PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال ، برنامه و داوران هفته هجدهم لیگ برتر را بدین شرح اعلام کرد .
چهارشنبه - 27 اسفند : ماشین سازی - استقلال (خورشیدی) ، پیکان - ذوب آهن (رائی) ، نساجی - سایپا ( سیدعلی) ، فولاد - گل گهر سیرجان (لغو) ، پنج شنبه - 28 اسفند : سپاهان - تراکتور (پیام حیدری) ، مس رفسنجان - آلومینیوم اراک (تارخ) ، صنعت نفت - شهرخودرو (همرنگ) ، پرسپولیس - نفت مسجدسلیمان (بیژن حیدری)
- قرارداد محمد ربیعی سرمربی تیم مس رفسنجان با این باشگاه 2 سال دیگر رسما تمدید شد.
- به فرشاد فرجی ، خرید تازه پرسپولیس از تیم شهرخودرو اجازه حضور در تمرینات تیم جدید داده نشد چرا که فدراسیون و سازمان لیگ اعلام کردند هنوز تکلیف مالکیت باشگاه مشهدی مشخص نشده است . 
- عیسی آل کثیر خرید این فصل پرسپولیس که در جریان بازیهای لیگ قهرمانان آسیا از سوی ای اف سی ، شش ماه محروم شده بود ، اجازه دارد پس از پایان مسابقه پرسپولیس با نفت مسجد سلیمان ، با خاتمه این محرومیت در تمرینات تیم قرمزپوش شرکت کند.
- تیم فولاد سیرجان با کسب دومین پیروزی برابر نماینده ارومیه (3 - 1) عنوان قهرمانی سی و چهارمین دوره لیگ برتر والیبال مردان ایران را به دست آورد تا حسرت شهرداری ارومیه برای کسب مقام قهرمانی ، 10 ساله شود.
- با اعلام شهاب الدین عزیزی خادم رئيس فدراسیون فوتبال، حساب فدراسيون فوتبال که به دلیل بدهی مالیاتی بسته بود، باز شد.
-  زلاتان ابراهیموویچ، ستاره 39 ساله آس میلان پس از پنج سال دوری از بازی‌های ملی، دوباره به تیم ملی سوئد برگشت تا این تیم را در پیکار های مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و همچنین مسابقات یورو 2020 همراهی کند.
- صیاد کوکبی مهاجم سابق رایکا بابل با عقد قراردادی تازه رسما به تیم تراکتور پیوست.
- سعید اخباری مربی ماشین سازی تبریز در نشست خبری قبل از مسابقه این تیم با استقلال گفت : بازیکنان ما به لحاظ روحی و روانی مشکل دارند ، تیم استقلال نیز به خاطر تغییر کادرفنی ، سبک بازی اش عوض شده است .
- تیم شهرداری سیرجان با برتری سه بر صفر مقابل سپاهان اصفهان ، عنوان قهرمانی مسابقات لیگ برتر فوتبال بانوان ایران را به خود اختصاص داد.
- باشگاه تراکتور برای صدور رضایتنامه دائمی حاج‌صفی (‌با توجه به داشتن بند فسخ قرارداد) خواهان تمام دریافتی‌های فصل جاری کاپیتان تیم ملی از این تیم تبریزی شد که گفته می‌شود حدود 7 میلیارد تومان بوده است!  همچنین قرار است برای لیگ بیست‌ویکم نیز مبلغ 10 میلیارد تومان به احسان حاج‌صفی پرداخت شود. 
 - حجت نظری ازباشگاه استقلال گفت : حساب بانکی که بودروف بازیکن خارجی این تیم اعلام کرده بود مشکل داشت و باوجود پرداخت کل پول، این مبلغ برگشت خورد. دیروز با فیفا و بودروف نامه نگاری کردیم. بودروف شماره حساب جدید ارائه داد و فیفا هم اعلام کرد چون شما قبلاً پول را واریز کردید و مشکل از حساب بازیکن بوده، به محض واریز پول پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز می‌شود.
- سایت «فوتبال» کرواسی خبر داد زوران مامیچ سرمربی تیم دیناموزاگرب به دلیل فرار مالیاتی و پولشویی برای مدت 4 سال و  8 ماه به زندان محکوم شد. صادق محرمی از کشورمان در این تیم بازی می کند .
- محمد انصاری مدافع جدایی‌طلب پرسپولیس با توجه به مخالفت صریح کادرفنی و مدیران این باشگاه، برای دریافت رضایتنامه با مشکل مواجه شد تا جدایی‌اش از این تیم منتفی شود.
- خبرگزاری میزان اعلام کرد ، دلیل مسدود شدن حساب‌های فدراسیون فوتبال را بدهی 3 میلیارد و چهارصد میلیون تومانی مالیاتی بابت قرارداد کارلوس کی‌روش دانست. دلیل این ماجرا عدم پرداخت مالیات قرارداد، سرمربی پیشین تیم‌ملی توسط فدراسیون فوتبال بود.
- مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی در روز 17 فروردین 1400 در سالن روابط عمومی سازمان لیگ و به صورت آنلاین و غیر حضوری برگزار خواهد شد. مسابقات این مرحله در روزهای 8 و 9 اردیبهشت 1400 انجام می شود.
- در حالیکه طالب ریکانی، کاپیتان صنعت نفت درخواست کرده بود مدیران این باشگاه او را نفروشند،از آبادان خبر رسید کار انتقال او به جمع شاگردان مجیدی نهایی شده است. گفته می شود در این انتقال دو میلیاردتومان به باشگاه و یک میلیارد تومان به طالب ریکانی می رسد. 
- فردین رابط بازیکن نیم فصل اول تیم استقلال با قراردادی قرضی راهی نفت مسجد سلیمان شد تا در ادامه مسابقات نیم فصل دوم برای این تیم جنوبی به میدان برود. همچنین وحید خشتان بازیکن تیم دسته اولی بادران تهران با عقد قراردادی به مدت یک فصل و نیم به جمع شاگردان داریوش یزدی اضافه شد.
- در دو مسابقه از پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، رئال مادرید و منچسترسیتی با غلبه بر تیمهای آتالانتا و مونشن گلادباخ به مرحله بعد صعود کردند. رئال سه بر یک آتالانتا را برد و منچستر سیتی دو بر صفر گلادباخ را شکست داد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار