PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۳۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- در دور دوم مرحله مقدماتی مسابقات فوتبال صعود به جام جهانی 2022 قطر این نتایج به دست آمد : ایرلند صفر - لوکزامبورگ یک ، صربستان 2 - پرتغال 2 ، بلاروس 4 - استونی 2 ، جمهوری چک یک - بلژیک یک ، مونته نگرو 4 - جبل الطارق یک ، هلند 2 - لتونی صفر ، نروژ صفر - ترکیه 3 ، روسیه 2 - اسلوانی یک ، کرواسی یک - قبرس صفر ، اسلواکی 2 - مالت 2 
- روز یک شنبه در ادامه رقابتهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر ، گرجستان با اسپانیا ، کوزوو با سوئد ، بلغاربا ایتالیا ، سوئیس با لیتوانی ، قزاقستان با فرانسه ، اوکراین با فنلاند ، دانمارک با مولداوی ، رژیم اشغالگر بااسکاتلند ، اتریش با جزایر فارو ، آلبانی با انگلیس ، لهستان با آندورا ، سن مارینو با مجارستان ، ارمنستان با ایسلند ، مقدونیه شمالی با لیختین اشتاین ، رومانی با آلمان 
- استاندار آذربایجان شرقی با حمایت از محمدرضا زنوزی ، مالک دوباشگاه تبریزی در لیگ برتر فوتبال ایران ، قرار شد تیم ماشین سازی تا پایان فصل ، به رقابتهای خود در سطح اول فوتبال کشور ادامه دهد ، قبل از این اعلام شده بود باشگاه ماشین سازی به دلیل مشکلات مالی قصد دارد از لیگ کناره گیری کند.
- با عدم گلزنی رونالدو مهاجم پرتغالی در بازی این کشور با صربستان ، مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا ، کماکان فاصله 8 گله رونالدو با علی دایی ، مهاجم اسبق و شایسته کشورمان در صدر جدول گلزنان دنیا به قوت خود باقی ماند.اکنون دایی با 109 گل در برابر 101 گل رونالدو پیشتاز گلزنان فوتبال جهان است . 
- کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران، از این فدراسیون برای برگزاری جلسه فوری با شیخ‌سلمان در بحرین دعوت کرده است.
- فرهاد مجیدی سرمربی استقلال داریوش شجاعیان و محمد نادری را به دلیل رفتارهای پرخطر کرونایی جریمه کرد؛ شجاعیان به یک کلینیک کاشت مو رفته بود و نادری نیز در یک مصاحبه تصویری حضور یافت . 
- آخرین تست کرونای مهدی قایدی، مهاجم تیم فوتبال استقلال که طی روزهای گذشته مثبت اعلام شده بود، این بار منفی شد. تست کرونای دیگر بازیکنان استقلال و اعضای کادر فنی همچنان مثبت و وضعیت این نفرات رو به بهبودی است و در آینده مجددا تست خواهند داد.
- بعد از ابتلای 9 عضو تیم استقلال به کرونا فرهاد مجیدی دست به تغییر در کادر پزشکی زد و پزشک جدید را مشغول به کار کرد ، وی معتقد است سهل انگاری پیش آمده فقط مربوط به بازیکنان نیست و کادر پزشکی باید سلامتی بازیکنان را قبل از سفر به تبریز بررسی می‌کرد و از این مساله مطلع می‌شده است. اکنون دکتر مهرشاد رهبر جایگزین دکتر سیاه پوش شده است . 
- تیم فوتبال نفت آبادان در دیداری دوستانه مقابل استقلال خوزستان با نتیجه سه بر صفر به برتری رسید. حسن بیت سعید، امیرحسین فرهادی و احمد شریعت زاده گلزنان صنعت نفت در این مسابقه بودند.
- پس از قطع همکاری سهیل حق شناس با تیم دسته دومی سپیدرود رشت ، مربی سابق این تیم یعنی علی نظرمحمدی هدایت این تیم پرطرفدار گیلانی را در دست گرفت . 
- ووکاش اسکوروپسکی سنگربان باشگاه بولونیای ایتالیا و تیم ملی لهستان به ویروس کرونا مبتلا شد.
- پس از انجام تست کرونای اعضای تیم گیتی پسند پیش از بازی های هفته سوم ‌مرحله دوم لیگ برتر، تست کرونای وحید شمسایی، سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان مثبت شد. حال عمومی وی خوب است اما برای درمان باید تحت نظر پزشکان باشد.
- محمود رضایی مستندساز حضور ایران در دو جام جهانی 2006 و 2010 فوتبال ، به عنوان مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال ایران منصوب و مشغول به کار شد .
- حسین خداپرست ملی پوش تبریزی فوتبال ایران در المپیک 1964 توکیو بر اثر عارضه قلبی درگذشت. مراسم تشییع پیکر آن مرحوم ساعت 12 روز یکشنبه (8 فروردین) در ورزشگاه تختی تبریز برگزار خواهد شد. مرحوم خداپرست در المپیک توکیو همبازی مصطفی عرب ، داریوش مصطفوی ، فریبرز اسماعیلی ، نوریان ، طالبی ، عزیز اصلی ، مرحوم برمکی ، پرویز قلیچ خانی ، منصور امیر آصفی ، محمد بیاتی ، حسن حبیبی و .......بود ، روحش شاد یادش گرامی باد . 
- با توجه به ابتلای چند بازیکن و عضو کادر فنی و رسانه ای استقلال به ویروس کرونا، ستاد مبارزه با این بیماری تصمیم گیر نهایی پیرامون لغو و یا برگزاری دیدار روز 14 فروردین استقلال و پیکان خواهد بود.
- پیر امیل هویبرگ ، به عنوان مرد سال فوتبال دانمارک انتخاب شد.
- اعضای تیم ملی فوتبال سوریه برای مصاف با تیم‌ملی فوتبال ایران وارد تهران شدند. این مسابقه روز دهم فروردین در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد .
- شیخ دیاباته، مهاجم اهل کشور مالی استقلال که برای دیدار با خانواده‌اش راهی پاریس شده بود، شب گذشته وارد کشورمان شد.
- ماریو توت، مربی 48 ساله کروات که سابقه سرمربیگری در دینامو زاگرب را دارد به کادر فنی تیم ملی اضافه شد .
- فرزاد مجیدی کمک سرپرست و مدیر اجرایی تیم فوتبال استقلال که مبتلا به ویروس کرونا شده بود، در یکی از بیمارستانهای تهران بستری شد.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار