PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۳۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در ادامه بازیهای لیگ های فوتبال اروپا این نتایج به دست آمد : وردربرمن یک - بایرن مونیخ 3 ، مارسی 3 - برست یک ، آنژه صفر - سنت اتین یک ، بنونتو یک - فیورنتینا 4 ، ساسولو 3 - ورونا 2 ، وولفسبورگ 5 - شالکه صفر ، ماینز یک - فرایبورگ صفر ، اونیون برلین 2 - کلن یک ، آلاوز یک - کادیز یک ، اورتون یک - بارنلی 2 ، کریستال پالاس یک - وست برومویچ صفر ، لیدز صفر - چلسی صفر ، اوساسونا صفر - وایادولید صفر ، فولام صفر - منچسترسیتی 3 ، رئال مادرید 2 - الخه یک ، ختافه صفر - آتلتیکو مادرید صفر ، دورتموند 2 - هرتابرلین صفر ، جنووا یک - اودینزه یک و....
- ازقلب تیم بارسای اسپانیا خبر می رسد که لاپورتا رئیس جدید باشگاه از کومان هلندی مربی تیم خواسته تا برای جذب آگوئرو از منچسترسیتی و همچنین ارلینگ هالاند از دورتموند اقدام کند اما مربی هلندی خواهان جذب ممفیس دیپای مهاجم فعلی لیون است ، لاپورتا اعتقاد دارد با آوردن یک آرژانتینی دیگر به تیم ، می تواند از رفتن مسی درپایان فصل جلوگیری کند.
- رقابت های جودوی قهرمانی آسیا فروردین ماه آینده به میزبانی بیشکک قرقیزستان برگزار می گردد و به همین منظور تیم ملی ایران برای حضور در این پیکارها، تمرینات خود را زیر نظر محمدرضا حاج یوسف زاده سرمربی تیم ملی جوانان در مجموعه ورزشی آزادی آغاز کرد. محمد محمدی بریمانلو که شانس اول جودوی ایران برای کسب سهمیه المپیک است، نیز در اردو بسر می برد.
- محمد دانشگر و فرشید باقری با نظر فرهاد مجیدی در لیست مازاد نقل و انتقالات نیم فصل باشگاه استقلال قرار گرفتند.
- رضا حبیب زاده، بازیکن سابق تیم فوتبال ذوب آهن تا پایان فصل به پیکان پیوست.
- روبرت لواندوفسکی مهاجم لهستانی بایرن مونیخ ، 268 مین گل خود را به ثمر رساند تا او دومین گلزن تاریخ بوندسلیگا لقب بگیرد.
- سرانجام قرعه کشی مسابقات انتخابی المپیک در پینگ پنگ انجام شد که طبق برنامه نیما عالمیان دربازی اول با انخابات از مغولستان ودر صورت پیروزی با دیجاس از لهستان ، نوشادعالمیان پس از استراحت در دور اول ، در دوردوم با برنده بلژیک - قطر مصاف خواهد داد، در رده بانوان شیما صفایی با دی نیوتی از لوگزامبورگ و ندا شهسواری با سیبل از ترکیه روبرو خواهندشد، 
- نامداری، مشاور هیات مدیره استقلال گفت :‌ میلیچ فسخ نکرده بود ، بحث بر سر تمدید قرارداد است ، قرار شد مطالبات او در ایران پرداخت و مذاکرات لازم برای ماندن این بازیکن انجام شود.
- شنیدیم رضا میرزایی هافبک سپاهان برای پیوستن به استقلال با مدیران این باشگاه به توافق نهایی رسید. قرارداد رضا میرزایی تا 48 ساعت آینده منعقد خواهد شد.
- احسان حاج صفی بازیکن نیم فصل نخست تیم فوتبال تراکتور تبریز با عقد قراردادی تازه رسما به عضویت باشگاه سپاهان اصفهان درآمد.
- احمد مددی مدیرعامل استقلال با آرمان رمضانی مهاجم جدا شده پرسپولیس به توافق رسید و او با قراردادی یک سال و نیمه به استقلال پیوست. رمضانی در تیم‌های پرسپولیس، سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شيراز و ملوان بندر انزلی سابقه بازی دارد.
- فرجی، توپچی جوان تیم شهرخودرو در تمرینات تیمش شرکت نکرد تا تصمیم خود را برای جدایی از این تیم گرفته باشد، ظاهرا هر دو طرف بر سر نحوه این انتقال به توافق رسیده‌اند و در صورتی که مشکلی پیش نیاید، فرجی از پدیده جدا و راهی پرسپولیس می‌شود.
- امین قاسمی‌نژاد دیگر مهاجم تیم شهرخودرو (پدیده) نیز در حال مذاکره با مسؤولان این باشگاه است تا جدایی خود را قطعی کند. قاسمی‌نژاد از گل گهر و استقلال پیشنهاد دارد اما تمایل این بازیکن پوشیدن پیراهن استقلال است .
- مسابقه برگشت بین تیمهای شادروان اقبال لطف اله نسبی کردستان و دانشگاه آزاد تهران در مرحله حذفی لیگ برتر پینگ پنگ برگزار شد که تیم شادروان اقبال ، 4-2 به برتری رسید اما در مجموع تیم دانشگاه جواز صعود دریافت کرد.مسابقه رفت 6-0 به سود تیم دانشگاه شده بود .
- اصغر نصیری مدافع راست نیم فصل اول ماشین سازی تبریز با عقد قراردادی ، تا پایان فصل به ملوان بندرانزلی پیوست .
- اتوبوس حامل بازیکنان و کادرفنی تیم شهرداری نوشهر از لیگ دسته سوم فوتبال ، به دنبال سقوط بهمن در جاده کندوان (چالوس - کرج) ازمسیر اصلی خارج شد که این حادثه ، فوت یک بازیکن و زخمی شدن 15 بازیکن را به همراه داشت. تیم نوشهری تحت مربیگری محسن بنگر ، پس از برپایی اردوی تدارکاتی درتهران قصد بازگشت به مازندران را داشت، که پس از مواجه با کولاک و بسته شدن جاده کندوان ، حین برگشت به کرج ، با سقوط بهمن روبرو و دچار این حادثه شد . 
- صنعت نفت آبادان با برتری 4 - 0 مقابل تیم داماش پارسه تهران ، به عنوان آخرین تیم ، به مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور راه یافت .
- تیم بهمن با برتری 87 بر 63 مقابل مهرام، قهرمان لیگ برتر بسکتبال بانوان شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار