PDF نسخه کامل مجله
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - April 16 2024
کد خبر: ۶۳۵۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۷
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت: قرار است روز شنبه نشستی در منامه برگزار شود اما با وجود درخواست جلسه با شیخ سلیمان به صورت ویدیو کنفرانس آنها با این درخواست مخالفت کردند.
کیهان ورزشی-

علی جوادی در خصوص اینکه ظاهرا نامه ای از AFC به فدراسیون برای حضور عزیزی خادم  در یک نشست ارسال شده است گفت: به محض اینکه آقای عزیزی خادم در مجمع رای آورد و به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد مهلت ما برای دریافت میزبانی مقدماتی جام جهانی به اتمام رسیده بود و عملا این فرصت خوب از ما گرفته شد. در همان زمان به تکاپو افتادیم و نامه نگاری و درخواست یک ملاقات اورژانسی از شیخ سلمان کردیم و خواستیم در این ملاقات درباره میزبانی صحبت شود. 

 وی افزود:بعد از این مسائل ظاهرا قرار شد جلسه ای روز شنبه تشکیل شود و البته تاکید کنم قبل از اینکه این جلسه هماهنگ شود به ما اعلام کردند خود آقای شیخ سلمان در جریان اعطای میزبانی نبوده و دبیر کل این تصمیم را اتخاذ کرده است. با این وجود قبل از نشست روز شنبه که در منامه برگزار می شود ما خواستار یک ویدیو کنفرانس پیرامون میزبانی شدیم که با این جلسه ویدئو کنفرانسی مخالفت شد و ظاهرا نشست پیش رو بیشتر برای آشنایی و مسائلی دیگر قرار است برگزار شود. 

 سخنگوی فدراسیون فوتبال تاکید کرد: وقتی ما متوجه شدیم جلسه برای میزبانی نیست حس کردیم نشست حالت اورژانسی خود را از دست داده و خواستار یک دیدار دیگر با شیخ سلمان شدیم. به هر حال تیم ملی به شدت نیاز به همراهی دارد. ما مایل هستیم با فیفا و ای اف سی ارتباط داشته باشیم و با آنها کاملا تعامل داشته باشیم ولی الان حس کردیم این نشست کمکی به ما برای میزبانی نمی کند و به همین  چون حس کردیم جلسه برای آشنایی و مباحث دیگر است به آنها پاسخ منفی دادیم.  
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار