PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 25 2024
کد خبر: ۶۳۳۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی-

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- اسکوچیچ ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت :  با کیفیتی که بازیکنان دارند می‌توانیم مردم را خوشحال کنیم. در کنفرانس ویدئویی AFC سفت و محکم برخورد کردم تا فکر نکنند ساده لوح هستیم. رقبا هیچ راه فراری از مواجه با ما ندارند؛ چه در ایران، چه در بحرین.  انتظاراتم از عزیزی خادم ، رئیس فدراسیون ، بالاست  و ایشان باید بدانند وظیفه سنگینی دارند تا وضعیت فدراسیون را بهتر کنند. برایم فرقی نمی‌کرد چه کسی رئیس می‌شود.  باید بپذیریم جای اشتباهی در مسابقات مقدماتی نداریم.
- در حالی که هنوز مدت زیادی نیست  اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال از سوی وزارت ورزش و جوانان اعلام شده اما حمیدرضا آصفی یکی از اعضای هیات مدیره آبی پوشان از سمت خود استعفا کرد.
- مراسم قرعه کشی مرحله  یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد و طبق برنامه منچسترسیتی با دورتموند ، پورتو با چلسی ، بایرن مونیخ با پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید با  لیورپول مصاف خواهند داد (19،26 فروردین). در نیمه نهایی برنده بایرن مونیخ - پاری‌سن‌ژرمن با  برنده منچسترسیتی - دورتموند و برنده  رئال مادرید - لیورپول با برنده پورتو - چلسی به میدان می روند. (9 ، 16 اردیبهشت)
- رقابت‌های جودوی قهرمانی آسیا در حالی از روز 17 فروردین ماه به میزبانی قرقیزستان و با حضور جودوکارانی از 32 کشور آغاز خواهد شد که تیم ملی جودوی ایران نیز راهی این رقابت‌ها خواهد شد. محمد محمدی بریمانلو در وزن 73- کیلوگرم، امین کامیابی در وزن 81- کیلوگرم، قاسم باغچقی در وزن 90- کیلوگرم، علی پرهیزگار در وزن 100- کیلوگرم و سعید کرجی در وزن 100+ کیلوگرم به این مسابقات اعزام می شوند.
- باتوجه به اینکه بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، فدراسیون فوتبال عربستان در نامه‌ای از AFC خواست که زمان برگزاری پیکارها را از ساعت 9 شب به 11 شب تغییر دهد. الشرق الاوسط مدعی شد که AFC با این درخواست فدراسیون فوتبال عربستان موافقت کرده و مسابقات این جام برای نخستین بار در ساعت 11 شب به وقت عربستان برگزار خواهد شد.
- در شرایطی سجاد شهباززاده مهاجم سپاهان در پایان هفته هجدهم 16 گله شد که در فصل گذشته شیخ دیاباته مهاجم استقلال تنها با 15 گل مقام آقای گلی را کسب کرده بود.  بهترین گلزن لیگ تاکنون ، رضا نوروزی در لیگ دهم با 24 گل، رضا عنایتی در لیگ پنجم با 21 گل و کریم انصاری‌فرد در  لیگ یازدهم با 21 گل به حساب می آیند . سجاد برای تبدیل شدن به بهترین گلزن در لیگ به زدن 9 گل دیگر در 12 هفته باقی مانده نیاز دارد.
- فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار (IFFHS) برترین تیم‌های دهه دوم قرن 21 اروپا را معرفی کرد که طبق آن، بارسلونا همچون دهه نخست این قرن، بالاتر از سایر رقبا به عنوان برترین تیم معرفی شد ، رئال در مکان دوم است.
- به رغم تلاش زیاد و سنگ اندازی چند نفر ، سرانجام تیم استقلال تهران نتوانست ، نظر مقامات جدید باشگاه پدیده مشهد یا همان شهرخودرو را برای جذب قاسمی نژاد ، بازیکن این تیم ، در مهلت تعیین شده زمان نقل و انتقالات جلب کند.
- ژرمن ها تحت رهبری یوآخیم لو مربی کهنه کار خود  ، لیست  مقابله با تیمهای ایسلند ، رومانی و مقدونیه شمالی را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی 2022 اعلام کردند.
- همزمان با پیکارهای لیگ قهرمانان فوتبال ، دورتازه رقابت های لیگ اروپا نیز قرعه کشی شد و طبق برنامه در یکچهارم نهایی ، گرانادا با منچستر یونایتد ، آرسنال با اسلاویا پراگ ، آژاکس با رم ، دینامو زاگرب با ویارئال دیدار خواهند کرد. در نیمه نهایی ، برنده گرانادا - منچستر با برنده آژاکس - رم و ..... مصاف خواهند داد.
- در یکی از بازیهای حساس دور آتی لیگ فوتبال ایتالیا ، روز یک شنبه اول فروردین دو تیم رم و ناپولی در ورزشگاه المپیک شهر رم به میدان خواهند رفت . در فرانسه جدال لیون با پاری سن ژرمن و در اسپانیا مصاف سوسیه داد با بارسا و رئال با سلتا نیز  جذاب خواهد بود .
- محمد انصاری مدافع پرسپولیس پس از جدایی از این تیم با تیم مس رفسنجان به توافق رسید و باشماره 15 این تیم به میدان خواهد رفت . 
- از سوی سازمان لیگ برنامه و اسامی داوران  هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد :  پنجشنبه 12 فروردین 1400  (آلومینیوم اراک – فولاد خوزستان با داوری سید وحید کاظمی ) شنبه 14 فروردین 1400 ( پدیده مشهد- پرسپولیس با علی صفایی ، تراکتور تبریز- مس رفسنجان با رضا عادل ، ذوب آهن – صنعت نفت آبادان با سعاد وفا پیشه ، استقلال – پیکان با رضا کرمانشاهی ، نفت مسجد سلیمان – نساجی مازندران با داوری محمد رضا اکبریان)
دوشنبه 16 فروردین 1400 ( سایپا – سپاهان با کمیل غلامی ، گل گهر سیرجان – ماشین سازی تبریز  با موعود بنیادی فر)

*کامبیز هوشمند 
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
گلرخ از مازندران
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۲/۳۰
0
0
خواهشمندم مجله سال هزار ‌و ‌چهارصد تمام رنگی باشد و تیراژ مجله را بیشتر کنید و از تهرانی ها خواهشمندم به مازندران و گیلان سفر نکنید برای چی در کرونا به شمال میآید در خانه بمانید
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار