PDF نسخه کامل مجله
يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: ۶۳۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۳
مرحله پلی آف لیگ برتر بسکتبال پیگیری شد.
کیهان ورزشی-

عصر امروز (یک‌شنبه ۸ فروردین ۱۴۰۰) در ادامه بازی‌های مرحله ‌دوم پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، تیم شیمیدر قم موفق شد با نتیجه ۸۷ - ۷۷ مقابل اکسون تهران به برتری برسد.

شاگردان مصطفی هاشمی در این دیدار تنها کوارتر دوم را با نتیجه ۲۱-۱۵ واگذار کردند و در کوارترهای اول، سوم و چهارم با نتایج ۱۷-۲۱، ۱۸-۲۹ و ۲۱-۲۲ به پیروزی رسیدند تا در مجموع ۷۷ - ۸۷ برنده این دیدار شوند.

در انتهای این بازی، «دیگو« سنتر تیم شیمیدر با کسب ۲۱ امتیاز، ۱۵ ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۶ دبل‌دبل کرده و ستاره تیم خود شد. ارسلان کاظمی نیز با کسب ۱۱ امتیاز و ۱۳ ریباند در ترکیب شیمیدر، دبل‌دبل کرد.

برای اکسون تهران نیز «کورین هنری» گارد آمریکایی این تیم موفق شد با کسب ۱۹ امتیاز، ۶ ریباند و ۱۰ پاس گل دبل دبل کرده و ستاره اکسونی‌ها شود.

مسابقات این مرحله به صورت دو برد از سه مسابقه برگزار می‌شود و اکسون و شیمیدر هرکدام با یک برد در مجموع مساوی هستند. به این ترتیب بازی سوم تکلیف تیم صعود کننده به مرحله نیمه‌نهایی لیگ را مشخص خواهد کرد.

بازی رفت این دو تیم با نتیجه ۶۵ - ۶۲ به سود اکسون ‌پایان یافته بود که باعث ناراحتی مسئولان تیم شیمیدر از بازیکنانشان شد. مدیریت شیمیدر بازیکنان «کم‌کار» این تیم را بعد از باخت در بازی اول جریمه کرد. 

ضمنا امروز (یک‌شنبه) ۸ فروردین، تیم ذوب‌آهن اصفهان موفق شد مقابل حریف خود نفت آبادان به برتری برسد.

در این دیدار که به میزبانی سالن آزادی تهران برگزار شد، شاگردان فرزاد کوهیان به جز کوارتر دوم ‌که با نتیجه ۹-۱۵ شکست خوردند، در کوارترهای اول، سوم و چهارم به ترتیب با نتایج ۲۲-۲۰، ۲۷-۱۷ و ۱۹-۱۸ پیروز شدند تا در مجموع ۷۷ - ۷۰ برنده تقابل دوم این دو تیم باشند.

در این دیدار، "جاستین” گارد تیم ذوب‌آهن با کسب ۲۹ امتیاز، یک ریباند و ۳ پاس گل، تاثیرگذاری ۲۰ را به ثبت رساند و بهترین بازیکن زمین شد.

با توجه به این که تیم صعود کننده به نیمه‌نهایی لیگ باید دو بازی از تقابل رو در روی دو تیم را پیروز شود، شاگردان کوهیان و سامری باید در بازی سوم نیز به مصاف یکدیگر بروند تا تکلیف تیم صعود کننده مشخص شود.

بازی نخست این دو تیم با حساب ۶۸ - ۵۹ به سود تیم نفت آبادان به پایان رسیده بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها