PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۲۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با اعلام باشگاه پرسپولیس، مطالبات ماریو بودیمیر مهاجم کروات پیشین این تیم کاملا پرداخت شد و پرونده شکایت این بازیکن که در فیفا مطرح بود، مختومه و پنجره جذب بازیکن جدید برای این باشگاه باز شده است.
- در آستانه برگزاری مسابقات گرنداسلم جودوی ازبکستان، سایت رسمی فدراسیون بین‌المللی این ورزش در گزارشی پیرامون مصاف احتمالی برخی چهره های شاخص جودوی جهان در تاتامی تاشکند، نوشت: "احتمال رویارویی مجدد سعید ملایی (مغولستان) و شرف‌الدین بولتابوئف (ازبکستان) و انتقام ملایی برای جبران شکست مسابقه فینال در آخرین مصاف این دو جودوکا وجود دارد.
- باشگاه پرسپولیس طی نامه ای از کمیته لیگ درخواست کردکه با توجه به گستردگی شیوع ویروس کرونا در استان خوزستان ، مسابقه این تیم با صنعت نفت لغو شود اما در نشستی خوزستانی ها اعلام کردند هیچ گونه نگرانی برای برگزاری این بازی در آبادان وجود ندارد.
- به دنبال درخواست فرهاد مجیدی از پیروز قربانی برای پیوستن به کادر فنی این تیم ، پیروز قربانی یک خواسته ارائه داد مبنی براینکه تمرین دهنده اصلی او باشد. دفاع سابق آبی ها تصور می کرد کمالوند فقط مدیر فنی است اما وقتی متوجه شد تمرین دهنده اصلی کمالوند است ترجیح داد نفر سوم کادر فنی بعد از مجیدی و کمالوند نباشد.
- توماس مولر با 28 جام به عنوان پرافتخار ترین بازیکن آلمانی شناخته شد.
-با اعلام باشگاه پرسپولیس ، آرمان رمضانی که از ابتدای فصل به این تیم پیوسته بود پس از پایان دیدارهای دور رفت از پرسپولیس جدا شد.
- تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان برای حضور در هشتمین دوره تورنمنت بین المللی صوفیه، صبح روز پنجشنبه 14 اسفندماه، راهی بلغارستان شد.
- مرحله هشتم اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از امروز در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز ‌شد و تا اعزام به مسابقات استانبول ادامه خواهد داشت. رقابتهای لیگ جهانی2021 موسوم به «کاراته وان» طی روزهای 22 تا 24 اسفندماه به میزبانی ترکیه برگزار خواهد شد. اردوهای ملی پوشان برای حضور در رقابت های کاراته وان استانبول، مراکش و پاریس که یکی از رقابت های گزینشی برای المپیک توکیو است، تشکیل شده است.
- مالک ساختمان باشگاه شهرخودرو چند روز پیش تهدید کرد در صورت عدم پرداخت اجاره حکم تخلیه آن را خواهد گرفت و در نهایت این حکم را اجرا کرد.
- حسن جعفری مدافع شهرخودرو با مس رفسنجان به توافق نهایی دست یافت.
- مددی مدیرعامل استقلال و علی نامداری مشاور هیات مدیره در محل تمرین آبی‌ها حضور یافتند و قبل از برپایی جلسه معارفه با فرهاد مجیدی، فراز کمالوند و بهزاد غلامپور کادرفنی جدیدتیم به گفت و گو پرداختند.
- مهدی ترابی هافبک ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس با بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم و تلاش مدیران این باشگاه می تواند با صلاحدید کادر فنی مقابل صنعت نفت آبادان بازی کند.
- پرویز مظلومی، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران به فعالیت خود در این تیم پایان داد و آبی‌ها را برای ادامه فصل همراهی نمی‌کند. سرمربی سابق باشگاه ، در زمان فکری به عنوان سرپرست فعالیت داشت .
- با موافقت اعضای حاضر در جلسه بررسی مشکلات باشگاه شهرخودروی مشهد , امتیاز این تیم به استان خراسان رضوی واگذار شد.
- یک سایت پرتغالی اعلام کرد قرارداد شهریار مغانلو مهاجم ایرانی برای انتقال به تیم پرسپولیس روز دوشنبه نهایی شده و این قرارداد قرضی است.
- در مسابقات باقی مانده از هفته اخیر لیگ های فوتبال کشورهای مختلف اروپا ، سه تیم تاتنهام ، چلسی و اورتون در منزل فولام ، لیورپول و وست برومویچ با نتایج مشابه یک برصفر فاتح شدند ، در لیگ ایتالیا ، پارما در خانه خود 2 - 1 مقابل اینتر تن به شکست داد.
- تیمهای بیلبائو و بارسلونا روز 17 آوریل ، فینال جام حذفی اسپانیا را برگزار خواهند کرد . در نیمه نهایی این مسابقات ، بارسلونا و بیلبائو در مجموع دو بازی رفت و برگشت، با نتایج مشابه 3 - 2 از سد سویا و له وانته گذشتند . بیلبائو درمصاف برگشت پس از تکرار تساوی یک بر یک در وقت های اضافی دوم (112) گل برتری اش را زد تا صعودش حتمی شود.

کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار