PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۸
پس از به وجود آمدن حواشی مختلف توسط برخی از ملی پوشان کشتی آزاد، رییس فدراسیون کشتی با حضور در اردو ضمن اعلام حمایت از غلامرضا محمدی، موارد لازم را به آزادکاران گوشزد کرد.
کیهان ورزشی-

پس از به وجود آمدن حواشی برای تیم ملی کشتی آزاد و انتقاد تند برخی آزادکاران از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد، علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی در تمرین امروز (سه شنبه) تیم ملی کشتی آزاد حاضر شد و شدیدا به ملی پوشان برای خودداری از تکرار این قبیل انتقادات از کادر فنی تیم ملی هشدار داد.

دبیر در این دیدار ضمن اعلام حمایت کامل از غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و تصمیمات او، خطاب به آزادکاران گفت: دوران خط دادن به برخی کشتی گیران برای پست گذاشتن در فضای مجازی علیه این و آن تمام شده و من اجازه این کار را به هیچ کشتی گیری نمی دهم. در این سال ها به اندازه کافی در کشتی حرمت شکنی شده و من آموم که این مسائل را جمع کنم.

وی همچنین حسن یزدانی را به عنوان یک الگو از نظر اخلاقی و فنی در کشتی ایران دانسته و خطاب به کشتی گیران گفت: یزدانی نفر اول به تمرین می آید و نفر آخر هم می رود، او را الگوی خود قرار دهید. حتی خود من نیز در مواردی از او یاد می گیرم.

دبیر همچنین به انتقاد تند حسین خانی از کادر فنی اشاره کرد و گفت: درست است که انتخابی داریم و من پایبند به رعایت عدالت در قبال تمام کشتی گیران هستم اما رقابت های گزینشی المپیک که انتخابی ندارد و کادر فنی به دنبال سهمیه المپیک است، بنابراین در شرایط موجود با صلاحدید خودشان بهترین ها را انتخاب کرده اند، پس برخی اعتراضات و انتقادها غلط است. پرونده حسین خانی نیز شنبه در کمیته انضباطی مورد بررسی قرار می گیرد تا درباره وی تصمیم گیری شود.
برچسب ها: کشتی ، علیرضا دبیر
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار