PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۶
مدیرعامل باشگاه پاس همدان گفت: جدایی «مهدی پاشازاده» سرمربی پاس از تیم و پیوستن به باشگاه دیگر(ماشین سازی تبریز) غیرقانونی بوده ‌است.
کیهان ورزشی- 

به نقل از ایسنا، امیر عظیمی با بیان اینکه باشگاه پاس از پاشازاده شکایت کرده چراکه او به صورت غیرقانونی قرارداد خود را فسخ کرده‌ است، تصریح کرد: طبق قراردادی که با پاشازاده منعقد کردیم تا زمانی که باشگاه به تعهداتش عمل کند، سرمربی حق فسخ قراردادش را ندارد.

وی با اشاره به اینکه ما به تعهداتی که داشتیم عمل کردیم بنابراین اقدام پاشازاده، غیرقانونی و غیراخلاقی بوده ‌است، اظهار کرد: پاشازاده به باشگاه پاس، خسارت وارد کرده و باید خسارت تیم را پرداخت کند.

مدیرعامل باشگاه پاس همدان مطرح کرد: در حال حاضر «قاسم سیانکی»، دستیار پاشازاده، سرمربیگری تیم فوتبال پاس را بر عهده دارد تا در جلسه‌ای با مسئولان استانی وضعیت تیم را بررسی کنیم.

از ابتدای این فصل، مهدی پاشازاده سرمربیگری تیم پاس را در لیگ دسته دوم فوتبال کشور برعهده داشت اما کسب نتایج ضعیف این تیم و عدم حضور منظم پاشازاده در تمرینات، انتقادات زیادی را متوجه کادرفنی تیم کرده بود.

در نهایت صبح امروز -چهارشنبه ۶ اسفندماه ۹۹- مهدی پاشازاده با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، از پیوستن به تیم ماشین سازی تبریز خبر داد که این مسئله موجب انتقادات زیادی از سمت هواداران شد و امیر عظیمی این اقدام پاشازاده را غیرقانونی تلقی کرد.

تیم فوتبال پاس همدان، با هدایت پاشازاده ۹ بازی در لیگ دسته دوم فوتبال ایران انجام داد که در این بازی‌ها فقط توانست ۱۲ امتیاز کسب کند و در جایگاه هفتم گروه ب لیگ دو ایران قرار گرفت.
برچسب ها: مهدی پاشازاده ، پاس
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار