PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در هفته هفدهم پیکارهای فصل اخیر لیگ برتر فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : صنعت نفت صفر - پرسپولیس صفر ، ذوب آهن 2 - ماشین سازی صفر ، استقلال یک - فولاد خوزستان صفر ، شهرخودرو 2 - پیکان صفر ، گل گهرسیرجان صفر - مس رفسنجان صفر ، سایپا صفر - نفت مسجدسلیمان صفر ، آلومینیوم اراک یک - سپاهان اصفهان 6 ، تراکتور 2 - نساجی یک 
- مازیار ناظمی ، که سابقه فعالیت در روابط عمومی وزارت ورزش را یدک می کشد در انتخابات  فدراسیون اتومبیلرانی  که به دور دوم کشیده شد، با 25 رای در صدر ایستاد ، دیگر نامزدها یعنی  برات ،  9 رای و همتایان 5 رای کسب کردند تا ناظمی برای 4 سال رئیس فدراسیون شود .
- با پیگیری‌های حقوقی ، بیش از نیم میلیون یورو از مبلغ انتقال علیرضا جهانبخش به تیم برایتون انگلیس به حساب اعلام شده فدراسیون فوتبال در آلمان منتقل خواهد شد. باشگاه برایتون در ایمیلی رسمی تاکید کرد مبلغ 573 هزار دلار از حساب آن‌ها خارج شده و ظرف چند روز آینده به فدراسیون فوتبال ایران می‌رسد.
- تیم ملی فوتبال ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ کروات باید 10 فروردین 1400 به مصاف سوریه برود و به جز این مسابقه، سایر بازی های دوستانه  تیم ملی فوتبال ایران ، هنوز قطعی نشده است.
- در دومین روز از رقابت‌های جودوی گرنداسلم تاشکند، «سعید مولایی» پس از استراحت در دور نخست، به مصاف «لی‌مون‌جین» از کره جنوبی رفت و با ضربه فنی مبارزه را واگذار کرد و حذف شد.
- پنجره نقل و انتقالات باشگاه صنعت نفت آبادان که با شکایت سوشا مکانی به دلیل عدم دریافت مطالبات خود در زمان حضور در این تیم، بسته شده بود، روز شنبه باز شد تا نفت بتواند از خریدهای جدید خود استفاده کند.
- قنبری هافبک تیم تراکتور با رای کمیته تعیین وضعیت ، 4 ماه از فعالیت در فوتبال محروم شده است.
- مسیگر، مدیرعامل شاهین شهرداری بوشهرگفت : شکایتی نداریم اما برای جدایی کمالوند به توافق نرسیدیم ، مربیان طبق قانون با یک پیامک هم می‌توانند جدا شوند. به هرحال فراز کمالوند هم اینطور صلاح دیده و ما برایش دراستقلال آرزوی موفقیت می‌کنیم. هرچند که راضی به جدایی او نبودیم و اصرار داشتیم که بماند.
- طی احکام جداگانه از سوی شهاب الدین عزیزی خادم رئیس تازه فدراسیون فوتبال ، علی جوادی از چهره های مطبوعات و ابراهیم جهانیان ، به عنوان مسئول روابط عمومی و همچنین مدیر حوزه ریاست این فدراسیون ،  منصوب و مشغول به کار شدند.
- فراز کمالوند به عنوان مدیرفنی، صالح مصطفوی به عنوان مربی و بهزاد نوشادی به عنوان بدنساز تیم فوتبال استقلال پس از جلسه با احمد مددی قرارداد خود را با این باشگاه امضا کردند.
- محمد آقاجانپور مدافع سابق تیم‌های شهر خودرو، آلومینیوم اراک، مس رفسنجان و بازیکن تیم ملی امید ایران با عقد قراردادی رسمی به گل گهر سیرجان پیوست.
-آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو عصر روز شنبه به دلیل حمله قلبی در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد.
- فراز کمالوند کمک مربی تازه استقلال بعد از بازی با فولاد گفت : خدا را شکر می کنم که استقلال توانست در اولین بازی با حضور ما به برتری برسد تا فاصله در صدر جدول زیاد نشود. فولاد هم در جدول به ما چسبیده بود اما باید بگویم در 48 ساعت گذشته چیزی را نتوانستیم به تیم اضافه کنیم. باید به فکری و دستیارانش خسته نباشید بگویم زیرا ما ادامه دهنده راه مربیان قبلی هستیم.
- محمود خرمزی، سرمربی موقت آلومینیوم اراک  همکاری‌ اش را با این باشگاه قطع کرد .
- نورشرق، رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال گفت : غیر از پرسپولیس تیم‌های دیگری هم هستند که پنجره آنها به خاطر بدهی داخلی بسته است ، الان پنجره باشگاه استقلال هم بسته است و هیچ تبعیضی در این خصوص وجود ندارد. اینکه یک باشگاه هیچ اقدامی نکند و فقط مهلت بخواهد، زیبنده فوتبال ما نیست.
- فدراسیون فوتبال ایران  به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده تا زمانی که  با طلبکاران 30 میلیاردی خود تسویه حساب نکند، پنجره نقل و انتقالاتی اش باز نمی شود!
- در بازیهای سری دوم تورجهانی پینگ پنگ با جایزه 200 هزار دلاری دوحه قطر ، نیما عالمیان راکت به دست ملی پوش کشورمان با رنک جهانی 128 توانست با نتیجه 3 -1 نیجل استویانوف از ایتالیا را شکست دهد ، برادر بزرگتر نیما ، یعنی نوشاد عالمیان نیز با رنک جهانی 74 ، سه بر صفر از سد بازیکن فنلاندی ، بندیک اولا ،  گذشت . 
- در مسابقه ذوب آهن با ماشین سازی از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ، داور متوجه شد که تیم تبریزی با 12بازیکن نیمه دوم را شروع کرده که بلافاصله مسابقه را قطع و یار اضافی را از زمین بیرون کرد .
-  سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان اصفهان با دو گلی که در پیکار با آلومینیوم اراک به ثمر رساند (6 - 1) رکورد ادینیو مهاجم سابق تراکتور در لیگ برتر را شکست !
 - در دقیقه 71 مسابقه ذوب آهن با ماشین سازی ، فرشاد محمدی مهر بازیکن تیم اصفهانی از روی یک ضربه کاشته به فاصله 35 متری دروازه حریف را گشود تا زننده بهترین گل فصل اخیر تا اینجای کار باشد. 
- تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت دوستانه که قرار است طی ماه های اردیبهشت و خرداد 1400 به میزبانی تایلند برگزارشود ، دعوت شد .
- در مهمترین بازیهای لیگ های فوتبال اروپا نتایج زیر رقم خورد : اوساسونا صفر - بارسلونا 2 ، بایرن مونیخ 4 - دورتموند 2 ، برایتون یک - لستر 2 ، گلادباخ صفر - له ور کوزن یک ، فرانکفورت یک - اشتوتگارت یک ، یوونتوس 3 - لاتزیو یک و ...

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار