PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- جسد دز مک آلینان مربی دروازه‌بان‌های ذوب‌آهن و دستیار کی‌روش در تیم ملی کلمبیا در خانه‌اش در ایرلند پیدا شده است و طی چند ساعت گذشته اخباری شنیده شده که این مربی دست به خودکشی زده است. او در دوران مربیگری نمازی و منصوریان در ذوب‌آهن دستیار بود و همچنین سابقه دستیاری کارلوس کی‌روش در تیم ملی کلمبیا راداشت.
- تنها 178 روز تا آغاز شانزدهین دوره بازیهای پارالمپیک توکیو باقی مانده است . 
- کشور هندوستان به جای استرالیا در کوپا آمریکای 2024 حضور خواهد داشت . 
- محمودزاده، رئیس کمیته نقل‌وانتقالات اعلام کرد پرسپولیس، استقلال، آلومینیوم، نفت مسجدسلیمان، نساجی، صنعت نفت و تراکتور مشکل ثبت قرارداد دارند.
- با ارسال نامه رسمی انصراف محمد جواهری به دبیرخانه مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال، نامزدهای کرسی مدیران عامل باشگاه‌ها از 11 به 10 نامزد کاهش پیدا کرد.
- روز دوشنبه در آغاز دور برگشت بازیهای لیگ برتر فوتبال ایران ، 16 تیم شرکت کننده طبق این برنامه به مصاف هم می روند : نفت مسجد سلیمان- تراکتور تبریز (موعود بنیادی فر) ، مس رفسنجان – استقلال (سعید رحیمی مقدم) ماشین سازی تبریز- شهرخودرو مشهد (کوپال ناظمی) نساجی مازندران- آلومینیوم اراک (علی صفایی) پیکان تهران- صنعت نفت آبادان (مجید محمدی) ، فولاد مبارکه سپاهان- گل گهر سیرجان (محمد رضا اکبریان) ، پرسپولیس- سایپا (سید رضا مهدوی) ، فولاد خوزستان- ذوب آهن اصفهان ( اشکان خورشیدی )
- کنفدراسیون فوتبال آسیا رنگ بندی و مختصات ارائه شده از سوی باشگاه پرسپولیس برای پیراهن، جهت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را مورد تائید قرار داد.
- در پایان رقابت‌های مقدماتی پنج وزن دوم تورنمنت کشتی فرنگی اوکراین، علیرضا نجاتی، محمدعلی گرایی و امین کاویانی ‌نژاد به ترتیب در اوزان 60 و 77 کیلوگرم راهی دیدار فینال شدند و رامین طاهری و امین میرزازاده نیز در اوزان 87 و 130 کیلوگرم به دیدار رده‌بندی رفتند. در وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد نیز محمدعلی تبار در گروه بازنده‌ها حضور دارد.
- فرشته کریمی، بازیکن تیم ملی فوتسال بانوان کشورمان که در لیگ کویت توپ می زند در مسابقه ای از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شدیدی شد؛ به طوری که بعد از آن به بیمارستان انتقال یافت . 
- مهدی عبدی، به خاطر یک عکس با سهیلا منصوریان و به دلیل عدم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی کادرفنی 20 میلیون جریمه شد.
- محمدرضا سليمانی، مهاجم سایپا با امضای قراردادی یک و نیم ساله به مس رفسنجان پیوست . 
- پس از انتخاب رسول خطیبی به عنوان سرمربی جدید تیم تراکتور، وی دستیاران خود را انتخاب و به باشگاه معرفی کرد.حمید عبداللهی،محمود شجاعی، علیرضا پژمان،بهزاد بشتایم،علیرضا مرادی،مربی بدنساز: حمیدرضا جودکی مربی دروازه‌بانان: دینکا آلین (اهل رومانی)
- باشگاه بایرن مونیخ در ادامه بازیهای بوندس لیگای آلمان ، به لطف درخشش لواندوفسکی و گنابری 5 - 1 تیم کلن را مغلوب کرد . 
- عرفان گل محمدی مهاجم نیم فصل اول نساجی مازندران با سجاد آقایی معاوضه شد و به استقلال پیوست.
- با صدور احکام جداگانه ای از سوی آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، مصطفی کریمی به عنوان مدیر سازمان تیم های ملی و محمد بلوطی ، رئیس هیات جودوی استان تهران را بر عهده دارد به عنوان دستیار ویژه رئیس فدراسیون منصوب شدند. 
- پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه رسپولیس همچنان بسته است. اگرچه مبلغ بدهی باشگاه به بودیمیر به صورت تمام و کمال پرداخت شده اما هنوز این مبلغ در حساب این بازیکن ننشسته و باشگاه تا زمانی که این مبلغ در حساب بودیمیر ننشیند، از جذب بازیکن محروم خواهد بود. برهمین اساس باشگاه پرسپولیس پیگیر است تا به محض تاییدیه وکیل بودیمیر، قرارداد مهدی ترابی را رسمی کرده و از وجود او در ترکیب پرسپولیس بهره ببرند.
- ابوالفضل درویشوند و عباس شهامتیان پس از قرار گرفتن در لیست مازاد ( در سال 1396)و بعد از اینکه بارها توسط وکیل‌شان به باشگاه پرسپولیس مراجعه کردند و به نتیجه ای نرسیدند، در کمیته تعیین وضعیت برای دریافت مطالباتشان شکایتشان را مطرح و حالا به جمع بازیکنانی اضافه شده اند که مدیران باشگاه باید برای بازشدن پنجره زمستانی رضایتشان را جلب کنند.
- مهدی قایدی پس یازده روز غیبت در تمرینات استقلال،روز شنبه پس از برطرف کردن تقاضای وی توسط مسئولان باشگاه به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت.
- در رقابتهای این هفته فوتبال لیگ های داخلی کشورهای اروپا تاکنون این نتایج به دست آمد : وست برومویچ یک - برایتون صفر ، لیدز صفر - آستون ویلا یک ، نیوکاسل یک - وولور هامپتون یک ، دیژون صفر - پاری سن ژرمن 4 ، وولفسبورگ 2 - هرتابرلین صفر ، اشتوتگارت 5 - شالکه یک ، بایرن 5 - کلن یک ، دورتموند 3 - آرمینا بیلفلد صفر ، لایپزیگ 3 - گلادباخ 2 ، اسپیزا 2 - پارما 2 ، بولونیا 2 - لاتزیو صفر ، ورونا یک - یوونتوس یک ، ایبار یک - هوئسکا یک ، سویا صفر - بارسلونا 2 ، آلاوز صفر - اوساسونا یک ، ختافه 3 - والنسیا صف و.......
- دورآینده پیکارهای جام حذفی فوتبال ایران طی روزهای 21 ، 22 و 24 اسفند (پنج شنبه ، جمعه و شنبه) انجام خواهد شد .
- در اطلاعیه شماره 10 کمیته بدوی انتخابات فدراسیون فوتبال در فاصله چند ساعت تا برگزاری مجمع انتخاباتی در سالن اجلاس سران، آمده است ، از آنجا که برای تمامی نفرات عضو مجمع عمومی براساس اسامی قبلی معرفی شده، ID کارت تهیه شده ، امکان جابه جائی اعضاء به هیج عنوان امکانپذیر نیست. لذا از پذیرش افراد غیر از نفرات معرفی شده قبلی معذور هستیم.
- مجمع انتخابات احراز پست ریاست فدراسیون فوتبال روز یک شنبه مورخ 10 اسفند ماه 99 در سالن اجلاس سران برگزار خواهد شد .

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار