PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور گفت: در فضای دوستانه با مدیر تراکتور به توافق رسیده و قراردادم را فسخ کردم.
کیهان ورزشی- 

به نقل از فارس، عباس چمنیان درباره قطع همکاری‌اش با باشگاه تراکتور اظهار داشت: پیش از این هم گفته بودم تا زمانی که مسعود شجاعی مسؤولیت فنی تراکتور را در اختیار داشته باشد در این تیم می‌مانم زیرا شروع کارم به عنوان مربی در این تیم پس از انتخاب وی به عنوان سرمربی بود و به شکلی هم برنامه‌ریزی کردیم که بتواند ضمن کارهای مربوط به هدایت تیم در زمین هم بازی کند.

وی افزود: طبیعی است با حضور کادر فنی جدید شرایط خیلی متفاوت می‌شود. رسول خطیبی اختیار دارد دستیارانش را خودش انتخاب کند و به همین دلیل من هم در جلسه روز گذشته با علیرضا رحیمی درباره نحوه  جدایی و توافق به جمع‌بندی رسیدیم. طبق این توافق به شکل خیلی دوستانه و محترمانه‌ای از تراکتور جدا شدم و قراردادم را فسخ کردم.

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا با مسؤولان این باشگاه از لحاظ مالی به توافق رسیده عنوان کرد: مشکلی وجود ندارد. وقتی به عنوان مشاور فنی در زمان سرمربی‌گری علیرضا منصوریان کارم را در تراکتور شروع کردم اولویت من مسائل مالی نبود و وقتی هم به عنوان مربی کنار مسعود شجاعی فعالیت می‌کردم این موضوع را در اولویت قرار ندادم. 

چمنیان تصریح کرد: حدود 15، 16 سال مربی نبوده و در این مدت همیشه سرمربی بودم. آنچه مرا مجاب کرد تا مربی‌گری تراکتور را قبول کنم فضا و بازیکنان فوق‌العاده خوبی بودند که در این تیم وجود داشت. پس از صحبت با مسعود شجاعی هم به این نتیجه رسیدم که فضای کار فراهم است. این موضوع برای من خیلی مهمتر از مسائل مالی است اکنون هم بدون هیچگونه چالش و مشکلی با مدیران باشگاه به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد:‌ علیرضا رحیمی توافق با من را پذیرفت و خیلی سریع این توافق را امضاء کرد. برای تراکتور آرزوی موفقیت می‌کنم. کار کردن در این تیم بزرگ حس خوبی برای من داشت. این تیم بازیکنان خاصی دارد. سه کاپیتان چند سال اخیر تیم ملی ایران عضو آن هستند که شخصیت فوق‌العاده حرفه‌ای و با اخلاقی دارند. روزهای خوبی را در تراکتور داشتم.

مربی سابق تیم فوتبال تراکتور درباره اینکه آیا از سایر تیم‌ها هم پیشنهاداتی دریافت کرده اظهار داشت: در زمان  حضورم در تراکتور یکی دو پیشنهاد دریافت کردم اما اکنون نیاز به چند روز استراحت دارم. ان‌شاءالله در هفته آینده شرایط را بررسی خواهم کرد و اگر وضعیت برای حضور در این تیم‌ها فراهم شد کار خود را آغاز خواهم کرد. کیفیت و اثرگذاری همیشه برایم مهمتر از مسائل مالی است و همیشه باید پایبند اصول و عقایدم باشم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار