PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۳۳۱۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- درپیکارهای دوربرگشت لیگ فوتبال اروپا ، تیم منچستر یونایتد با گل از زاویه بسته پوگبا در دقیقه 48 توانست با برتری یک بر صفر بر میلان و در مجموع دوبازی رفت و بر گشت با پیروزی دو بر یک جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را کسب کند . در سایر بازیها این نتایج رقم خورد: شاختار یک - رم 2 ( رم 5 - 1) ، آرسنال صفر - المپیاکو یک (3 - 2 آرسنال ) ، دینامو زاگرب 3 - تاتنهام صفر (3 - 2 زاگرب ) ، مولده 2 - گرانادا یک ( 3 - 2 گرانادا) ، یونگ بویز صفر - آژاکس 2 ( 5 -0 آژاکس) ، ویارئال 2 - دیناموکیف صفر (4 - 0 ویارئال ) ، رنجرز صفر - اسلاویا پراگ 2 (3 - 1 پراگ ) 
- طی مراسمی با حضور شهره موسوی نایب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال ، میثم پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان و محسن سلاجقه سرپرست هیات فوتبال استان کرمان جام قهرمانی لیگ برتر فوتبال بانوان کشور به تیم شهرداری سیرجان اهداء شد.
- سریع‌ترین پیست خیابانی برای مسابقات فرمول یک در جده رونمایی شد. عربستان امسال میزبان مسابقات گرند پریکس فرمول یک خواهد بود.
- به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پنجره نقل و انتقالاتی این تیم در آخرین لحظه باز شد و به این ترتیب قرارداد بازیکنان جذب شده به ثبت رسید .
- تیم پرسپولیس تهران پس از برد در آخرین بازی سال 1399 و با تصمیم کادر فنی پنج روز به استراحت خواهد پرداخت ، دور تازه تمرینات این تیم در سال جدید از روز چهارشنبه هفته آینده پیگیری می شود.
- در چهار مسابقه باقی مانده از هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، سپاهان با برتری دو بر صفر مقابل تراکتور در شرایط مساوی ، طبق قانون گل زده بیشتر نسبت به پرسپولیس در صدر جدول ایستاد . پرسپولیس در آزادی باگلهای امیری و ترابی 2 - 1 از سد نفت مسجد سلیمان گذشت ، آلومینیوم یک بر صفر خودرا به مس رفسنجان تحمیل کرد ، صنعت نفت و پدیده مشهد هم بدون گل شدند .
- سید مهدی رحمتی مربی تیم پدیده (شهرخودرو) گفت : من هیچ مشکلی با پیوستن قاسمی نژاد به استقلال ندارم ولی تاکید می کنم این باشگاه باید از طریق مسئولان تیم مشهدی وارد مذاکره و مشکلشان را حل کنند.
- بازیکنان پرسپولیس نسبت به شرایط مالی خود اعتراض‌هایی داشتند که در نهایت مدیران این باشگاه به وعده خود عمل کرده و 5 درصد دیگر از قرارداد بازیکنان را پرداخت کردند.
- یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت : ما بیشتر استرس داشتیم چون فاصله گل مان با حریف کم بود. باید از فرصت های گلزنی و پنالتی استفاده می کردیم تا بازی روند بهتری پیدا می کرد ولی بچه ها خیلی زحمت کشیدند و 3 امتیاز را گرفتیم و خوشحالم که سال 99 را با صدرنشینی تمام کردیم ! عالیشاه پنالتی زن اول تیم ما نبود و فکر می کنم همان پنالتی تمرکز تیمی ما را به هم زد. وقتی ما به گل رسیدیم راحت تر شدیم و شاید اگر آن پنالتی گل می شد بازی آنقدر برای ما سخت نمی شد.
- در دیگر نشست خبری ، داریوش یزدی، سرمربی نفت مسجدسلیمان پس از شکست دو بر یک مقابل پرسپولیس گفت : در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم، شکست خوردیم ، حریف ما از موقعیت دومی که به آن‌ها دادیم به راحتی نگذشت.از هوادارن‌مان عذرخواهی می‌کنم و قول می‌دهیم در سال 1400 نمایش بهتری داشته باشیم. داور مسابقه مقداری با تیم قرمز مهربان بود. نمی دانم این مهربانی چرا وجود دارد؟ 
- بعد از جلسات متعدد و پیگیری‌های مسؤولان رده بالای استان خراسان رضوی ، نامه قوه قضائیه به فدراسیون فوتبال ایران برای تغییر نام شهر خودرو به پدیده ارسال شد و در نامه فوق مقرر گردید که سرپرستی باشگاه پدیده به هیأت فوتبال استان واگذار شده است . 
- فرشید باقری هافبک استقلال که قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرده است ، به تیم امیر قلعه نویی یعنی گل‌گهر سیرجان پیوست.
- برای اولین بار از فصل 2015/2016، فوتبال ایتالیا نماینده ای در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ندارد. یووه و آتالانتا آخرین تیمهای باقی مانده این کشور در لیگ قهرمانان این فصل بودند که توسط پورتو و رئال حذف شدند . 
- سید ابوالفضل رزاق‌پور، مدافع چپ تراکتور که در نیم‌فصل اول به‌عنوان بازیکن قرضی در ماشین‌سازی حضور داشت، مجددا به تراکتور بازگشت.

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گودرزی
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۹
0
0
ترابخدا در سال ۱۴۰۰ سایت و مجله تان را تمام رنگی و به روز کنید از پیله کهنگی و قدیمی بودن خارج شوید و به نظر مخاطب اهمیت بدهید ویژه نامه نوروز خوب بود اما برای خریدن دو مجله عذاب کشیدم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار