PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۶۳۱۱۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۱
در مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال، تیم استقلال مقابل پیکان به پیروزی رسید و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد.
کیهان ورزشی-
تیم فوتبال استقلال در مرحله یک شانزدهم جام حذفی از ساعت 17:30 در ورزشگاه شهدای شهرقدس به مصاف پیکان رفت. این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

تیم فوتبال استقلال در نیمه اول با انجام یک بازی خوب در نخستین گام در جام حذفی موفق شد و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد. حریف آبی پوشان در مرحله بعدی به قید قرعه و شانس مشخص خواهد شد. آبی پوشان فصل گذشته در فینال جام حذفی مقابل تراکتور شکست خوردند و نتوانستند قهرمان شوند. مرحله یک هشتم نهایی در سال 1400 برگزار می‌شود. 

داور: حمید حاج ملک 

کمک داوران: علی میرزابیگی – عباس پورحیدری

کارت زرد: امیر روستایی، مجید عیدی، نادر محمدی  ( پیکان) محمد دانشگر، سیاوش یزدانی ( استقلال)

کارت قرمز:-

گل: شیخ دیاباته( دقیقه 17)، محمد دانشگر( دقیقه 38) برای استقلال

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، احمد موسوی( از دقیقه 52 ارسلان مطهری)، مسعود ریگی، آرش رضاوند( از دقیقه 62 مهدی مهدی پور)، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته( از دقیقه 62 بابک مرادی) و مهدی قائدی( از دقیقه 86 عارف غلامی)

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب پیکان تهران: علیرضا رضایی، نادر محمدی، ابراهیم صالحی( از دقیقه 83 فرزاد حاتمی)، حسین پورامینی، آرمان قاسمی، امیر روستایی، سید محمد ستاری( از دقیقه 62 امیرحسین رنگرز)، سامان فلاح، مجید عبدی، رضا جبیره( از دقیقه 75 محمد امین درویشی)، اسماعیل بابایی( از دقیقه 73 آرش قادری)

سرمربی: مهدی تارتار

نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار