PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - March 19 2024
کد خبر: ۶۲۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۹
نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: از اول هم می‌دانستم چه اتفاقی در انتخابات رخ می‌دهد اما برای اینکه بهانه دست کسی ندهم در این مجمع شرکت کردم.
کیهان ورزشی- 

علی کریمی پس از برگزاری دور اول انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و در شرایطی که 9 رأی به دست آورد، سالن اجلاس سران را ترک کرد.

وی در زمان خروج از سالن بین خبرنگاران اظهار داشت: باید بگویم از اول می‌دانستم چه اتفاقاتی می‌افتد، اما به این دلیل حضور پیدا کردم که فردا نگویند حالا که شرایط برای حضور فوتبالی‌ها در انتخابات فراهم شد و کسی هم نیامد، بهانه به دست کسی ندهم.

وی افزود: از اول هم مشخص بود و 9 نفری که به من رأی دادند تشکر می‌کنم.

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال تصریح کرد: خوشحالم از این بابت که وقتی در انتخابات شرکت کردم، تمام بینندگان در سرتاسر کشور و جهان متوجه شدند 9 نفر در فوتبال ایران حضور دارند که دوست دارند این فوتبال تغییر کند. رأی تمام اعضای مجمع قابل احترام است و هر کسی حق رأی دارد. طبیعی است اگر من هم جای آنها بودم به آن کسی که دوست داشتم رای می‌دادم.

کریمی تصریح کرد: امیدوارم طرف پیش وجدان خود خیالش راحت باشد و به فوتبال خیانت نکرده باشد. مشخص نیست 9 نفری که به من رأی دادند چه کسانی بودند اما خودتان دیدید چه اتفاقی افتاد.

وی در باره اینکه این انتخابات مهندسی شده بود،‌ گفت: نمی‌دانم، ولی باید با تأخیر روز مهندس را به تمام مهندسان تبریک بگویم و برا‌ی آنها آرزوی موفقیت کنم. 

کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال ایران در باره اینکه آیا حاضر است به عنوان مربی به فوتبال بازگردد گفت: نیازی به من نیست طبیعتا اگر نیاز باشد این کار را انجام می‌دهم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار