PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۳۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۱
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- ایران با 52 سهمیه المپیک به استقبال سال 1400 رفت که سال بسیار مهمی برای ورزش ایران محسوب می شود. چرا که ابتدا باید بقیه سهمیه های باقی مانده را بگیرد و سپس در رویداد بزرگی چون المپیک توکیو شرکت کند.
- دیدار فینال مسابقه انتخابی المپیک در منطقه آسیای میانه، برگزار شد و نیما عالمیان که با شکست برادرش نوشاد فینالیست شده بود، مقابل کنجائف از ازبکستان قرار گرفت و با نتیجه 4 بر 2 پیروز شد و سهمیه المپیک گرفت. در این بازی نیما دو گیم اول را 11 بر 8 و 11 بر 7 شکست خورد اما در گیم های سوم و چهارم با نتایج مشابه 11 بر 4 بر حریف غلبه کرد نیما در گیم های پنجم و ششم نیز 13 بر 11 و 11 بر 7 پیروز شد تا المپیکی شود ، نیما در سال 2016 نیز سهمیه حضور در المپیک را کسب کرده ‌بود.
- احمد مددی مدیرعامل استقلال در روزهای پایانی سال 99 پیام داد : در سال 99 دوبار پنجره باشگاه را باز و مبلغي بیش از 40 میلیارد تومان بدهی های گذشته داخلی و خارجی باشگاه را پرداخت كرده‌ايم همچنين با وجود مشکلات عدیده اقتصادی، تاکنون درصد مناسبی از قرارداد بازیکنان و كادر فنی را پرداخت کرده‌ و امیدواریم با یک تدارک خوب از ابتدای سال 1400 ، وارد رقابت‌های پیش روی داخلی و آسيايی شویم.
- تیم منچستر سیتی با برتری 2 - 0 مقابل تیم اورتون به دور بعدی جام حذفی انگلیس راه یافت . در بازی دیگر تیم چلسی با شیفیلد یونایتد مصاف خواهد داشت . 
- تیم پرسپولیس با شروع سال 1400 دیگر با پیراهن مشکی وارد زمین نمی شود و طبق روال گذشته با پیراهن های قرمز خود باقی مسابقات را ادامه می دهد، قرمزها به دنبال در گذشت انصاریان و میناوند بر اثر کرونا ، تصمیم گرفته بودند تا پایان سال با پیراهن مشکی در مسابقات حاضر شوند . 
- اینفانتینو ،رئیس فیفا گفت : جام جهانی 2022 بهترین جام‌جهانی خواهد شد و تماشاگران به ورزشگاه‌ها خواهند رفت ، قطر میزبان جام آینده را تحسین می کنم چرا که دو سال قبل از برگزاری جام جهانی همه ورزشگاه ها را آماده کرد و این اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ برپایی این رویداد بوده است .
- رشید مظاهری سنگربان استقلال که در تابستان از تراکتور جدا شد و به جمع آبی پوشان پیوست، در سال 99 در مجموع 8 بازی برای تراکتور در لیگ نوزدهم و 14 بازی نیز برای استقلال در لیگ بیستم ، 4 بار در تراکتور و برای استقلال 8 بار موفق به ثبت کلین شیت شد.
- مهدی علی نژاد ، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش در پیامی، موفقیت نیما عالمیان از تنیس روی میز را در رقابتهای انتخابی المپیک در قطر و کسب پنجاه و دومین سهمیه ایران برای حضور در بازیهای المپیک توکیو، تبریک گفت.
- ازسوی اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی اعلام شد : علیرضا بیرانوند ، محمد رشید مظاهرى ،پیام نیازمند ، شجاع خلیل زاده ، محمد حسین کنعانى زادگان ، سید مجید حسینى ، عارف غلامى ، میلاد محمدى ، جعفر سلمانى ،مهدی تیکدرى ، ابوالفضل جلالى ، احسان حاجى صفى ، امید ابراهیمى ، احمد نورالهى ، على کریمى ، امید نورافکن ، وحید امیرى ، على قلى زاده ، سیامک نعمتى ، سردار آزمون ، مهدى طارمى ، مهدى قایدى ، کریم انصاریفرد ، اله یار صیادمنش
دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و سوریه از ساعت 17/30 روز دهم فروردین ماه برگزار می‌شود.
- در آخرین ساعت سال 99 ، نیما عالمیان ملی پوش تنیس روی میز در مسابقات انتخابی المپیک منطقه آسیای میانه قهرمان شد تا ورزش ایران با 52 سهمیه المپیکی به استقبال سال نو برود. تعداد سهمیه های ایران بدین شرح است: تیر و کمان : یک سهمیه ، دوومیدانی : 2 سهمیه ، بسکتبال : 12 سهمیه ، بوکس : 2 سهمیه ، دوچرخه سواری : یک سهمیه ، شمشیربازی: 4 سهمیه ، تکواندو: 2 سهمیه ، کاراته: 3 سهمیه ، کشتی : 6 سهمیه ، والیبال: 12 سهمیه تیراندازی : 6 سهمیه ، تنیس روی میز : یک سهمیه
- رسول خطیبی ، سرمربی تیم لیگ برتری تراکتور در واکنش به شایعات موجود مبنی بر حضور برخی از افراد در این تیم، گفت : برخی در صفحات مجازی صحبت از حضور برخی دلال‌ها می‌کنند اما به صراحت می‌گویم که اگر روزی دیدید من با یک دلال ارتباط دارم فوتبال را کنار می‌گذارم.
- دربازیهای دور تازه لیگ های فوتبال باشگاهی اروپا این نتایج به دست آمد : بایرن مونیخ 4 - اشتوتگارت صفر ، سلتا ویگو یک - رئال مادرید 3 ، برایتون 3 - نیوکاسل صفر ، نیس 3 - مارسی صفر ، کلن 2 - دورتموند 2 ، وردربرمن یک - وولفسبورگ 2 ، فرانکفورت 5 - اونیون برلین 2 ، شالکه صفر - گلادباخ 3 ، اسپیزا 2 - کالیاری صفر ، هوئسکا صفر - اوساسونا صفر ، وایادولید یک - سویا یک

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار