PDF نسخه کامل مجله
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - March 29 2024
کد خبر: ۶۳۵۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
اخبار مهم ورزش را در این بسته می خوانید.
کیهان ورزشی- 

خوانندگان محترم «کیهان ورزشی» می توانند بسته خبری از اتفاقات مهم ورزش ایران و جهان طی ساعات گذشته را در ادامه بخوانند: 

- در آغاز بازیهای هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران ، مصاف دوتیم آلومینیوم اراک و فولاد خوزستان بدون گل به پایان رسید.سایر بازیهای این هفته روزهای شنبه و دوشنبه انجام خواهدشد. روزجمعه پرسپولیس با شهرخودرو ، استقلال با پیکان و روز دوشنبه سپاهان با سایپا روبرو خواهند شد.
- رضا حیدری دروازه‌بان نیم فصل اول تیم آرمان گهر سیرجان با عقد قراردادی رسمی به باشگاه ملوان بندرانزلی پیوست. حیدری سابقه بازی در تیم های مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و فجرسپاسی شیراز را در کارنامه دارد.
- تیم دسته دومی سپیدرود رشت با مربی تازه خود در یک مسابقه دستگرمی با یک گل مغلوب تیم دسته اولی چوکای تالش شد.
- کیکاووس سعیدی، دبیر کل کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی جودو اعزامی به مسابقات آسیایی قرقیزستان که در آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است، حضور یافت.
مسابقات جودوی قهرمانی آسیا از 17 فروردین ماه به مدت سه روز درشهر بیشکک برگزار خواهد شد . 
- لئوناردو بونوچی مدافع ایتالیایی باشگاه یوونتوس به بیماری کرونا مبتلا شد.
- در هفته سوم لیگ برتر فوتسال این نتایج به دست آمد : کراپ الوند 2 - مقاومت البرز یک ، سن ایچ ساوه 2 - مس سونگون یک ، فرش آرای مشهد یک - گیتی پسند اصفهان یک
- تیم ملی فوتبال ایران در جدیدترین رده بندی فیفا با دو پله سقوط در رده 31 جهان قرار گرفت. ژاپن همچنان برترین تیم آسیا در رده بندی است که در جایگاه 28 جهان ایستاده و نسبت به ماه قبل یک پله سقوط داشته است.
- بابک مرادی بازیکن استقلال به دلیل ابتلا به کرونا دیدار هفته نوزدهم تیم خود برابر پیکان را از دست داد.
- بر اساس اعلام فدراسیون فوتبال هندوستان دیدارهای لیگ قهرمانان به میزبانی این کشور در جزیره گوا بدون حضور تماشاگر برگزار می شود. در این گروه پرسپولیس از ایران نیز حضور دارد.
- کاوه رضایی مهاجم ایرانی حاضر در لیگ بلژیک ، یکی از بازیکنانی بود که هفته قبل با مثبت شدن تست کرونا، همراه چندین تن از بازیکنان و کادرفنی تیم شارلوا قرنطینه شد و حالا این بازیکنان با منفی شدن تست کرونای خود، در تمرینات تیم شان شرکت کردند تا آماده دیدار با موسکرون در لیگ بلژیک شوند. 
- باشگاه استقلال شایعه کرونایی شدن سیاوش یزدانی مدافع تیم خودرا تکذیب کرد و یادآور شد از کسانی که با انتشار اخبار کذب ، استقلال را به حاشیه می برند شکایت خواهد کرد .
- شماره پیراهن بازیکنان پرسپولیس برای حضور در لیگ قهرمانان مشخص شد که در این لیست شماره 7 به عیسی آل‌کثیر رسیده است. همچنین مهدی ترابی در لیگ قهرمانان با شماره 9 بازی خواهد کرد و مهدیخانی با شماره 96 وارد میدان خواهد شد. سایر بازیکنان شماره لیگ برتر خود را برتن خواهند کرد.
- روزنامه الاقتصادیة عربستان خبر داد هر فردی که در طول مسابقات گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا که از 25 فروردین شروع خواهد شد به کرونا دچار شود، از این رقابت ها اخراج می شود.
- اخباری مبنی بر عدم تمدید قرارداد رضا قوچان‌نژاد با باشگاه زووله هلند در رسانه‌ها منتشر و بلافاصله شایعاتی در خصوص حضور این بازیکن در جمع پرسپولیسی‌ها مطرح شده است. این در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای جذب قوچان‌نژاد در مقطع فعلی ندارد.
- کریستیانو رونالدو در دیدار پرتغال و صربستان در انتخابی جام جهانی 2022 به خاطر این که داور گل او را در لحظات پایانی قبول نکرد با عصبانیت بازوبندش را در آورد و روی زمین پرت کرد. چند روز بعد بازوبند ستاره پرتغالی برای کمک به یک نوزاد صربستانی که از یک بیماری نخاعی رنج می برد به حراج گذاشته شد. حرکت جنجالی مهاجم یوونتوس در نهایت به یک کار خیر تبدیل شد.

*کامبیز هوشمند
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار