PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۷
رئیس فدراسیون فوتبال فوتبال گفت: در راستای برنامه‌ریزی بلندمدت برای فوتبال پایه، هزینه های تیم ملی امید به صورت مشارکتی توسط کمیته المپیک و فدراسیون پرداخت می‌شود.
کیهان ورزشی-
به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال در پایان نشست صمیمانه با سیدرضا صالحی امیری،رئیس کمیته ملی المپیک، عنوان کرد: جلسه بسیار خوبی داشتیم بعد از مدت ها تعامل خوبی بین فدراسیون فوتبال و کمیته ملی المپیک ایحاد شد. همچنین صالحی امیری پذیرفتند که هزینه های تیم ملی امید به صورت مشارکتی و طی توافقنامه دو جانبه توسط کمیته المپیک و فدراسیون پرداخت شود.

وی در ادامه در خصوص میزبانی ایران در مسابقات مقدماتی جام جهانی بیان کرد: تمام تلاش خود را برای میزبانی ایران انجام خواهیم داد. این میراثی است که به ما رسیده اما با تمام وجود برای گرفتن حق تضییع شده فوتبال ایران می ایستیم. اگرچه به تعامل سازنده با همه نهادهای بین المللی اعتقاد داریم و بنای ما ارتباط با دنیاست اما نمی توانیم در برابر از بین رفتن حق مردم سکوت کنیم. خودمان را موظف می دانیم که حق مردم را بگیریم و باز هم تاکید می کنم رضایت مردم ایران برای ما مهم‌تر از گرفتن عکس یادگاری و انتشارش است و از همه راه‌های حقوقی برای رسیدن به این حق استفاده می‌کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار