PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۳۰۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در ادامه رقابتهای فوتبال باشگاهی قاره اروپا نتایج زیر به دست آمد : چلسی 2 - اورتون صفر ، وستهام 2 - لیدز صفر ، اینتر یک - آتالانتا صفر ، رئال بتیس 3 - آلاوز 2
- این روزها پنجره تیم فوتبال پرسپولیس باز شد تا قرارداد بازیکنان این تیم ثبت شود. با این همه  وکیل سوشا مکانی خبر از تضمین‌هایی داد که باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است اما نکته جالب توجه اینجاست که این تیم قبول کرده‌ در صورت پرداخت نکردن مطالبات خود با جریمه های سنگینی روبه‌رو شود که مهمترین آنها جریمه کسر امتیاز است. باید دید پرسپولیس تا تاریخ 17 خرداد موفق به تسویه با شاکیان خود خواهد شد یا نه.
- صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مورد شرایط فعلی جودو گفت : منتظر اقدامات بعدی فدراسیون بین‌المللی جودو هستیم؛ باید از هر نوع رفتار شتاب‌زده پرهیز کنیم. موفقیت جودو برای حضور در آسیا گامی بزرگ به سمت جلو است. جامعه جودو انتظار دارد هر چه سریع‌تر تعلیق کامل جودو برداشته و هرگونه حضور در آسیا و جهان میسر شود.
- در دوبازی باقی مانده از هفته هفدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران ، تیم چوکا در تالش سه بر دو تیم آرمان گهر را شکست داد و در دومین مصاف ، دوتیم فجرسپاسی و گل ریحان بدون گل شدند.
- احسان خرسندی، مهاجم اسبق پرسپولیس در دهه هشتاد، طلب شش ساله خود را به باشگاه پرسپولیس بخشید.
- مشکلات مالی هواپیمایی آتا به عنوان اسپانسر باشگاه تراکتور یکی از دلایل اصلی زنوزی ، مالک ، برای کناره‌گیری از تیمداری خواهد بود ضمن آنکه او بابت توهین‎هایی که به خانواده‌اش شده شدیدا ناراحت است و گفته دوست ندارد در محیطی کار کند که به خانواده‌اش توهین می‌شود.
- تیم های ملی کاراته ایران جهت شرکت در نخستین مرحله مسابقات کاراته وان 2021،‌ بامداد سه شنبه راهی ترکیه شد، مسابقات کاراته وان  از 22 تا 24 اسفند با حضور 583 کاراته کا از 72کشور جهان برگزار می شود.
- تیم ملی تکواندو بانوان کشورمان برای حضور در هشتمین دوره تورنمنت بین المللی ترکیه صبح روز دوشنبه( 18 اسفندماه) راهی ترکیه شد.
- شهریار مغانلو، مهاجم تازه وارد پرسپولیس که  قراردادش را با این باشگاه به امضا رساند، با پیراهن شماره 70 در این تیم بازی خواهد کرد.
- مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران درباره واگذاری 2 ورزشگاه به تیم‌های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که شهرداری به زودی دو  مجموعه شهید کاظمی و شهید باکری را به سرخابی‌های پایتخت واگذار می‌کند.
- خوان لاپورتا با کسب بیش از 57 درصد آرا، در انتخابات ،  پست ریاست باشگاه بارسلونای اسپانیا را در دست گرفت . 
- شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به دنبال درخواست استعفای مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون ، ضمن تشکر از زحمات وی در دوران مسئولیت، با کناره گیری او موافقت کرد.
- احمد مددی ، مدیرعامل باشگاه استقلال طی احکام جداگانه نصرالله عبداللهی و فرزاد مجیدی را به عنوان سرپرست و کمک سرپرست تیم معرفی کرد.
- قنبرزاده سرپرست تازه دبیرکلی فدراسیون فوتبال از احتمال لغو ممنوعیت جذب بازیکنان خارجی برای لیگ بیست و یکم خبر داد.
- مجید جلالی بعد از 7 بازی حضور در تیم نساجی مازندران در لیگ برتر ،  به صورت توافقی از این تیم جدا شد و ساکت الهامی سرمربی جدید نساجی لقب گرفت .
- کنفدراسیون فوتبال آسیا تا  ساعاتی آینده تکلیف میزبان های گروه های لیگ قهرمانان آسیا 2021 را مشخص می کند. همچنین پرونده انتخاب میزبان ادامه مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 را در دست بررسی است، ایران برای میزبانی از گروه سوم انتخابی جام جهانی 2022 اقدام کرده است. همچنین 4 نماینده کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا 2021 یعنی پرسپولیس، استقلال، تراکتور و فولاد هم برای میزبانی گروه های خود داوطلب شده اند. 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار