PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: ۶۳۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۳
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- باشگاه استقلال تهران با توجه به پروتکل های خاص بهداشتی کشور عربستان در زمان برپایی پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا و شرایط ویژه کرونایی استان خوزستان ، خواستار تعویق دیدارخود با تیم نفت آبادان در لیگ برتر شد.
- از سوی مسئولان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا ، چهار هتل به تیم پرسپولیس یکی ازنمایندگان کشورمان در این رقابتها ، معرفی شده که قرار است از بین آنها یک هتل برای اقامت این تیم در گوا هند انتخاب شود. تیم پرسپولیس به احتمال فراوان در روزهای 20 یا 21 فروردین با پرواز چارتر عازم گوا خواهد شد. قرمزپوشان با تیم های گوا هند، الریان قطر و برنده دیدار پلی آف الوحده امارات و الزوراء عراق هم گروه هستند. 
- دراولین روز بازیهای لیگ قهرمانان آسیا که 25 فروردین آغاز خواهد شد پرسپولیس به میزبانی هندوستان با برنده الوحده و الزورا و تراکتور به میزبانی قطر با پاختاکور به ترتیب در ساعتهای 16/00 و 19/30 مصاف خواهند داد . استقلال ، 24 ساعت بعد (26فروردین) به میزبانی عربستان درساعت 24 با الاهلی روبرو خواهدشد.
- مراسم روز ملی موی تای ایران به مناسبت تولد بنیانگذار فقید موی تای ایران "گرند مستر"، "پاراماجارن" محمد آقا توحیدی با حضور جواد نصیری رئیس و سایر مسئولان و اعضای انجمن موی تای ایران در منزل استاد برگزار شد. فوکس دبیرکل فدراسیون بین‌المللی موی تای در پیامی خطاب به جواد نصیری روز ملی موی تای ایران را تبریک‌ گفت.
- فدراسیون جهانی تکواندو با ارسال نامه‌ای به کشور‌های عضو، از لغو تمامی رویداد‌ها در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان که هم زمان با تورنمنت‌های سال 2021 برگزار می‌شود، خبر داد. در متن نامه WT تاکید شده است که سیدبندی بازی‌های المپیک توکیو بر اساس رنکینگ المپیکی اول جولای انجام می‌شود.
- فرزاد مجیدی کمک سرپرست و مدیر اجرائی تیم فوتبال استقلال، پس از بهبودی کامل از بیمارستان مرخص شد. وی به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری شده بود . 
- باشگاه بارسلونا از لباس ویژه بازی با رئال مادرید در ال‌کلاسیکو رونمایی کرد، این مصاف سنتی و جذاب که پرمخاطب ترین مسابقه به حساب می آید ، هرساله میلیون ها نفر را به پای جعبه جادویی می کشاند .
- محمد دانشگر مدافع استقلال که در بازی با پیکان در جام حذفی با فرشید اسماعیلی و بهزاد غلامپور درگیری پیدا کرد و فرهاد مجیدی او را از حضور در تمرینات منع کرد با تصمیم قاطع سرمربی ، نام وی از لیست آسیایی تیم فوتبال - استقلال حذف شد ، البته تا 19 فروردین ماه آخرین فرصت ویرایش لیست آسیایی استقلال است و فرهاد مجیدی می تواند 8 تغییر در لیست تیمش ایجاد کند که اضافه شدن نام محمد دانشگر می تواند یکی از این تغییرات باشد.
- از روز پنج شنبه (12 فروردین) ، با مصاف آلومینیوم اراک با فولاد در ساعت 16/30 رقابتهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران آغاز خواهد شد و در روزهای شنبه و دوشنبه با دیدارهای شهرخودرو با پرسپولیس ، تراکتور با مس رفسنجان ، نفت مسجد سلیمان با نساجی ، ذوب آهن با صنعت نفت ، استقلال با پیکان (شنبه) ، سایپا با سپاهان و گل گهر با ماشین سازی (دوشنبه) به پایان خواهد رسید.
- تیم پرسپولیس یکی از مدعیان قهرمانی لیگ فوتبال ، تا پایان فصل ، در سه مسابقه با شهرخودرو ، مس رفسنجان و فولاد خوزستان با پوشیدن پیراهن دوم خود به مصاف حریفان خواهد رفت . 
- با پایان رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آفریقا 2021 کامرون، تاکنون چهره 23 تیم حاضر در این مسابقات که قرار است مرحله نهایی آن طی ماههای ژانویه-فوریه 2022 (دی- بهمن 1400 ) برگزار می‌شود، مشخص شد. این در حالی است که تعیین آخرین سهمیه در گرو بازی برگزار نشده سیرالئون برابر بنین است.
- در حالی که کشور بنین در روز پایانی مسابقات مقدماتی جام ملتهای آفریقا قرار بود مهمان سیرالئون باشد، این تیم به علت نپذیرفتن نتایج تست کرونای ارائه شده توسط تیم میزبان از حضور در این مسابقه سرباز زد. طبق ادعای روسای تیم بنین، مسئولان تیم میزبان در فاصله یک ساعت مانده به مسابقه ادعا کرده‌اند شش بازیکن این تیم به کرونا مبتلا شده‌اند، آن‌ هم در حالی که در هنگام خروج از کشور، تست تمام اعضای تیم بنین منفی بوده است!
- کشورهای آنگولا ، توگو ، زامبیا ، کنگو و آفریقای جنوبی از جمله غایبان مرحله نهایی مسابقات جام ملتهای فوتبال آفریقا در کامرون خواهند بود. گامبیا و کوموروس نیز نخستین حضور خود در این پیکارها را تجربه می‌کنند.
- تست کرونای دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران مثبت اعلام شد. در حال حاضر تست اولیه علی اصغر مجرد و پوریا یلی، دو ملی‌پوش والیبال ایران مثبت شده و طبق گفته پزشکان باید 10 روز در قرنطینه باشند و سپس از آنها تست مجدد گرفته خواهدشد.
- تیم دسته اولی فوتبال ملوان بندرانزلی در دیداری تدارکاتی با پنج گل تیم دسته سومی فرهنگ ایثار آستارا را شکست داد.
 - روز چهارشنبه در ادامه بازیهای مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر واز منطقه اروپا این نتایج به دست آمد : یونان یک - گرجستان یک ، اسپانیا 3 - کوزوو یک ، لیتوانی صفر - ایتالیا 2 ، ایرلندشمالی صفر - بلغارستان صفر ، بوسنی صفر - فرانسه یک ، اوکراین یک - قزاقستان یک ، مولداوی یک - رژیم اشغالگر 4 ، اتریش صفر - دانمارک 4 ، اسکاتلند 4 - جزایر فارو صفر ، آندورا یک - مجارستان 4 ، انگلیس 2 - لهستان یک ، سن مارینو صفر - آلبانی 2 ، ارمنستان 3 - رومانی 2 ، آلمان یک - مقدونیه 2 ، لیختین اشتاین یک - ایسلند 4 

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار