- یک کشتی‌گیر آزادکار کشورمان که نامش فاش نشد به دلیل تخلف دوپینگ 4 سال محروم شد.
-  برای هفتمین بار در فصل جاری، برونو فرناندز موفق شد تا در یک بازی گلزنی کرده و پاس گل نیز بدهد، هیچ بازیکنی در فصل جاری و در 5 لیگ معتبر اروپایی موفق به انجام این کار برای هفت بار نشده است . 
- با اعلام مجید آنجفی، عضو هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک، مدیران این باشگاه تصمیم گرفتند حمیدرضا عبداللهی و سایر مربیان آلومینیوم موقتاً هدایت این تیم را بر عهده داشته باشند .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار