PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۲۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- دربازیهای باقی مانده از دور جدید لیگ های باشگاهی اروپا این نتایج به دست آمد : وولورهامپتون صفر - لیورپول یک ، بارسلونا 4 - هوئسکا یک 
- سعید معروف، کاپیتان تیم‌ملی والیبال ایران پس از 429 روز در یک مسابقه رسمی به میدان رفت. معروف سال گذشته به تیم بایک موتورچین پیوست اما با تعویق چندباره مسابقات، فرصت بازی در تیم جدید را پیدا نکرد، آخرین بازی رسمی فوق ستاره والیبال کشورمان به فینال انتخابی المپیک2020 در 24 دی سال گذشته بازمی‌گشت.
- استقلال تهران ، پس از باز شدن پنجره نقل و انتقالاتش ، برای جذب بازیکنان جدید دست به کار شد اما ازبین دژاگه از تراکتور ، رمضانی ازپرسپولیس رانده شده ، قاسمی نژاد از شهرخودرو ، میرزایی از سپاهان و........ تنها توانست رمضانی را به عضویت تیم خود در آورد. 
- یک مربی کروات تمرین دهنده به همراه یک مربی اسپانیایی بدنساز به کادرفنی تیم ملی اضافه خواهند شد. این دو مربی خارجی از فروردین ماه سال 1400 پیش از بازی دوستانه با سوریه به تیم ملی اضافه خواهندشد.
- با اعلام باشگاه ماشین سازی؛ مهدی پاشازاده از این تیم جدا شد و سعید اخباری مجددا به عنوان سرمربی هدایت این تیم را برعهده گرفت . این برای چندین بار در دوسال اخیر است که پاشازاده تغییر باشگاه می دهد و در اغلب تیمها هم تنها در دو سه بازی مربیگری کرد !!
- سینا مریدی هافبک نیم‌فصل نخست تیم فولاد خوزستان با عقد قرارداد جدید به تیم سایپا پیوست . 
- باشگاه آلومینیوم اراک علاوه بر معین عباسیان ، جهانبخش ذبیحی طاهر از تیم هوادارو علیرضا چراغعلی از ذوب آهن را به عضویت تیم خود درآورد .
- درادامه بازیهای لیگ دسته اول فوتبال ایران ، مصاف دو تیم بادران و استقلال خوزستان بدون گل به پایان رسید .
- مسابقه دو تیم پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته هجدهم بیستمین دوره لیگ برتر روز پنجشنبه 28 اسفند به جای ساعت 16/15 در ساعت 15 در ورزشگاه آزادی آغاز خواهد شد. این تغییر ساعت به جهت فشردگی برنامه های شبکه سه سیما انجام شد تا مسابقه برای علاقه مندان به فوتبال از طریق رسانه ملی پخش شود.
- دوازدهمین بازیکن پرسپولیس در لیگ بیستم هم جذب شد تا لیست یحیی گل محمدی مربی این تیم تکمیل شود. حامد لک، سعید آقایی، علی شجاعی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، آرمان رمضانی، مهدی مهدی خانی، محمد شریفی و عیسی آل کثیر، مهدی ترابی، شهریار مغانلو و فرشاد فرجی دوازده بازیکنی بودند که طی چند ماه اخیر با نظر مستقیم یحیی گل محمدی سرخ پوش شدند. هرچند از بین این بازیکنان، آرمان رمضانی نتوانست مطابق میل کادرفنی عمل کند.
- عبدالخالق مسعود نایب رئیس عراقی ای اف سی گفت : تیم‌های سعودی به این دلیل میزبان لیگ قهرمانان آسیا شدند که شرایط تعیین شده و استانداردهای AFC را داشتند و پرونده آنها از میان باشگاه‌های متقاضی بهترین پیشنهاد برای میزبانی بود. امتناع تیمهای ایرانی از رویارویی با باشگاه‌های عربستان در ورزشگاه‌های این کشور غیر قابل قبول است مگر اینکه توجیه و دلیل روشنی به همراه داشته باشد. 
- علی‌نژاد ، معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت : فدراسیون فوتبال باید نامه نگاری و ارتباط لازم را با فیفا داشته باشد. درصورتی که نتوانیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را از تصمیمی که گرفته منصرف کنیم باید AFC بپذیرد وقتی ما به عربستان می‌رویم نمایندگان این کشور نیز به ایران بیایند و مصوبه قبلی درباره حضور پیدا نکردن نمایندگان عربستان در کشورمان باطل شود.
- استقلال و پرسپولیس از جمله تیمهای پرطرفدار فوتبال ایران ، زیر نظر وزارت ورزش هستند ، که به همراه سپاهان در ردیف اول کسب عنوان قهرمانی لیگ محسوب می شوند ، از این جمع ، استقلال باردیگر برای جذب بازیکن تازه از دو رقیب دیگر عقب افتاد و این نشان می دهد به دنبال عدم حمایت به موقع وزارت ورزش ، مدیریت در این باشگاه صلابت لازم را ندارد. 
- تیم ملی ایران از روز 4 تا 10 خردادماه سال آینده برای برپایی اردوی تدارکاتی راهی جزیره کیش می شود.
- احسان حسینی مدافع 22 ساله پرسپولیس که از تیم‌های پایه باشگاه به تیم بزرگسالان راه پیدا کرد، به صورت قرضی به باشگاه پدیده مشهد پیوست. 
- باشگاه نفت مسجد سلیمان با جلب رضایت بدهکارانش، از سوی سازمان لیگ مجوز فعالیت در نقل و انتقالات را به دست آوردو بدین ترتیب محرومیت آنها برطرف شده است.
- فرشاد فرجی از تیم شهرخودرو با عقد قراردادی دوساله و نیمه رسما به پرسپولیس پیوست اما استقلال برای جذب قاسمی نژاد از همین تیم با مشکل مواجه شده است! 
- عزیز معبودی مدافع راست نیم فصل اول تیم فوتبال آلومینیوم اراک با عقد قراردادی تا پایان فصل رسما به باشگاه پیکان پیوست.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار