PDF نسخه کامل مجله
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - March 28 2024
کد خبر: ۶۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
 
سرخیو آگوئرو و یکی از برترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس به طور رسمی در پایان فصل از باشگاه منچسترسیتی جدا خواهد شد.
کیهان ورزشی- 

باشگاه منچسترسیتی به طور رسمی اعلام کرد که سرخیو آگوئرو پس از 10 سال بازی در تابستان 2021 از این باشگاه جدا خواهد شد. این بازیکن در پایان فصل، قراردادش به اتمام خواهد رسید و دیگر با منچستری‌ها تمدید نخواهد کرد و به همین ترتیب دوران باشکوه آگوئرو نیز در تابستان به اتمام خواهد رسید.

آگوئرو در منچسترسیتی توانست به یکی از درخشان‌ترین گلزنان تاریخ لیگ برتر انگلیس بدل شود و عنوان «برترین گلزن تاریخ منچسترسیتی» را بدست آورد. او از سال 2011 از باشگاه اتلتیکومادرید به منچسترسیتی آمد و توانست در این 10 سال 13 جام را با سیتیزن‌ها بدست آورد و در کنار کمپانی و سیلوا به اسطوره این باشگاه لقب گیرد. 

ستاره گلزن آرژانیتینی گل حساس قهرمانی دراماتیک منچسترسیتی در فصل 2010-2011 را به ثبت رساند و توانست یکی از خاطره‌انگیز ترین گل‌های تاریخ فوتبال را نیز به اجرا گذارد. آگوئرو در لیگ برتر انگلیس تاکنون 181 گل به ثبت رسانده و توانسته پس از آلن شیه‌رر با 260 گل، وین رونی 208 گل، اندی کول 187 گل در رده چهارم بیشترین تعداد گل در جزیره قرار گیرد.

باید دید آگوئرو در پایان فصل می‌تواند قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را نیز بدست آورد یا خیر. این بازیکن به احتمال فراوان یک قهرمانی دیگر در انگلیس را با منچسترسیتی به ثبت خواهد رساند. آگوئرو 4 بار قهرمان جزیره، یک قهرمانی جام حذفی، 5 قهرمانی جام اتحادیه و 3 قهرمانی سوپرکاپ انگلیس را تاکنون کسب کرده است.
برچسب ها: آگوئرو ، منچسترسیتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار