PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۳۳۷۰
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 
 
خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- عربستان بازی تیم‌های الهلال، النصر، الاهلی و الوحده در هفته بیست و ششم لیگ فوتبال این کشور را به تعویق انداخت. این تیم‌ها چهار نماینده عربستان در لیگ قهرمانان آسیا هستند و دلیل تعویق مسابقاتشان در لیگ عربستان، حضور در لیگ قهرمانان قاره کهن بوده است.
- باشگاه تراکتور اعلام کرد سازمان لیگ باید زمان بازی سوپرجام را مشخص کند و تا به این لحظه نامه‌ای از آنها دریافت نکرده و دوست دارد بازی سوپرجام برگزار شود، سازمان لیگ در این باره تصمیم گیرنده است .
- باشگاه پرسپولیس از« آنتونی استوکس» مهاجم ایرلندی و پیشین خود به کمیته انضباطی فیفا شکایت کرد. دلایل جدایی این بازیکن از و عدم شرکت در تمرینات و بازی‌های تیم از جمله موارد این شکایت است.
- در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران که از 12 فروردین پی گیری و تا روز 16همین ماه ادامه خواهد داشت ، آلومینیوم با فولاد ، شهرخودرو با پرسپولیس ، تراکتور با مس رفسنجان ، نفت مسجد سلیمان با نساجی ، ذوب آهن با صنعت نفت ، استقلال با پیکان ، سایپا با سپاهان ، گل گهر با ماشین سازی مصاف خواهند داشت . 
- کیلیان امباپه مهاجم گلزن و سرعتی تیم پاری سن ژرمن با 22 سال و 91 روز به جوانترین بازیکن تاریخ لیگ فوتبال فرانسه تبدیل شد که به 100 گل می‌رسد .
- در هفته بیست و نهم لیگ فوتبال بلژیک ؛ تیم خنت با حضور میلاد محمدی ، بازیکن ایرانی خود یمت سرکل بروژ را با یک گل شکست داد‌.
- علیرضا فغانی ، داور بین المللی فوتبال ایران واکنش جالبی به صحبت های اخیر فیروز کریمی داشت و با انتشار یک استوری در اینستاگرام خود نوشت : با شنیدن نام فیروز کریمی، به یاد قهرمانی پاس در جام باشگاه های آسیا می‌افتم ! 
- پس از دوازده هفته تلاش چشمگیر ، سرانجام تیم ملوان ب انزلی به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال گیلان جام گیل دست یافت. در این رقابتها که با حضور 13 تیم در یک مرحله (بدون بازیهای دور برگشت) برگزارشد ، ملوان ب با هدایت بهروز فداکار درجایگاه اول ایستاد و دو تیم شرق گیلانی ، شهید املاکی لنگرود و شهرداری کلاچای در مکانهای دوم و سوم قرار گرفتند.
- از روز پنج شنبه (5 فروردین) بازیهای مرحله گروهی قاره اروپا برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر آغاز خواهد شد. در روز پنج شنبه ، پرتغال با آذربایجان ، صربستان باایرلند ، فنلاند با بوسنی ، فرانسه با اوکراین ، بلژیک با ولز ، استونی با چک ، ترکیه با هلند ، جبل الطارق با نروژ ، مالت با روسیه ، اسلوانی با کرواسی به میدان خواهند رفت . در مهمترین بازیهای روز جمعه ، اسپانیا با یونان ، ایتالیا با ایرلند شمالی ، انگلیس با سن مارینو و آلمان با ایسلند مصاف خواهند داد.
- در دور پنجم پیکارهای مرحله مقدماتی منطقه آمریکای جنوبی برای صعود به جام جهانی ، طی روزهای پنجم ، ششم و هفتم فروردین ونزوئلا با اکوادور ، بولیوی با پرو ، کلمبیا با برزیل ، شیلی با پاراگوئه و آرژانتین با اروگوئه دیدار خواهند کرد .
- همزمان با شروع بازیهای مرحله گروهی منطقه اروپا برای راهیابی به جام جهانی 2022 قطر ، خیز کریستین رونالدوی پرتغالی مهاجم یوونتوس برای شکستن رکورد گلهای ملی علی دایی آغاز خواهد شد . دایی که با 109 گل زده خود را بازنشسته کرد ، رونالدوی 101 گل زده را در تعقیب دارد. با توجه به همگروه بودن پرتغال با تیمهای ضعیفی چون آذربایجان ، لوکزامبورگ ، ایرلند و صربستان این احتمال وجود دارد در شش ماه اول سال 2021 رونالدو خودرا کاملا به رکورد علی دایی نزدیک کند یا حتی آن را بشکند.
- مطبوعات ایتالیا اعلام کردند ، جدایی رونالدو از یووه منتفی است و این بازیکن قصد دارد در باشگاه تورینی به فوتبالش ادامه دهد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار