PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۴
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند:

- با برپایی دورپایانی مرحله اول بازیهای گروه نخست لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های ایران ، تیمهای مقاومت تهران و کیان اراک هم به جمع صعودکنندگان پیوستند. قبل از این هشت تیم از گروهای دوم تا پنجم بار صعود به مرحله نهایی بسته بودند.
- با پایان یافتن بازیهای مرحله مقدماتی لیگ دسته سوم کشور سقوط تیمهای دریای حربده محمود آباد ، استقلال علی آباد ، سیمان شاهرود ، آسمان مشهد ، شهروند نور ، مقاومت جویبار ، شهر آهن خواف ، انتظار بجنورد و بادامک قائن به لیگ های استانی خود مسجل شد.
- با قراردادی یک سال و نیمه ، علی قربانی ، هدایت تیم دسته دومی پاس همدان را بر عهده گرفت.
- با کمال تاسف و تاثر باخبر شدیم که برادران غلامحسین ، افشین و امیرحسین پیروانی ، از چهره های پیشکسوت فوتبال شیراز و ایران در غم از دست دادن مادربزرگوارشان سوگوار هستند ، مصیبت وارده را به خانواده و خاندان پیروانی تسلیت می گوییم.
- با اعلام باشگاه استقلال، صبح روز یکشنبه درصدی از قرارداد بازیکنان و اعضای کادرفنی و همچنین مبلغی به عنوان عیدی به صورت جداگانه به حساب اعضای این تیم واریز شد.
- حجت نظری، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت : ما هیچ چیز اضافه ای هم نمی خواهیم بالاخره همه می پذیرند که باشگاه استقلال تغییر نام یافته باشگاه تاج است و تاج هم همه امکاناتش در شهر تهران مشخص است که در کجا هستند، همه آن دارایی ها را به استقلال بدهند و ریالی و سر سوزنی هم به استقلال کمک نکنند. حرف من این است به راحتی در یک مرحله از طرف همراه اول 30 میلیارد تومان کمک به پرسپولیس شد و این باشگاه توانست خیلی راحت تر از استقلال پنجره نقل و انتقالات را باز کند. وقتی این کمک توسط یک مجموعه ای که بالاخره وزیرش می آید و علیه استقلال کری می خواند صورت می گیرد، همه این ها به این شائبه ها به نظر من قوت می دهد.
- استفانی فراپارت اولین داور وسط زنی شد که قضاوت یک مسابقه در مقدماتی جام جهانی مردان را انجام داد. پس از کاترین نسبیت که پنجشنبه به عنوان کمک داور دیدار کانادا و برمودا در مسابقات انتخابی جام‌جهانی مردان در منطقه کونکاکاف را قضاوت کرد فراپارات اولین داور وسط زنی شد که در این رقابت ها وظیفه قضاوت را برعهده داشت.
- کنفدراسیون فوتبال آسیا توپ‌های مولتن، سری وانتاگیو مدل 5000 را برای برگزاری رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا 2021 معرفی کرد.
- تست کرونای سیدحسین حسینی، دروازه‌بان استقلال نیز منفی اعلام شد.
- فرناندو سانتوس،سرمربی تیم ملی پرتغال گفت : دربازی با صربستان در مرحله مقدماتی مسابقات جام حهانی ، توپ رونالدو نیم متر از خط دروازه گذشته بود؛ اما داور این گل را نپذیرفت ، داور پس از بازی عذرخواهی کرد.
- در مسابقات پینگ پنگ جایزه بزرگ ایرانیان کرج ، که زیر نظر علیرضا حجازیان برگزارشد ، امین احمدیان و آرین غفازی مشترکا قهرمان شدند ، حمید شمس و نوید شمس در رده دوم ایستادند و رادین خیام ، آرش شاهیان ، حسین زندش و علی نظری مشترکا در مکان پنجم قرار گرفتند 
- تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می‌کند روز سه‌شنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم ملی فوتبال سوریه خواهد رفت.آخرین تمرین ملی‌پوشان زیر نظر دراگان اسکوچیچ از ساعت 16 در شرایطی برگزار می‌شود که ملی‌پوشان باز هم پشت درهای بسته تمرین خواهند کرد.در حالیکه قرار بود 15 دقیقه ابتدایی تمرین برای خبرنگاران و نمایندگان رسانه‌ها باز باشد اما ظاهراً برنامه تغییر کرده است.
- آخرین وضعیت کرونایی های استقلال بدین شرح عنوان شد : فرزاد مجیدی کمک سرپرست ، همچنان در بیمارستان است ، تست دوم مهدی قایدی و حسین حسینی هم منفی شد اما زمان بازگشت آنها به تمرینات و مسابقات مشخص نیست. رشید مظاهری ، بابک مرادی و عارف غلامی همچنان باید در قرنطینه باشند و استراحت کنند . 
- در ادامه مسابقات مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر این نتایج رقم خورد : آلبانی صفر - انگلیس 2 (هری کین و مونت) ، گرجستان یک - اسپانیا 2 ، کوزوو صفر - سوئد 3 ، بلغار صفر - ایتالیا 2 ، سوئیس یک - لیتوانی صفر ، قزاقستان صفر - فرانسه 2 ، اوکراین یک - فنلاند یک ، دانمارک 8 - مولداوی صفر ، رژیم اشغالگر یک - اسکاتلند یک ، اتریش 3 - فارو یک ، لهستان 3 - آندورا صفر ، سن مارینو صفر - مجارستان 3 ، ارمنستان 2 - ایسلند صفر ، مقدونیه شمالی 5 - لیختین اشتاین صفر ، رومانی صفر - آلمان یک (گنابری)

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار