PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۹۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- سازمان جهانی فوتبال (فیفا) طی گزارشی میزان کمک‌های مالی خود به فدراسیون فوتبال ایران را اعلام کرد که طبق آن از سال 2016 تا 2022 مبلغ 10 میلیون دلار باید به ایران تعلق می‌گرفت که تاکنون با پرداخت چهار میلیون ، حدود 6 میلیون دلار از آن باقی مانده است.
- سرانجام پس از کش و قوس های فراوان طی یک جلسه فوری در حضور مدیر عامل باشگاه استقلال و سرمربی تیم و باتوافق دوجانبه ، محمود فکری از سمت خود استعفا و در پایان هفته شانزدهم از این تیم جدا شد.
- به دنبال جدایی اعضای کادر فنی استقلال ، در اولین جلسه تمرین ، با حضور پرویز مظلومی ، تمرینات  زیر نظر وریا غفوری کاپیتان تیم برگزار شد.
- هیات مدیره باشگاه استقلال به این نتیجه رسیدند که به مدیرعامل باشگاه برای مذاکره با سرمربی جدید اختیار تام بدهند. احمد مددی این ماموریت را از هیات مدیره استقلال دریافت کرد تا با گزینه‌های مورد نظرش به مذاکره پرداخته و در نهایت یکی از آنها را به عنوان سرمربی جدید استقلال انتخاب کند. 
- باشگاه پرسپولیس با تصمیم جعفر سمیعی مدیرعامل و مصوبه هیات مدیره قصد دارد مطالبات سوشا مکانی و شایان مصلح که علیه این باشگاه حکم گرفته اند را از محل دریافتی اخیر خود از کارگزار پرداخت کند.
- مسئولان دوباشگاه گل گهر سیرجان و فولاد با تائید خبر پیشنهاد استقلال برای جذب قلعه نویی و همچنین نکونام اعلام کردند که به هیچ عنوان راضی نیستند مربیان خودرا در اختیار تیم تهرانی قرار دهند.
- باشگاه لیورپول به ادامه همکاری با یورگن کلوپ آلمانی می اندیشد اما در عین حال برایش یک آلترناتیو نیز درنظرگرفته است.براساس اعلام دیلی میرر، این جانشین احتمالی کسی جز «استیون جرارد» توپچی سابق لیورپول و مربی فعلی رنجرز نیست .
- در روزهای اخیر و پس از انتخابات فدراسیون فوتبال، صحبت‌هایی مبنی بر پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ به علی کریمی برای مدیریت آکادمی این باشگاه در کشور امارات مطرح شد. کریمی در این خصوص گفت: من هیچ پیشنهادی از هیچ جا ندارم و این اخبار را تکذیب می‌کنم. همه اینها شایعه است.
- طبق برنامه اعلام شده فیبا، دیدار آغازین رقابت‌های بسکتبال المپیک توکیو، ساعت 10 صبح یکشنبه 25 جولای 2021 (3 مرداد 1400) بین تیم ملی بسکتبال ایران و تیم راه‌یافته به رقابت‌های المپیک مردان از بازی‌های انتخابی بین‌قاره‌ای برگزار می‌شود.
 - امیرحسین بیات دروازبان سابق پرسپولیس با عقد قراردادی به تیم فوتبال استقلال تهران پیوست.جدا از حضور سید حسین حسینی و رشید مظاهری، باشگاه استقلال با بیات قرارداد امضاء کرده است تا او سومین دروازه بان آبی پوشان لقب بگیرد.
- مدیران پرسپولیس که در روزهای اخیر نامه‌نگاری‌های زیادی با فیفا در باره پرداخت اصل و سود طلب بودیمیر انجام داده‌اند، قرار بود نامه دیگری را به فدراسیون بین المللی فوتبال ارسال کنند تا از این طریق پیگیر باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه باشند.
- با تلاش مدیران باشگاه پرسپولیس، صبح روز سه شنبه 10 درصد از مبلغ قرارداد به حساب بازیکنان و کادرفنی این تیم واریز شد.
- تیم ملی فوتبال ایران باید در چهار بازی سخت با هدایت دراگان اسکوچیچ به مصاف بحرین، عراق، کامبوج و هنگ کنگ برود. ازطرفی کشورمان در دیداری دوستانه روز 10  فروردین 1400 به مصاف سوریه برود و اردوی تیم ملی نیز از سوم  فروردین آغاز خواهد شد. حالا قرار است رئيس تازه فدراسیون فوتبال جلسه ای را روز چهارشنبه با دراگان اسکوچیچ برگزار کند تا دو طرف در خصوص برنامه های آینده تیم ملی به نتیجه نهایی برسند.
- حشمت مهاجرانی یکی از موفق ترین مربیان تیم ملی در 50 سال اخیر گفت :  وقتی 16 نفر از خانواده فوتبال، مربیان و کاپیتان تیم ملی، بازیکنان و مربیان فوتبال بانوان که کارشان فوتبال است، به کریمی رای ندادند، فوتبال ایران شکست خورد نه کریمی. باید به آن 9 نفر که به کریمی رأی دادند درود فرستاد.
- محمود فکری مربی کنار رفته استقلال طی حضور چند ماهه خود در این باشگاه به عنوان سرمربی ، توانست در لیگ فعلی طی 16بازی ، 7 برد ، 6 مساوی و سه باخت به دست آورد.
- به نقل از نشریه سان ، دو کشور انگلیس و ایرلند در حال آماده کردن پیشنهادی برای میزبانی مشترک در جام جهانی 2030 هستند.
- عبدالرئوف نجاری، مدافع چپ تیم هوادار تهران و آریا برزگر مهاجم جوان پرسپولیس به ماشین سازی تبریز پیوستند.
- دردسرهای باشگاه شهرخودروی مشهد تمامی ندارد تا جایی که  آستان قدس رضوی با ارسال نامه به این باشگاه اعلام کرد از این پس زمین ورزشگاه امام رضا(ع) برای تمرین یا بازی ها در اختیار این تیم نمی‌دهد. دیگر خبر عجیب در ادامه بلاتکلیفی این باشگاه، تخلیه ساختمان این باشگاه است. به دلیل عدم پرداخت به موقع اجاره، مالک ساختمان این باشگاه امروز مسئولان نماینده لیگ برتر در مشهد را تهدید کرد که باید این ملک را تخلیه کنند.
- سعید عزیزیان مربی دروازه‌بان های تیم استقلال بعد از استعفا از سمت خود به خبرنگاران گفت: بابت الفاظ رکیکی که مظاهری در تمرین استقلال علیه من استفاده کرده از او شکایت خواهم کرد.
- رحیم زهیوی از بازیکنان فوتبال خوزستان  با عقد قراردادی به عضویت تیم صنعت‌نفت‌آبادان درآمد.
- مهدی کیانی، هافبک اسبق تراکتور و  سپاهان با قراردادی 1.5 ساله به مس رفسنجان رفت . 
- اللهیار صیادمنش به عنوان بهترین بازیکن هفته شانزدهم لیگ برتر اوکراین انتخاب شد. 
- با اعلام رسمی اتحادیه تکواندوی آسیا ، مسابقات قهرمانی این قاره از 24 تا 28 خردادماه 1400 به میزبانی بیروت لبنان برگزار می‌شود. همچنین بیست و چهارمین دوره رقابت های قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی نیز طی روزهای 26 و 27 خرداد و مسابقات تیمی هم 28 خرداد انجام خواهدشد.
- شاهین طاهرخانی مدافع تیم فوتبال پیکان  به قرارداد خود با این باشگاه پایان داد، این بازیکن  با حضور در باشگاه پیکان بخشی از مطالبات خود را بخشید و از جمع شاگردان تارتار جدا شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار