PDF نسخه کامل مجله
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 20 2024
کد خبر: ۶۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول بازی یک طرفه بود و فرصت‌های خوبی داشتیم ولی از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم.
کیهان ورزشی-

یحیی گل‌محمدی پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل پدیده خراسان در هفته نوزدهم لیگ برتر گفت: از استقبال گرم هواداران پرسپولیسی مشهد تشکر می‌کنم. ما را مورد لطف قرار دادند و شرمنده کردند. در مجموع بازی زیبایی بود و دو تیم بازی خوبی انجام دادند. در نیمه اول بازی یک طرفه بود و فرصت‌های خوبی داشتیم تا به گل برسیم ولی متأسفانه از این موقعیت‌ها به خوبی استفاده نکردیم و روی غافلگیری گل خوردیم. برای خودم هم سوال بود که چرا روی اوت دستی گل خوردیم، هر چند اوت هم درست نبود که برای حریف گرفته شد.

وی افزود: در نیمه دوم سعی کردیم نتیجه را جبران کنیم و موقعیت داشتیم که برنده باشیم،‌ اما امروز از آن روزهایی بود که هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد. فکر می‌کنم دلیل آن هم چمن بلند ورزشگاه بود، واقعاً عجیب است برای این بازی که اینقدر بازیکنان فنی در هر دو تیم بودند،‌ چمن ورزشگاه  امام رضا (ع) مشهد اصلاً کیفیت خوبی نداشت و بلند بود. متأسفم برای کسانی که این کار را کردند. در دو سالی که در این شهر بودم تا حال چمن ورزشگاه را آنقدر بلند ندیدم. این موضوع از قبل طراحی شده بود و باید به خاطر ناظر بازی ابراز تأسف کنم که می‌داند باید به ورزشگاه بیاید و سر بزند، اما هیچ اقدامی انجام نشد. چمن اصلاً برای بازی مناسب نبود و صد درصد از قبل طراحی شده بود.

سرمربی پرسپولیس در مورد تیم پدیده تصریح کرد: تغییرات زیادی نسبت به زمانی که من در این تیم بودم ایجاد شده است،‌ چه از لحاظ بازیکن و چه مدیریت. این تیم نیاز به آرامش دارد. حمیداوی برای تیم زحمت کشید و انتظار داشتم مشکلات مدیریتی با تعامل حل شود،‌ ولی این اتفاق نیفتاده است. خاطرات خوبی با پدیده دارم و هیچ‌وقت آن دوران را فراموش نمی‌کنم و برای پدیده آرزوی موفقیت می‌کنم.

گل‌محمدی در واکنش به این پرسش که به نظرش زمان جدایی‌اش از پدیده نامناسب نبود؟ گفت: به نظرم بهتر است در مورد بازی صحبت کنیم. رفتن من با توافق طرفین بود و دو باشگاه توافق کردند و من جدا شدم.

وی در واکنش به این پرسش که آیا چک‌های مربوط به انتقالش به پرسپولیس پاس شده است یا خیر؟ گفت: فکر نمی‌کنم این اتفاق رخ داده باشد، هنوز دو قسط دیگر از چک‌ها مانده است.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه تیمش مغانلو و ترابی را جذب کرده و آیا نیاز به جذب بازیکن خارجی برای لیگ قهرمانان آسیا نیز داشت یا خیر؟ گفت: در آسیا تیم‌ها با تدارکات و امکانات و بازیکنان خارجی خوب وارد مسابقات می‌شود، ولی به خاطر مشکلات اقتصادی باشگاه‌ها تصمیمی که برای عدم جذب بازیکنان خارجی گرفته شد، روی کیفیت تیم‌های ایرانی  تأثیر منفی خواهد گذاشت. با این حال سال گذشته بازیکنان ما نشان دادند غیرت و تعصب ایرانی می‌تواند بر پول غلبه کند، ولی همیشه ممکن است این اتفاق رخ ندهد.

گل‌محمدی در مورد نخستین بازی آل‌کثیر در ترکیب پرسپولیس پس از مدت‌ها گفت: آل‌کثیر زمان کمی بازی کرد، او نیاز به زمان بیشتری دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد. هیچ وقت زحمات آل‌کثیر را فراموش نمی‌کنیم، او با پای شکسته چهار، پنج بازی خیلی خوب برای ما انجام داد. حواس‌مان به عیسی هست و کم کم او را وارد بازی می‌کنیم. این مهاجم قطعاً می‌تواند کمک زیادی به ما در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کند.

وی در خصوص مصدومیت سید جلال حسینی یادآور شد: فعلاً مشخص نیست ولی از ناحیه عضله پا احساس درد داشت.

سرمربی پرسپولیس درباره فرشاد فرجی گفت: فرجی مشکوک به کرونا بود و ترجیح دادیم همراه تیم نباشد و تحت نظر باشد.

گل‌محمدی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه تیمش همچنان در زدن ضربات آخر مشکل دارد و مهدی عبدی نیز دو موقعیت خوب را از دست داد،‌ عنوان کرد: بعد از تعطیلی لیگ، تیم‌ها از شرایط مسابقه دور هستند. وضعیت امروز ما دو دلیل اصلی دارد. اول بحث دور بودن از شرایط مسابقه و بعد هم بلند بودن چمن ورزشگاه که واقعاً عجیب و غریب بود. نمی‌دانم چرا باید این اتفاق امروز رخ دهد. بروید و تحقیق کنید!

وی در رابطه با دلیل نیمکت نشینی نوراللهی و امیری اظهار داشت: این دو بازیکن در تیم ملی 90 دقیقه بازی کرده و کمی خسته بودند. فشار زیادی سال گذشته روی بازیکنان بوده و ما از خردادماه سال گذشته بدون استراحت تمرین می‌کنیم و مسابقه می‌دهیم. برنامه‌ریزی ما سنگین بوده و فکر می‌کنم بازیکنان باید با استراحت بیشتری وارد مسابقات می‌شدند. سعی می‌کنیم تقسیم انرژی کرده و از بازیکنان‌مان به خوبی استفاده کنیم.
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
آخرین اخبار