ولادت با سعادت امام رضا (ع) را تبریک می‌گوییم      شهادت رییس جمهور و هیات همراه ایشان را تسلیت می‌گوییم      
PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: ۶۳۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- وزارت ورزش عربستان به صورت رسمی اعلام کرد که تماشاگران سعودی پس از ماه رمضان می توانند در استادیوم ها حضور پیدا کنند. الاهلی از تاریخ 26 فروردین تا 10 اردیبهشت میزبان بازی های گروه سوم رقابت های لیگ قهرمانان آسیاست که استقلال تهران یکی از چهار تیم این گروه به حساب می آید.
- بار دیگر از تمامی اعضای کادرفنی و بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران تست کرونا گرفته شد که جواب همه نفرات منفی بود و این تیم در سلامت کامل به مصاف تیم ملی سوریه خواهد رفت.
- تیم ملی فوتبال عراق که خود را آماده رقابت‌های مرحله انتخابی جام جهانی می‌کند و یکی از رقبای تیم ایران به حساب می آید ، در دیداری تدارکاتی به مصاف ازبکستان رفت و موفق شد به پیروزی 1-0 برسد.
- تیم فوتبال گل‌گهرسیرجان، در دیداری تدارکاتی مقابل تیم دسته اولی خوش‌طلایی ساوه یک بر یک متوقف شد.
- تمرینات تیم‌ ملی جودو از پنجم فروردین در آکادمی ملی المپیک آغاز شده و تا 15 فروردین ، پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در قرقیزستان ، ادامه خواهد داشت. محمد محمدی بریمانلو، امین کامیابی، قاسم باغچقی، علی پرهیزگاری و سعید کرجی به ترتیب در اوزان 73 - ، 81 - ، 90 -، 100 - و 100 + کیلو از 17 فروردین در تاتامی بیشکک مبارزه خواهند کرد.
- سید حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در جلسه آنلاین فدراسیون کاراته آسیا ، گزارش کاملی از فعالیت های صورت گرفته در کاراته ایران طی ماه های گذشته را ارائه کرد. در این جلسه آنلاین ، اسپینوز رئیس فدراسیون جهانی به تشریح کسب سهمیه المپیک در لیگ جهانی لیسبون و شرایط برگزاری مسابقات المپیک و عدم حضور تماشاچی پرداخت.
- دیدار دوستانه تیم‌ لیگ برتری پدیده مشهد و با تیم یگل دسته اولی مس کرمان ، با تساوی یک بر یک به پایان رسید‌ گل تیم پدیده را رحمان جعفری و تک گل مس کرمان در این مسابقه را محمدرضا پورمحمد به ثمر رساندند.
- کاپیتان تیم ملی فوتبال پرتغال به دلیل رفتاری که در پایان بازی با صربستان داشت، ممکن است از سوی فیفا محروم شود. رونالدو در  ثانیه های پایان بازی با صربستان در اعتراض به نگرفتن گل صحیح او توسط کمک داور اعتراض کرد و کارت زرد گرفت ، او در حالت عصبانی حتی نشان کاپیتانی را از بازویش خارج و به زمین کوبید. فیفا ممکن است رونالدو را به دلیل اعتراضش به کمک داور مسابقه یک جلسه محروم کند!
- غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران به دلیل عارضه مغزی ناشی از بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد. بهروان بلافاصله به بیمارستان بوعلی انتقال و در بخش سی سی یو بستری است. وی باه اتفاق همسرش در بیمارستان بستری است.
- دومین دیدار تدارکاتی تیم لیگ برتری پیکان با تیم دسته اولی بادران تهران با برتری شاگردان محسن عاشوری مربی بادران به پایان رسید. گل های این دیدار را پیمان نامور و ایمان غلامی برای تیم بادران به ثمر رساندند. در بازی اول دو تیم صفر - صفر شده بودند . تیم بادران پیش از شروع سال جدید توانسته بود مقابل تیم گل گهر سیرجان با یک گل به پیروزی برسد.
- پرسپولیس تهران یکی از دو صدرنشین فعلی لیگ برتر فوتبال ایران درمصافی دستگرمی توانست با گل مهدی ترابی یک بر صفر از سد تیم سایپا عبور کند .
- روزنامه عکاظ عربستان به نقل از منابع خود نوشت : مسابقات گروه چهارم لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه الردیف در مجموعه ورزشی ملک عبدالله برگزار خواهد شد. ورزشگاهی که در سال 2014 ساخته شده و به نظر می‌رسد تمام مسابقات گروه در این ورزشگاه نباشد.
- روبرت لواندوفسکی مردسال فوتبال جهان ، مهاجم لهستانی باشگاه آلمانی بایرن مونیخ در 42 بازی این فصل (ملی و باشگاهی)موفق به ثبت 47 گل شده است.
- یک کلینیک تخصصی جراحی زیبایی در لندن با بررسی مطالب منتشر شده درباره مردان کچل و ادبیات به کار رفته درباره آنها در هر مطلب آنلاین، فهرستی از 10 مرد کچل جذاب تهیه کرده است! در مطالب و صفحه هایی که براساس این الگوریتیم بررسی شده اند، مایک تایسون قهرمان سابق بوکس جهان با 8/8 میلیون بار رتبه دوم را در اختیار دارد‌؛ فلوید می ودر دیگر بوکسور سرشناس جهان نیز در رتبه ششم است.
- بهنام و شهرام محمودی، ستاره‌های والیبال ایران به بیماری کرونا مبتلا شدند ، بهنام محمودی یکی از اولین لژیونرهای والیبال ایران است و سابقه سال‌ها بازی در تیم ملی و لیگ معتبر ایتالیا را دارد. شهرام محمودی هم در یک دهه گذشته با تیم ملی ایران به افتخارات بیشماری رسیده است. این دو برادر ساکن شهرکرج در استان البرز هستند.
 - مصاف دوستانه تیمهای ملی فوتبال ایران و سوریه روز سه شنبه (10 فروردین) در ورزشگاه آزادی تهران با قضاوت موعود بنیادی‌فر برگزار می شود ، شاگردان دراگان اسکوچیچ با پیراهن و شورت سفید مقابل تیم سوریه با پیراهن قرمز به میدان می‌روند و دروازه‌بان تیم‌ملی هم با لباس مشکی از دروازه حراست می‌کند.
- مددی مدیرعامل تیم استقلال گفت : خوشبختانه شرایط بازیکنان کرونایی ما مطلوب است و هم قایدی و هم حسینی جواب تست کرونای آن‌ها منفی شد و ضمن آنکه با فرزاد مجیدی هم که صحبت کردم وی در بیمارستان شرایط مطلوبی دارد و ان شاءالله بقیه نفرات تیم هم هر چه زودتر بهبودی پیدا کنند. قطعا ما آماده‌ی بازی با پیکان هستیم.
- اسکای‎اسپورت نوشت در یکی از بازی‎های لیگ فوتبال غنا تماشاگران حاضر در ورزشگاه به دلیل اشتباهات داوری وارد زمین شده و داور و کمک‎هایش را به حدی زدند که کارشان به بیمارستان کشید.

*کامبیز هوشمند 
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار