PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۲
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای از آغاز واکسیناسیون ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی کشورمان از 15 فروردین‌ماه خبر داد.
- گروه بندی مسابقات انتخابی تنیس روی میز کسب سهمیه المپیک توکیو در دوحه برگزار شد که طبق برنامه شیما صفایی و نداشهسواری در رده بانوان با راکت به دستان قزاق و ازبک مصاف خواهند داد ، در رده مردان نیز برادران عالمیان (نوشاد و نیما) با ورزشکاران همین کشورها به اضافه بازیکنی از قرقیز رودررو خواهند شد. 
- پنجره نقل و انتقالاتی استقلال باز شد و این باشگاه مشکلی برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید ندارد. 
- کمیته برگزاری مسابقات لالیگای اسپانیا ، تاریخ و ساعت پیکاربرگشت ال کلاسیکو بین دوتیم رئال مادرید و بارسلونا را ساعت 23/30 روز شنبه 21 فروردین اعلام کرد.
- هفت باشگاه ایرانی از جام جهانی 2018 روسیه رقمی معادل 2 میلیون و 254 هزار دلار طلب دارند که به دلیل تحریم‌ها، تاکنون پرداختی از سوی فیفا در این رابطه صورت نگرفته است.
- احسان حاج صفی قراردادش را با باشگاه سپاهان به ثبت رسانده و طبق گفته مسئولان این باشگاه کارت بازی او تا فردا و تا پیش از زمان مسابقه با تیم سابق وی یعنی تراکتور تبریز صادر خواهد شد تا این بازیکن مشکلی برای حضور در این دیدار نداشته باشد.
- فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ، باشگاه الاهلی را به پرداخت 21 میلیون ریال سعودی ( 155 میلیارد تومان) به بازیکن سابقش ، ژوزف ده سورا لژیونر برزیلی ، محکوم کرده است . 
- سایت اسپورت کشور امارات خبر داد تست دوپینگ شیوتانی مدافع باتجربه تیم ملی ژاپن و عضو باشگاه العین مثبت درآمد و این در حالی است که تیم اماراتی باید در مرحله حذفی با تیم فولاد خوزستان روبرو شود . 
 - محمد نادری مدافع چپ پای استقلال با دریافت کارت زرد از اشکان خورشیدی داور مسابقه این تیم با ماشین سازی ، دیدار آینده تیمش را از دست داد. وی با این کارت چهارمین اخطار خود را در این فصل دریافت کرد.استقلال روز 14 فروردین به مصاف پیکان می‌رود.
- در سه بازی انجام شده هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران ، استقلال در تبریز بادوگل بر ماشین سازی غلبه کرد ، سایپا در قائمشهر یک بر صفر مقابل نساجی تسلیم شد و پیکان نیز با یک گل خودرا به ذوب آهن تسلیم کرد.مصاف فولاد با گل گهر لغوشد و چهار دیدار باقی مانده این هفته ، روز پنج شنبه انجام می شود.
- در هفته هجدهم پیکارهای لیگ دسته اول فوتبال ایران این نتایج رقم خورد : شهرداری آستارا یک - شاهین بوشهر 3 ، بادران صفر - استقلال خوزستان صفر ، قشقایی شیراز صفر - ملوان انزلی یک ، مس کرمان 5 - گل ریحان البرز یک ، خوشه طلایی صفر - فجرسپاسی صفر ، چوکا صفر - خیبر خرم آباد صفر ، پارس جنوبی یک - آرمان گهر 2 ، استقلال ملاثانی یک - رایکای بابل صفر، نود ارومیه صفر - هوادار صفر
- امین قاسمی مهاجم 34 ساله و سابق پدیده خراسان پس از کش و قوس‌های فراوان با عقد قراردادی 2.5 ساله به تیم فوتبال استقلال پیوست.
- فدراسیون بین المللی جودو ، رای کامل دادگاه بین المللی حکمیت ورزش در خصوص تعلیق جودوی ایران را به همراه مهمترین سوالات مطرح شده در خصوص رای CAS و ارائه پاسخ این سوالات با ارجاع به مستندات مکتوب دادگاه عالی حکمیت ورزش، منتشر کرد.
- رئیس فدراسیون فوتبال در حکمی حمیدرضا مهرعلی را به عنوان سرپرست نایب رئیسی اول این فدراسیون منصوب کرد.
- تیم استقلال با برتری دو بر یک برابر سایپا، قهرمان مسابقات فوتبال رده امیدهای تهران شد.استقلال با هدایت آرش برهانی رقابت تنگاتنگی با تیم بادران داشت و در نهایت با 39 امتیاز و تفاضل بهتر نسبت به بادران به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد.
- تیم دسته اولی بادران تهران موفق شد در مصافی دوستانه تیم گل گهر سیر جان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد. گل تیم تحت رهبری محسن عاشوری را امیر میربزرگی به ثمر رساند.
- با اعلام احمد مددی مدیرعامل استقلال، بخشی از مطالبات کادرفنی و بازیکنان استقلال به حساب آن‌ها واریز شد. همچنین بخشی از طلب توافق شده با کادرفنی پیشین استقلال، پرداخت گردید.
- چهار بازیکن رده جوانان استقلال برای کسب تجربه بیشتر به طور قرضی به دیگر تیمها پیوستند : فردین رابط به نفت مسجدسلیمان ، محمدحسین فلاح به ماشین سازی ، امیرحسین خدامرادی به صنعت نفت ، محمد جواد به آفرین به چوکا 
- محمد انصاری ، مدافع پرسپولیس ، پس از چند روز عدم مخالفت مسئولان این باشگاه برای جدایی ، رسما قراردادش را با این تیم فسخ کرد.
- محمد ابراهیمی از بازیکنان نام آشنای فوتبال کشورمان با عقد قرارداد رسمی به عضویت تیم ماشین سازی درآمد. ماشین سازی که در انتهای جدول لیگ برتر برای فرار از سقوط تلاش می کند تاکنون چندین بازیکن خوب خودرا ازدست داده و درعوض چند بازیکن بلاتکلیف را به جمع خود فراخوانده است . 
- فدراسیون فوتبال کویت از مقامات آسیا درخواست کرد تا اجازه دهند بازی های مرحله دوم گروهی انتخابی جام جهانی 2022 در ورزشگاه های این کشور با حضور تماشاگران برگزار شود.
- از باشگاه شارلوا بلژیک خبر رسید 12 تست کرونای اعضای این تیم مثبت شده است که 7 بازیکن و 5 عضو کادرفنی شارلروا به حساب می آیند ، نام کاوه رضایی بازیکن ایرانی در میان کرونایی ها قرار دارد.
- در دو مسابقه باقی مانده از مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان فوتبال اروپا ، بایرن مونیخ آلمان و چلسی انگلیس با غلبه بر لاتزیوی ایتالیا و آتلتیکوی مادرید به مرحله یک چهارم نهایی صعود کردند . در دور برگشت بایرن با برتری دو بر یک و در مجموع با پیروزی 6 - 2 ، چلسی با پیروزی دو بر صفر و در مجموع با برتری سه بر صفر بار صعود به مرحله بعدی بستند .
- در ادامه بازیهای لیگ باشگاهی ایتالیا و اسپانیا ، تورینو 3 - 2 بر ساسولو و سویا دو بر صفر بر تیم الخه پیروز شدند.
- پس از چهار سال و اندی ، سرانجام فرشید باقری هافبک کرمانی استقلال به دنبال یک جلسه توافقی با مدیرعامل باشگاه ، از این تیم جدا شد و به احتمال زیاد مقصد بعدی او برای بازی ، تیم گل گهر سیرجان است .
- قرار است روز 18 فروردین مسابقه پلی اف فولاد خوزستان با العین امارات ، برای صعود یک تیم به گروه چهارم پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا برگزار شود . تیم پیروز این مصاف با تیمهای السد قطر ، النصر عربستان و الوحدت اردن همگروه خواهدشد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار