PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۲۸۷۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در مسابقات دوومیدانی بانوان قهرمانی داخل سالن باشگاه های ایران در مجموعه آفتاب انقلاب ، زهرا جعفر آبادی دونده دوی 3000 متر باشگاه سداد موفق شد با شکستن رکورد ملی 15 ساله این ماده بر سکوی اول بایستد.
- دادگاه حکمیت ورزش بعد از سه بار تعویق برای اعلام رای پرونده شکایت فدراسیون جودو ایران، در نهایت رای به نفع ایران صادر کرد و تعلیق را رفع کرد.حدود 20 ماه قبل فدراسیون جهانی جودو به دلیل خودداری ورزشکاران ایران از رویارویی با رقبای رژیم صهیونیستی جودوی ایران را تعلیق کرد اما فدراسیون جودو به دادگاه CAS شکایت کرد.
- رقابت‌های دوومیدانی بانوان قهرمانی داخل سالن باشگاه‌های کشور روزهای 10 و 11 اسفندماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد که پلیمر خلیج فارس اول شد، سپاهان اصفهان نایب قهرمان و باشگاه سداد عنوان سومی را به خود اختصاص داد.
- در بازیهای هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران این نتایج به دست آمد : پرسپولیس یک - سایپا صفر ، مس رفسنجان یک - استقلال تهران یک ، سپاهان اصفهان یک - گل گهرسیرجان صفر ، نساجی مازندران یک - آلومینیوم اراک یک ، نفت مسجد سلیمان یک - تراکتور یک ، پیکان تهران 2 - نفت آبادان صفر ، فولاد یک - ذوب آهن صفر ، ماشین سازی یک - شهرخودرو یک 
- زلاتکو کرانچار سرمربی اسبق پرسپولیس ، سپاهان و تیم امید ایران بر اثر نارسایی کبد در 64 سالگی درگذشت . روحش شاد و یادش گرامی باد.
- اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال پس از توقف آبی‌پوشان مقابل مس رفسنجان (1-1) جلسه اضطراری برگزار کردند.
- توئیتر فیفا با اشاره به تاریخ صعود تیم ملی ایران به ادوار جام جهانی نوشت: کی روش اولین مربی تاریخ تیم ملی ایران است که این تیم را دوبار متوالی به جام جهانی رساند.
- ‏زلاتان ابراهیموویچ توپچی آس میلان ایتالیا به علت مصدومیت ، بازی رفت رقابت های لیگ اروپا مقابل منچستر یونایتد را از دست داد.
- در کنفرانس خبری بعد از بازی با مس رفسنجان مرفاوی مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متاسفانه نشد این بازی را ببریم و برنامه ریزی کردیم اما تیم حریف در زمین خودش بسته بازی کرد و کار سخت شد.
- مرحله فینال یازدهمین دوره لیگ برتر هاکی بانوان باشگاههای ایران جام کوثر یادواره سردار دلها شهید «حاج قاسم سلیمانی» با قهرمانی تیم خراسان رضوی به پایان رسید. 
- برای کسب آمادگی جهت حضور در رقابت های انتخابی المپیک تیم پینگ پنگ بانوان ترکیه با یک مربی و دو بازیکن برای اردوی مشترک وارد تهران شد ، تیم بانوان ایران متشکل از ندا شهسواری و شیماصفایی با مربیگری ایرانمنش قرار است به همینن منظور عازم دوحه قطر شود . 
- رقابت های انفرادی و دونفره تورجهانی پینگ پنگ در دوحه ، نیما عالمیان مغلوب راکت به دست کره ای شد اما نوشاد عالمیان پس از استراحت در دور اول توانست در آغاز پیکارهای دور دوم آدام سوزی از مجارستان را شکست داد و قرار است در دورسوم روز سه شنبه با بازیکن قزاق روبرو شود.
- همزمان با برپایی جشن 82 سالگی بهمن صالح نیا ، پدر فوتبال گیلان ، خیابانی در جنب استادیوم تختی انزلی بنام وی نامگذاری شد.کاری زیبا که در زمان حیات و با حضور خود بهمن‌خان انجام شد. علاوه بر بهمن صالح‌نیا، جمعی از شاگردان او نظیر نصرت ایراندوست، عزیز اسپندار، علی نیاکانی، مازیار زارع، فرهاد پورغلامی، پژمان نوری و ... در این مراسم حضور داشتند.
- در دومسابقه باقی مانده از هفته اخیر لیگ های فوتبال اسپانیا و انگلیس ، رئال مادرید و رئال سوسیه داد یک بر یک شدند و در مسابقه دیگر اورتون با گل دقیقه 9 ریچارلیسون یک بر صفر بر ساوتهمپتون فائق آمد.
- به دنبال تساوی یک بر یک استقلال برابر مس رفسنجان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، محمود فکری از سمت مربی گری این تیم برکنار شد ، روزسه شنبه از سه گزینه مورد نظر هیآت مدیره ، سرمربی جدید استقلال معرفی می شود ، به احتمال زیاد فرهاد مجیدی سرمربی این تیم خواهد شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار