PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد که دولت و ورازت ورزش و جوانان می‌خواهند گزینه خودشان در انتخابات فدراسیون فوتبال رأی بیاورد.
کیهان ورزشی-

حسن روشن درباره انتخابات روز دهم اسفند فدراسیون فوتبال و چهار کاندیدای نهایی ریاست این فدراسیون گفت: از نظر کلی همه کاندیداها خوب هستند و در این بحثی نیست، اما باید کمی جزئی‌تر به این دوستان نگاه کنیم. علی کریمی گزینه‌ای ایده‌آل برای اهالی فوتبال است، اما همه می‌دانیم در انتخابات رأی نمی‌آورد. مصطفی آجورلو هم از مدیران فوتبالی و سالم است، شهاب عزیزی خادم نیز یک دوره در فدراسیون بوده و هاشمی هم سابقه مدیریتی ورزشی دارد. هرچه هست کسی که انتخاب می‌شود نباید از فدارسیون قبلی یا وابسته به فدراسیون قبلی باشد، چون آنها امتحان خود را پس داده‌اند.

وی در ادامه افزود: شاید رؤیایی‌ترین حالت این باشد که همین چهار نفر باهم متحد بشوند و فدراسیون را اداره کنند. هرکسی گوشه‌ای از کار را بگیرد و به نفع فوتبال قدم بردارند.

پیشکسوت تیم فوتبال ایران در مورد حرف و‌ حدیث‌هایی مبنی بر تلاش علی کفاشیان به نفع کیومرث هاشمی تصریح کرد: اینکه کسی به کسی علاقه داشته باشد، مسئله‌ای نیست، اما نباید این کارها انجام شود. من قبلاً علی کفاشیان را دوست داشتم، چون آدم خنده‌رویی بود، اما الان طور دیگری شده است. یادم می‌آید پیش از این هم تعدادی از پیشکسوتان و همه رؤسای هیئت‌ها را به جام جهانى برد تا همان جا از آنها رأى بگیرد. به هرحال آقایان این کارها را بلد هستند و الان هم به نفع هاشمی کار مى‌کنند.

روشن درباره شائبه دخالت دولت و وزارت ورزش و جوانان در انتخابات فدارسیون فوتبال گفت: در همه جاى دنیا فوتبال وارد سیاست شده، اما سیاست وارد فوتبال نشده است. در کشور ما برعکس است. قطعاً با وجود اینکه فیفا اخطار داده است دولت در انتخابات دخالت مى‌کند و حتماً هم مى‌خواهد گزینه مورد حمایت دولت و وزارت ورزش رئیس فدارسیون شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار