PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

 خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- زهره هراتیان، رئیس مرکز ارزیابی‌های پزشکی و بازتوانی فوتبال ایران (ایفمارک) که افسر پزشکی مورد تایید کنفدراسیون فوتبال آسیاست، در لیگ قهرمانان این قاره ،2021 ، نماینده پزشکی گروه B خواهد بود.
- عماد میرجوان که به علت مصدومیت قراردادش را با مس رفسنجان فسخ کرده بود، دوباره به عضویت این تیم جنوبی در آمد. همچنین ، مسلم مجدمی (محصول پایه‌های صنعت نفت آبادان) که فصل گذشته همبازی مهرداد پولادی در المعیذر قطر بود، با جدایی از پیکان، به عضویت نفت مسجدسلیمان درآمد. 
- تیم فوتبال مس رفسنجان در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سال 1400 با نتیجه 2 بر صفر از سد تیم دسته دومی ویستا توربین تهران گذشت تا سال نو را با پیروزی آغاز کند. مهرداد آوخ و محمد قاضی گلزنان مس در این دیدار بودند.
- به دنبال مثبت شدن تست کرونای تنی چند از آبی پوشان ، با دستور فرهادمجیدی سرمربی تیم ، بازيكنان و مربيان استقلال از حضور در استوديوها، اماكن رسانه‌ای و ورزشی جهت انجام هرگونه مصاحبه تلويزيونی و مطبوعاتی با صداوسيما، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و ديگر رسانه‌ها تا پايان مسابقات ليگ قهرمانان آسيا ممنوع شدند.
- تیم السیلیه در حضور 90 دقیقه‌ای رامین رضاییان موفق شد تیم الریان را شکست بدهد و قهرمان جام اووردو فوتبال قطر بشود.شجاع خلیل زاده به دلیل حضور در اردوی تیم ملی ایران، غایب اصلی ترکیب الریان بود.
- گفته مي شود دو عمل انجام شده روی آنسو فاتى مهاجم جوان بارسلونا موفقيت آميز نبوده، در عمل سوم این امکان وجود دارد صفحه مينيسكش برداشته و ستاره اسپانيايى در هجده سالگى فوتبالش به پايان برسد و اگر عمل نكند ، احتمالا مصدوميت هاى ادامه دار و تكرارى گريبان گيرش خواهد شد.
- یک ورزشکار اسکی از نروژ تعادل خود را در هوا از دست داد و با سرعت 100 کیلومتر در ساعت سقوط کرد.این اسکی باز مرد زنده ماند و در بیمارستان بستری شد.
- سعید معروف کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که در لیگ چین حضور دارد و برای تیم بایک موتور پکن بازی می‌کند، توانست عنوان بهترین پاسور لیگ چین را کسب کند.
- سامان نورمحمدی هافبک نیم فصل اول چوکا تالش با عقد قراردادی رسمی به باشگاه رایکا بابل پیوست.
- محمدرضا مهدوی کاپیتان سابق داماش گیلان و بازیکن اسبق سپیدرود رشت با عقد قراردادی رسمی به عنوان کمک مربی به تیم داماش نوین گیلان پیوست.
- کمیته همگانی فدراسیون تنیس روی میز ، امسال ، مراسم روز جهانی این ورزش را در تاریخ 17 فروردین 1400 ، به صورت مجازی برگزار خواهد کرد . 
- باشگاه پرسپولیس اعلام کرد، در راستای اقدامات تیم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، حضور فیزیکی اعضای کادرفنی، بازیکنان و کلیه افرادی که همراه تیم راهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در هند می‌شوند، در دفتر رسانه‌ها، برنامه‌های تلویزیونی، استودیوها و اماکن دیگر برای انجام مصاحبه یا تهیه گزارش ممنوع اعلام می‌شود.
- باشگاه پرسپولیس در تلاش است طی روزهای آینده و تا قبل از بازی با تیم پدیده مشهد ، جریمه عیسی آل کثیر را پرداخت کرده و مشکل او را حل کند.
- فدراسیون فوتبال عربستان از ثبت اسم یوسف عنبر به عنوان سرمربی جدید الاهلی جده پس از فسخ توافقی قرارداد این باشگاه با ولادان میلویوویچ صربستانی خودداری کرد. طبق قوانین جدید فدراسیون فوتبال عربستان یک مربی در طول یک فصل نمی‌تواند در دو تیم کار کند.
 - دومین اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در شرایطی به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شد که تیمی با تلفیق از جودوکاهای سه رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به قرقیزستان اعزام می‌شود.
پیکارهای جودوی قهرمانی آسیا از روز 17 فروردین به میزبانی بیشکک و با حضور جودوکارانی از 32 کشور آغاز خواهد شد و محمد محمدی بریمانلو (73 - کیلو)، امین کامیابی (81 - کیلو)، قاسم باغچقی (90 - کیلو)، علی پرهیزگاری (100 - کیلو) و سعید کرجی (100+ کیلو) به این مسابقات اعزام خواهند شد
- تمرینات پدیده در سال جدید از روز چهارم فروردین ماه آغاز شد اما یک بازیکن به نام قاسمی نژاد که از رفتنش به استقلال جلوگیری شد یک روز دیرتر در تمرینات تیمش شرکت کرد تا رحمتی سرمربی ، وی را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهد. قاسمی نژاد در تمرین گروهی تیمش حضور نداشت و فقط به صورت انفرادی تمرین کرد.
- علی علیپور مهاجم سابق پرسپولیس که به امید درخشش و پیشرفت در اروپا تیم ماریتمیو پرتغال را انتخاب کرد، به دنبال عملکرد ضعیفش در این تیم ، این احتمال وجود دارد که باشگاه پرتغالی عذر وی را بخواهد. وی طی 16 بازی تاکنون حتی یک گل برای تیمش به ثمر نرسانده است . 
- تیم های ملی فوتبال بحرین و سوریه در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که بحرین سه بر یک پیروز شد . 
- نتیجه تست جدید کرونا اعضای تیم ملی فوتبال ایران منفی اعلام شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار