PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۲۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- بابرگزاری دوبازی ، دور رفت مرحله حذفی مسابقات لیگ قهرمانان فوتبال اروپا به پایان رسید . در ایتالیا ، تیم آتالانتا در حالیکه از دقیقه 17 ، ده نفره شده بود با گل دقیقه 86 مندی ، یک بر صفر به رئال مادرید باخت ، در مسابقه دیگر تیم انگلیسی منچستر سیتی با دو گل بر میزبانش مونشن گلادباخ غلبه کرد.
- دوربرگشت مرحله حذفی رقابتهای فوتبال جام اروپا با پیکار تاتنهام و وولفسبرگر آغاز شد که تیم بریتانیایی با زدن چهارگل به حریف ، صعودش را حتمی کرد.
- سیامک کوروشی مدافع فصل گذشته ملوان بندرانزلی با عقد قراردادی رسمی به باشگاه شهرداری آستارا پیوست ، کوروشی سابقه حضور در تیم ملی ایران و تیم های لیگ برتری را هم در کارنامه دارد.
- درتنها دیدار باقی مانده از هفته اول فوتبال لالیگای اسپانیا ، تیم بارسلونا در خانه خود با دوگل مسی و یک گل آلبا ، سه بر صفر از سد تیم الچه گذشت . درلیگ فرانسه نیز باشگاه نیم با یک گل خود را به لورین تحمیل کرد.
- رامین رضاییان گل زده خود مقابل تیم الخور را به مهرداد میناوند و علی انصاریان تقدیم کرد.
- باشگاه پرسپولیس پس از پرداخت 475 هزار یورو به عنوان اصل پول طلب ماریو بودیمیر مبلغی حدود 32 هزار یورو هم به عنوان پنج درصد سود سالانه این مبلغ از طریق حساب ارزی این بازیکن واریز کرد.
- درصورتی که تکلیف طلب شایان مصلح و سوشا مکانی تا 5 روز دیگر مشخص نشود، مهدی ترابی نمی‌تواند قراردادش را با پرسپولیس ثبت و در بازی با سایپا به میدان برود.
- اکبر صادقی از شهر خودرو و علی آل کثیر بازیکن سابق صنعت نفت به تیم نساجی پیوستند.
- باشگاه پرسپولیس در پرونده شکایت سوشا مکانی دروازه بان اسبق خود به پرداخت 800 میلیون تومان با جریمه دیر کرد محکوم شد.
- طی مراسمی با حضور امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش و تعدادی از مسئولان ستاد کل نیروهای مسلح و ارتش ، اولین آکادمی بین‌المللی جودوی سیزم (ارتش‌های جهان) به میزبانی سازمان تربیت بدنی ارتش آغاز به کار کرد. در پایان نخستین دوره لیگ جودو نیروهای مسلح (یادبود شهید فخری زاده) در رده کارکنان وظیفه، تیم رعد پدافند ارتش به مقام قهرمانی رسید.
- مهدی پاشازاده برای چندمین بار درمقام مربیگری تیم خودرا تغییر داد و این بار هدایت تیم لیگ برتری ماشین سازی تبریز را با کمک محمد نیک سیرت بر عهده گرفت ، این مربی جوان در سه سال اخیر ، تاکنون در چندین تیم مربیگری کرده است . 
- به دنبال جدایی رسول خطیبی و پیوستن او به تراکتور ، محمود خرمزی به عنوان سرمربی موقت آلومینیوم اراک انتخاب شد.
- با اعلام رسمی اتحادیه تکواندو آسیا، تمامی مسابقات این ورزش در ماده ها و رده های مختلف سنی قاره کهن ، به تعویق افتاد و در سال 2022 به میزبانی مغولستان برگزار خواهد شد.
- مهدی کیانی که یکی از گزینه های باشگاه استقلال برای نیم فصل دوم لیگ برتر بود گفته می شود به تبریز رفته تا توافقات نهایی را با باشگاه تراکتور انجام دهد. محمد ابراهیمی بازیکن اسبق تراکتور هم با انتشار یک استوری از مهدی کیانی با شال تراکتور برای وی آرزوی موفقیت کرد.
- حامد نجفی به عنوان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین سازی معرفی و جانشین سید محمد علوی شد.
- جمال موسیالا با گلزنی مقابل لاتزیو با 17 سال و 363 روز سن به جوان‌ترین گلزن تاریخ بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد.
- روبرت لواندوفسکی با گلزنی مقابل لاتزیو به رکورد 72 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید و از رائول مهاجم اسبق رئال عبور کرد.
- تیم ملی بوکس جوانان جمهوری آذربایجان با 10 بوکسور وارد تهران شد تا اردوی مشترکی را به مدت 10 روز با تیم ملی ایران برگزار نماید . ایران با سرمربیگری رضا مهدی‌پور خود را برای حضور در مسابقات جهانی فروردین سال آینده در لهستان آماده می‌کند.
- مهدی طارمی ، مهاجم ملی پوش کشورمان ، جایزه بهترین بازیکن ماه ژانویه باشگاه پورتو را دریافت کرد.
- بایرن مونیخ، لیورپول، روبرت لواندوفسکی و آنسو فاتی از رشته فوتبال، نامزدهای امسال کسب جوایز لاروس 2021 هستند. این جایزه هر سال به بهترین ورزشکاران و تیم های جهان اهدا می شود.
- تایگر وودز قهرمان دنیای گلف در سانحه رانندگی دچار آسیب دیدگی جدی شد و باید مورد عمل جراحی قرار بگیرد.
- پنج شنبه شب ، بازیهای باقی مانده دور برگشت مرحله حذفی پیکارهای فوتبال جام اروپا برگزار خواهد شد.
- براساس اعلام فدراسیون شطرنج ، تایید صلاحیت 9 نفر از نامزدهای احراز پست ریاست این ورزش رد شد. نام شادی پریدر هم در لیست تایید نشده ها قرارداشت . 
- زهرانعمتی ورزشکار پارالمپیکی کشورمان در مسابقات پاراتیروکمان امارات با غلبه بر حریفان هندی و اوکراینی به فینال راه یافت ، او در دیدار نهایی با حریفی از ترکیه مبارزه خواهدکرد.
- بازی های اول مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ایران با برتری تیمهای شهرداری ارومیه و هراز آمل همراه بود ، ابتدا تیم هراز آمل تحت رهبری بهروز عطایی سه بر یک از سد تیم شهداب یزد گذشت و در دومین پیکار ، تیم شهرداری ارومیه با هزار زحمت سه بر دو بر تیم شهرداری گنبد فائق آمد .

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار