PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۳۱۶۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۵
در ادامه موفقیت‌های نمایندگان کاراته ایران در روز دوم نخستین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال۲۰۱۹، سجاد گنج‌زاده نیز با شکست رقبای خود فینالیست شد.
کیهان ورزشی-
دومین روز از  اولین مرحله لیگ جهانی کاراته وان در سال 2021، امروز(شنبه- 23 اسفندماه) در استانبول ترکیه پیگیری شد و سجاد گنج‌زاده در روز درخشان نمایندگان ایران و پس از حضور رزیتا علیپور و ذبیح‌الله پورشیب سومین فینالیست کاراته ایران لقب گرفت.

سجاد گنج‌زاده در وزن 84+ کیلیوگرم، ابتدا با نتیجه 5 بر 2 طارق طاها محمود، قهرمان امیدهای جهان در سال 2019 از مصر را شکست داد. او در مرحله دوم نیز با اقتدار و با نتجه 7 بر صفر از سد لوکا کاستا از بلژیک عبور کرد.

نماینده شایسته کاراته ایران در مرحله نیز با نتیجه 8 بر صفر از سد الکسیس وچیتس، قهرمان امیدهای اروپا در سال 2018 از بلاروس را شکست داد و به دیدار نیمه‌نهایی صعود کرد.

گنج‌زاده در این مرحله نیز پس از تساوی صفر-صفر مقابل گوگیتا آرکانیا از گرجستان، در هانتی(رای داوران) به برتری رسید و فینالیست شد تا فردا برای کسب نشان طلا به مصاف رضوان تالیبوف از اوکراین برود.

در رقابت‌های، رزیتا علیپور در وزن 61- کیلوگرم بانوان و ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- کیلوگرم به دیدار نهایی صعود کردند و شیما آل‌سعدی نیز به دیدار رده‌بندی راه یافت.

روز گذشته نیز علی اصغر آسیابری در وزن 75- کیلوگرم، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان به دیدار رده‌بندی رسیده بودند. 

تمامی مسابقات نهایی و رده‌بندی، فردا برگزار خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار