PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۰۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
پس از تصمیمات اتخاذ شده مشخص شد که دو تیم فینالیست لیگ برتر والیبال در چه زمانی به مصاف هم خواهند رفت.
کیهان ورزشی-

امروز (دوشنبه) جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه و تاریخ برگزاری فینال لیگ برتر والیبال ایران با حضور مدیران و سرپرستان تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان برگزار شد. این جلسه که در فدراسیون والیبال برگزار شده بود با شرکت مسئول کمیته برگزاری مسابقات و رویداد ها و با حضور داورزنی همراه بوده تا در خصوص نحوه برگزاری دیدار نهایی تصمیمات لازم اتخاذ شود.

بر اساس اعلام باشگاه شهرداری ارومیه در جلسه ای که در درفتر رئیس فدراسیون برگزار شد دیدار نخست بین دو تیم فینالیست جمعه  ۲۲ اسفند خواهد بود. دیدار دوم  یک شنبه ۲۴ اسفند برگزار خواهد شد و  درصورت نیاز دیدار سوم در تاریخ سه شنبه ۲۶ اسفند پیگیری می شود.

لازم به ذکر است که معین شد تمامی سه رقابت در ساعت ۱۶ برگزار گردد.

بیش از این شنیده می شد که که قرار است نحوه برگزاری فینال تغییراتی داشته باشد که با تصمیم اتخاذ شده فینال لیگ برتر والیبال مانند سال های  قبل برگزار خواهد شد.

دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و باید در فینال برای کسب قهرمانی رو به روی یک دیگر قرار گیرند.

هم‌چنین دیدار رده‌بندی لیگ برتر مردان ایران امسال به دلایل مختلفی از جمله درخواست دو باشگاه فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل، رعایت دقیق‌تر پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از مصدومیت احتمالی ملی‌پوشان، برگزار نخواهد شد و عنوان سومی مشترک به تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و لبنیات هراز آمل رسید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار