PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در شب دوم بازیهای مرحله برگشت دور حذفی لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، تیمهای پاری سن ژرمن با بارسلونا و لایپزیگ با لیورپول مصاف دادند که بازی اول در پاریس به رغم از دست دادن یک پنالتی توسط مسی ، با گلهای ام با په و مسی یک بر یک شد و درمجموع با برتری 5-2 تیم فرانسوی خاتمه یافت و در دومین مسابقه ، لیورپول به لطف گلهای صلاح و مانه (70،74) با تکرار پیروزی دو بر صفر ، لایپزیگ آلمان را در مجموع دو بازی رفت و برگشت چهار بر صفر حذف کرد. 
- طی بازیهای دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا تاکنون ، تیمهای سویا ، بارسلونا ، یوونتوس و لایپزیگ حذف شدند ، حذف یووه با رونالدو و بارسا با مسی مهمترین حادثه بازیهای لیگ قهرمانان تا اینجا بود.
- یک سایت اماراتی ادعا کرد که کشورهای عربستان، امارات و هند به عنوان میزبان‌های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا انتخاب شده‌اند. در صورت صحت این خبر، تیم فوتبال پرسپولیس باید راهی هندوستان ، استقلال نیز باید عازم عربستان و تیم تراکتور هم باید در امارات بازی‌های خود را برگزار کند.
- باشگاه رم ایتالیا به صورت رسمی اعلام کرد که خوان خسوس مدافع این باشگاه به ویروس کرونا مبتلا شده است.
- ساکت الهامی مربی تازه نساجی ، اسماعیلی ، صداقت ، بائو ، باباپور ، ابطحی و آبراهامیان را به عنوان دستیاران خود در تیم مازنی معرفی کرد . 
- به دنبال معرفی منصوریان به عنوان سرمربی تازه آلومینیوم اراک ، وی دستیاران خود در این تیم را بدین شرح معرفی کرد : محمد خرمگاه ، علی دهقان و علی مهاجر ضمنا علی قلعه نویی به عنوان مربی دروازه بانها به همکاری خود با آلومینیوم ادامه خواهد داد.
- تیم ملی تکواندوی کشورمان پس از حضور در تورنمنت صوفیه، از روز چهارشنبه اردوی مشترک خود را با ملی ‌پوشان بلغارستان در «وارنا» آغاز کرد. آرمین هادی پور، میرهاشم حسینی، سجاد مردانی، سروش احمدی، حسین لطفی، امیرمحمد بخشی و مهران برخورداری در این اردو به سرمربیگری فریبرز عسکری حضور دارند.
- طی روزهای پنج شنبه ، جمعه و شنبه (21 ، 22 و 23 اسفند) ، بازیهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال ایران بدین شرح برگزار می شود : ذوب آهن - شهرخودرو ، گل گهر - مس کرمان ، ماشین سازی - فولاد خوزستان ، استقلال - پیکان ، نساجی - سایپا (21 اسفند) ، شهدای بردسکن - خوشه طلایی ، استقلال ملاثانی - شاهین بندر عامری ، مس نوین کرمان - پرسپولیس ، اتحادکامیاران - قشقایی شیراز ، آلومینیوم اراک - هوادارتهران ، ملوان - ویستا توربین ، پارس جنوبی - پاس همدان ، تراکتور- شهرداری ماهشهر ، نفت مسجد سلیمان - خیبرخرم آباد ، سپاهان - مس رفسنجان (22اسفند) ، صنعت نفت آبادان - داماش پارسه تهران (23اسفند)
- مهدی طارمی مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو در دیدار با یوونتوس اخراج شد و بعد از حذف حریف ایتالیایی در لیگ قهرمانان اروپا، در آغوش سرمربی پورتو اشک ریخت.
- مهدی رمضانی در پست مدیر روابط عمومی و امور بین الملل باشگاه ذوب آهن اصفهان ابقا شد.
- برای اولین بار در 15 فصل گذشته، کریستین رونالدو مهاجم فعلی یوونتوس موفق نشد در دور حذفی پیکارهای لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.
- باشگاه استقلال اعلام کرد، مبلغ پاداش پیروزی این تیم در مصاف با فولاد در هفته هفدهم بازیهای لیگ برتر به حساب اعضای تیم واریز شد. آبی‌پوشان موفق شدند در دیدار مقابل فولاد با یک گل به پیروزی دست یابند.
- پرسپولیس و استقلال که بخاطر بدهی به بازیکنان و مربیان مختلف پنجره نقل وانتقالاتی‌شان در داخل کشور بسته شده ، درصورت عدم رعایت انضباط مالی در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا هم قرار می‌گیرند.
- نشریه «گازتا دلو اسپورت» نوشت: پورتو بعد از 17 سال دوباره رونالدو را از لیگ قهرمانان اروپا حذف کرد. در سال 2004 بود که پورتو موفق شد در دقایق پایانی گل تساوی را مقابل منچستر یونایتد به ثمر برساند و این تیم و ستاره پرتغالی را از این رقابت ها حذف کند.
 - در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی اروپا این نتایج به دست آمد : منچسترسیتی 5 - ساوتهمپتون 2 ، مارسی یک - رن صفر ، بیلفلد صفر - وردربرمن 2 ، آتلتیکو مادرید 2 - آتلتیک بیلبائو یک
- با اعلام روابط عمومی چوکا تالش، سامان نورمحمدی و کیوان محمدنژاد دو بازیکن قدیمی ، با حضور در دفتر باشگاه و توافق با مدیران ، از این تیم جدا شدند!
- راجرفدرر ، تنیس باز نامدار سوئیس و دنیا که در سال 2020 دوبار زانوی مصدوم خودرا تحت عمل جراحی قرار داده بود ، پس از 13 ماه دوری در مسابقات قطر حضور یافت و توانست حریف بریتانیایی اش را دو بر یک شکست دهد.
- نوشاد و نیما عالمیان ، بازیکنان تیم دونفره تنیس روی میز کشورمان در تور جهانی قطر ، بازی برابر تیم دونفره مشترک ، رومانی واسپانیا را به رغم نمایش خوب سه بر یک باختند تا از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازبمانند. نمایندگان کشورمان پس از حضور در پیکارهای انفرادی و دونفره دو مرحله تورجهانی قطر ، حالا قرار است به اتفاق تیم دونفره بانوان ایران متشکل از نداشهسواری و شیما صفایی برای کسب سهمیه المپیک توکیو به مصاف راکت به دستان آسیای میانه بروند.
- روز پنج شنبه در آغاز مرحله یک هشتم نهایی پیکارهای لیگ فوتبال اروپا این بازیها برگزار می شود : آژاکس - یونگ بویز ، دینامو کیف - ویارئال ، منچستر یونایتد - آس میلان ، اسلاویا پراگ - رنجرز ، رم - شاختار ، المپیاکو - آرسنال ، تاتنهام - دینامو زاگرب و گرانادا - مولده

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار